середа, 5 лютого 2020 р.

Календарне планування 2 клас Мітчелл І семестр

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛАКАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Навчальний рік2019-2020   Семестр 1 Клас2_   Підручник: SmartJunior 2forUkraine


№ уроку


уроки
Тематика ситуативного спілкування
Мовленнєві функції
Інтегровані змістові лінії
Усна і письмова взаємодія
 Мовний інвентар
Очікувані результати навчання
дата
Сприймання на слух/Зорове сприймання
Усна/письмова взаємодія
Лексичний діапаз он
Граматика/Фонетика
1
02.09.2019
1a We are back, p. 4
Шкільне життя
Розуміти і виконувати прості інструкції

Прослуховує пісню та виконує завдання (вказує на відповідну літеру)
Групове обговорення малюнку
Book, pen, pencil, ruler
Повторення конструкцій
It’s a...

Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами
2
04.09.2019
1a We are back, p. 5
Шкільне життя
Розуміти і виконувати прості інструкції

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (ordering)
Рольова гра ‘Spelling’
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Whatsthis? – It’s a...
What’s that? – It’s a...


Ставить і відповідає на прості запитання
3
06.09.2019
1bWeareback, p. 6
Шкільне приладдя
Називати предмети, що відносяться до шкільного приладдя

Прослуховує комікс та виконує завдання
Інсценування історії
Bag, rubber, computer, pencil case
What’s this?
What’s that?
What are these?
Множина іменників
Ставить і відповідає на прості запитання з метою ідентифікації предмету
4
09.09.2019
1bWeareback, p. 7
Шкільне приладдя
Називати предмети, що відносяться до шкільного приладдя

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiplechoice)
Робота в парах : ставити та відповідати на запитання
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
What’s this?
What colour it is?
Розпізнає знайомі слова, що позначають шкільне приладдя, у знайомому контексті
5
11.09.2019
1cWeareback, p. 8
Числа 1 - 10
Описувати кількість предметів

Прослуховує комікс та виконує завдання (вказує на відповідний малюнок)
Робота в групі: обговорення малюнку, підрахування кількості предметів
Numbers 1-10
числівники
Розпізнає числа у знайомому контексті
6
13.09.2019
1c We are back, p. 9
Числа 1 - 10
Описувати кількість предметів

Читає комікс
Робота в парах: обговорення завдання, ставити та відповідати на запитання
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
Ставить і відповідає на запитання щодо кількості предметів
7
16.09.2019
1 Letsplay, p. 10
Дозвілля (кольори)
Описувати колір предмету
Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (вказує на відповідний колір)
Групова гра “Missingflashcards” – знаходить та називає кольори
Colours (red, blue, yellow, green)
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає кольори у знайомому контексті
8
18.09.2019
1 Project, p. 11
Алфавіт
Вказувати на певний предмет
Виявляє толерантне ставлення до інших людей
Прослуховує інструкції до роботи над проектом та виконує їх
Робота в парах : граSpellingbee
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Продукує прості фрази з метою вказання слів та літер
9
20.09.2019
1 StoryTime, pp. 12-13
Числа та кольори
Називати кількість предметів
Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми
Прослуховує та інсценує історію
Робота в групі: ставить та відповідає на запитання
Star, welcome, kids
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Розпізнає числа у знайомому контексті
10
23.09.2019
1 SmartWorld 1, p. 14
Шкільне життя
Описувати предмети, що відносяться до шкільного приладдя
Виявляє толерантне ставлення до інших людей
Прослуховує та читає короткі тексти, виконує завдання (matching)
Описує власне шкільне приладдя
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Продукує прості речення з метою опису шкільного приладдя
11
25.09.2019
1 SmartTime 1, p. 15
Числа 1-10
Називати число

Групова гра ‘Bingo
Робота в парах: розшифрування загадки
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Ставить і відповідає на запитання
12
27.09.2019
1 Revision/ Now I can Section, pp. 16-17
Шкільне приладдя
Вказувати на певний предмет та описувати його

Читає речення та виконує завдання (multiplechoice)
Групова гра Whispers” (робота з флешкартами, називає колір предмету)
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Розпізнає назви кольорів у знайомому контексті
13
30.09.2019
Test 1
14
02.10.2019
2a Party Time, p.18
Дозвілля (іграшки)
Називати іграшки, вказувати кількість

Прослуховує та співає пісню “Presents
Групова робота: надає відповіді на запитання щодо кількості іграшок
Present, doll, yo-yo, teddy bear, ball
How many…?
Розуміє знайомі слова у супроводі малюнків
15
04.10.2019
2a Party Time, p.19
Дозвілля (іграшки)
Ставити та відповідати на запитання щодо кількості предметів

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching)
Робота в парах: обговорення малюнку у форматі «питання-відповідь»
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
Ставить та відповідає на запитання щодо кількості предметів
16
07.10.2019
2b Party Time, p. 20
Свято (день народження)
Вітати зі святом

Прослуховує діалог-комікс та виконує завдання
Інсценування коміксу
Balloon, cake, lollipop, hat
What are these? – They are…
Ставить та відповідає на запитання щодо предметів
17
09.10.2019
2bPartyTime, p. 21
Свято (день народження)
Вітати зі святом
Розуміє необхідність планування покупок на святкування в рамках бюджету
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)
Групова гра “Doodling”
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
Продукує короткі фрази, вказуючи на певний предмет
18
11.10.2019
2c Party time, p.22
Кольори
Називати колір

Прослуховує діалог-комікс та виконує завдання (pointing)
Виконує завдання та називає кольори
Colours (orange, pink, brown, red etc)
What colour are they? – They are…
Розуміє назви кольорів у супроводі малюнків
19
16.10.2019
2c Party time, p.23
Кольори
Називати колір

Читає діалог-комікс, відповідає на запитання
Групова гра “Find the colour”
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
Встановлює базовий соціальний контакт, надає відповіді на запитання
20
18.10.2019
2 Letsplay, p. 24
Дозвілля (іграшки)
Ставити та відповідати на запитання
Виявляє толерантне ставлення до інших
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)
Робота  в парах:рольова гра
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
Are they…? – Yes, they are/ No, they aren’t
Ставить та відповідає на запитання щодо предметів
21
21.10.2019
2 Project, p. 25
Свято (день народження)
Вітати зі святом
Враховує думку товаришів при виборі того чи іншого відпочинку
Прослуховує та виконує інструкції
Рольова гра: підготовка вітальної картки та вітання партнера з днем народження
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Вітає зі святом, будуючи просте речення
22
23.10.2019
Storytime, pp. 26-27
Свято (день народження)
Вітати зі святом
Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми
Прослуховує та читає історію
Інсценування коміксу
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Ставить та відповідає на запитання щодо предметів
23
25.10.2019
2 SmartWorld 2, p. 28
Свято (день матері)
Вітати зі святом
Оцінює власні вчинки та вчинки інших людей
Прослуховує та читає текст, відповідає на запитання
Робота в парах: опис малюнків
To make breakfast, card, to give, flower
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Продукує короткі фрази з метою опису подій
24
04.11.2019
2 SmartTime 2, p. 29
Кольори
Називати та описувати кольори

Прослуховує та читає речення, виконує завдання (matching)
Робота в парах: ставить та відповідає на запитання
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Продукує короткі фрази з метою опису преметів
25
06.11.2019
2 Revision/Now I can, pp. 30-31
Свято (день народження)
Називати предмети, пов’язані зі святом

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiplechoice)
Робота в парах: рольова гра Puzzle
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Ставить та відповідає на запитання щодо предметів
26
08.11.2019
Test 2
27
11.11.2019
3a Home and family, p. 32
Я, моя родина і друзі
Представляти членів  родини

Прослуховує пісню, виконує завдання (matching)
Групова гра “Who’s that?”
Father, mother, sister, brother
Whosthat? – It’s my…
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті
28
13.11.2019
3a Home and family, p. 33
Я, моя родина і друзі
Представляти членів  родини

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)
Групова робота: представлення своєї родини згідно малюнку в усній формі
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
Розповідає про членів своєї родини
29
15.11.2019
3bHomeandfamily ,p. 34
Я, моя родина і друзі
Ставити та відповідати на запитання щодо членів родини

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)
Інсценування діалогу
Grandfather, grandmother, bird, friend
Is that your mother? – Yes, it is./No, it isn’t.
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку в знайомому контексті
30
18.11.2019
3bHomeandfamily ,p. 35
Я, моя родина і друзі
Ставити та відповідати на запитання щодо членів родини
Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)
Робота в парах: рольова гра
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
Ставить та відповідає на запитання щодо членів родини
31
20.11.2019
3cHomeandfamily ,p. 36
Помешкання (умеблювання)
Вказувати на місцезнаходження предметів

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)
Інсценування діалогу
Puzzle, bed, wardrobe
Where’s the (puzzle)? – It’s in/on/under …
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку в знайомому контексті
32
22.11.2019
3cHomeandfamily ,p. 37
Помешкання (умеблювання)
Вказувати на місцезнаходження предметів

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiplechoice)
Робота в парах: опис малюнку у форматі «запитання-відповідь»
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
Будує прості речення з метою встановлення місцезнаходження предмету
33
25.11.2019
3 Letsplay, p. 38
Помешкання (умеблювання)
Вказувати на місцезнаходження предметів

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання: описує малюнок
Групова гра “Picture Memory”
Lamp, sofa, TV, chair
Where are the…? – They are on/in/under…
Будує прості речення з метою встановлення місцезнаходження предмету
34
27.11.2019
3 Project, p. 39
Я, моя родина і друзі
Представляти членів родини

Прослуховує вказівки до виконання проекту та дотримується них
Індивідуальна презентація своєї родини в усній формі
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Продукує короткі фрази про членів родини
35
29.11.2019
3 Storytime, pp. 40-41
Я, моя родина і друзі
Представляти членів родини
Оцінює власні вчинки та вчинки інших людей
Прослуховує та читає комікс
Ставить та відповідає на запитання щодо змісту коміксу
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Продукує короткі фрази про членів родини
36
02.12.2019
3 SmartWorld 3, p. 42
Помешкання (умеблювання)
Описувати власну кімнату

Прослуховує та читає короткий текст та виконує завдання
Описує власну кімнату
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Продукує короткі фрази з метою опису помешкання
37
04.12.2019
SmartTime 3, p. 43
Помешкання (умеблювання)
Вказувати на місцезнаходження предметів

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching)
Групова робота: гра ”Whereisit?
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Продукує прості фрази та реченняз метою опису помешкання
38
06.12.2019
3 Revision/ Now I can,pp. 44-45
Я, моя родина і друзі
Представляти членів родини

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)
Опис малюнку в усній формі
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
Продукує короткі фрази про членів родини
39
09.12.2019
Test 3
40
11.12.2019
4a Friends, p. 46
Я, моя родина і друзі
Називати кількість предметів

Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching)
Групове обговорення виконаного завдання
Numbers 11-20
To have got
Розпізнає числа у знайомому контексті
41
13.12.2019
4a Friends, p. 47
Я, моя родина і друзі
Називати кількість предметів

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiplechoice)
 Робота в парах: опис малюнка
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
Пише короткі фрази для надання базової інформації
42
16.12.2019
4bFriends, p. 48
Домашні улюбленці
Називати тварин

Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)
Інсценування коміксу
Cat, dog, snake, rabbit
Have you got a…? – Yes, I have. / No, I haven’t.
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків
43
18.12.2019
4bFriends, p. 49
Домашні улюбленці
Називати тварин
Висловлюється про важливість допомоги тваринам
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching)
Групова робота: проведення інтерв’ю щодо домашніх улюбленців
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
Продукує прості фрази про себе, розповідаючи про домашніх улюбленців
44
20.12.2019
Friends, p. 50
Зовнішність
Описувати людину

Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching)
Робота в парах: опис малюнків
Fairhair, brown hair, green eyes, blue eyes
He / She has got…
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків
45
23.12.2019
Friends, p. 51
Зовнішність
Описувати людину

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)
Робота в парах: опис зовнішності інших людей
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
Продукує прості речення з описом зовнішності людей
46
27.12.2019
4 Letsplay, p. 52
Зовнішність
Описувати людину

Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching)
Групова гра “Guesswho”: слухає опис зовнішності та вгадує людину
Mouth, nose, ears etc.
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
Продукує прості речення з описом зовнішності людей






Немає коментарів: