НОВА
УКРАЇНСЬКА ШКОЛАКАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік2019-2020 Семестр 1 Клас2_ Підручник: SmartJunior 2forUkraine
№ уроку
|
|
уроки
|
Тематика ситуативного
спілкування
|
Мовленнєві функції
|
Інтегровані
змістові лінії
|
Усна і письмова взаємодія
|
Мовний інвентар
|
Очікувані
результати навчання
|
||
дата
|
Сприймання на слух/Зорове
сприймання
|
Усна/письмова взаємодія
|
Лексичний діапаз он
|
Граматика/Фонетика
|
||||||
1
|
02.09.2019
|
1a
We are back, p. 4
|
Шкільне
життя
|
Розуміти
і виконувати прості інструкції
|
|
Прослуховує
пісню та виконує завдання (вказує на відповідну літеру)
|
Групове
обговорення малюнку
|
Book,
pen, pencil, ruler
|
Повторення конструкцій
It’s a...
|
Розуміє
повільне та чітке мовлення з довгими паузами
|
2
|
04.09.2019
|
1a
We are back, p. 5
|
Шкільне
життя
|
Розуміти
і виконувати прості інструкції
|
|
Прослуховує
аудіо-запис та виконує завдання (ordering)
|
Рольова
гра ‘Spelling’
|
Повторення
лексичного матеріалу з попереднього заняття
|
What’sthis? –
It’s a...
What’s
that? – It’s a...
|
Ставить
і відповідає на прості запитання
|
3
|
06.09.2019
|
1bWeareback, p. 6
|
Шкільне
приладдя
|
Називати
предмети, що відносяться до шкільного приладдя
|
|
Прослуховує
комікс та виконує завдання
|
Інсценування
історії
|
Bag,
rubber, computer, pencil case
|
What’s
this?
What’s
that?
What are these?
Множина іменників
|
Ставить
і відповідає на прості запитання з метою ідентифікації предмету
|
4
|
09.09.2019
|
1bWeareback, p. 7
|
Шкільне
приладдя
|
Називати
предмети, що відносяться до шкільного приладдя
|
|
Прослуховує
аудіо-запис та виконує завдання (multiplechoice)
|
Робота
в парах : ставити та відповідати на запитання
|
Повторення
лексичного матеріалу з попереднього заняття
|
Повторення
граматичного матеріалу з попереднього заняття
What’s this?
What
colour it is?
|
Розпізнає
знайомі слова, що позначають шкільне приладдя, у знайомому контексті
|
5
|
11.09.2019
|
1cWeareback, p. 8
|
Числа
1 - 10
|
Описувати кількість предметів
|
|
Прослуховує
комікс та виконує завдання (вказує на відповідний малюнок)
|
Робота
в групі: обговорення малюнку, підрахування кількості предметів
|
Numbers
1-10
|
числівники
|
Розпізнає
числа у знайомому контексті
|
6
|
13.09.2019
|
1c
We are back, p. 9
|
Числа
1 - 10
|
Описувати кількість
предметів
|
|
Читає
комікс
|
Робота
в парах: обговорення завдання, ставити та відповідати на запитання
|
Повторення
лексичного матеріалу з попереднього заняття
|
Повторення
граматичного матеріалу з попереднього заняття
|
Ставить
і відповідає на запитання щодо кількості предметів
|
7
|
16.09.2019
|
1 Let’splay, p. 10
|
Дозвілля
(кольори)
|
Описувати
колір предмету
|
Вибудовує
товариські стосунки з оточуючими людьми
|
Прослуховує
аудіо-запис та виконує завдання (вказує на відповідний колір)
|
Групова
гра “Missingflashcards” –
знаходить та називає кольори
|
Colours
(red, blue, yellow, green)
|
Повторення
граматичного матеріалу з попередніх занять
|
Розпізнає
кольори у знайомому контексті
|
8
|
18.09.2019
|
1 Project,
p. 11
|
Алфавіт
|
Вказувати
на певний предмет
|
Виявляє
толерантне ставлення до інших людей
|
Прослуховує
інструкції до роботи над проектом та виконує їх
|
Робота
в парах : гра “Spellingbee”
|
Повторення
лексичного матеріалу з попередніх занять
|
Повторення
граматичного матеріалу з попередніх занять
|
Продукує
прості фрази з метою вказання слів та літер
|
9
|
20.09.2019
|
1 StoryTime, pp. 12-13
|
Числа
та кольори
|
Називати
кількість предметів
|
Вибудовує
товариські стосунки з оточуючими людьми
|
Прослуховує
та інсценує історію
|
Робота
в групі: ставить та відповідає на запитання
|
Star,
welcome, kids
|
Повторення
граматичного матеріалу з попередніх занять
|
Розпізнає
числа у знайомому контексті
|
10
|
23.09.2019
|
1 SmartWorld 1, p. 14
|
Шкільне
життя
|
Описувати
предмети, що відносяться до шкільного приладдя
|
Виявляє
толерантне ставлення до інших людей
|
Прослуховує
та читає короткі тексти, виконує завдання (matching)
|
Описує
власне шкільне приладдя
|
Повторення
лексичного матеріалу з попередніх занять
|
Повторення
граматичного матеріалу з попередніх занять
|
Продукує
прості речення з метою опису шкільного приладдя
|
11
|
25.09.2019
|
1 SmartTime 1, p. 15
|
Числа 1-10
|
Називати
число
|
|
Групова гра ‘Bingo’
|
Робота
в парах: розшифрування загадки
|
Повторення
лексичного матеріалу з попередніх занять
|
Повторення
граматичного матеріалу з попередніх занять
|
Ставить
і відповідає на запитання
|
12
|
27.09.2019
|
1 Revision/
Now I can Section, pp.
16-17
|
Шкільне
приладдя
|
Вказувати
на певний предмет та описувати його
|
|
Читає
речення та виконує завдання (multiplechoice)
|
Групова
гра “Whispers” (робота з флешкартами,
називає колір предмету)
|
Повторення
лексичного матеріалу з попередніх занять
|
Повторення
граматичного матеріалу з попередніх занять
|
Розпізнає
назви кольорів у знайомому контексті
|
13
|
30.09.2019
|
Test
1
|
||||||||
14
|
02.10.2019
|
2a
Party Time, p.18
|
Дозвілля (іграшки)
|
Називати
іграшки, вказувати кількість
|
|
Прослуховує
та співає пісню “Presents”
|
Групова
робота: надає відповіді на запитання щодо кількості іграшок
|
Present,
doll, yo-yo, teddy bear, ball
|
How
many…?
|
Розуміє
знайомі слова у супроводі малюнків
|
15
|
04.10.2019
|
2a
Party Time, p.19
|
Дозвілля
(іграшки)
|
Ставити
та відповідати на запитання щодо кількості предметів
|
|
Прослуховує
аудіо-запис та виконує завдання (matching)
|
Робота
в парах: обговорення малюнку у форматі «питання-відповідь»
|
Повторення
лексичного матеріалу з попереднього заняття
|
Повторення
граматичного матеріалу з попереднього заняття
|
Ставить
та відповідає на запитання щодо кількості предметів
|
16
|
07.10.2019
|
2b
Party Time, p. 20
|
Свято
(день народження)
|
Вітати
зі святом
|
|
Прослуховує
діалог-комікс та виконує завдання
|
Інсценування
коміксу
|
Balloon,
cake, lollipop, hat
|
What
are these? – They are…
|
Ставить
та відповідає на запитання щодо предметів
|
17
|
09.10.2019
|
2bPartyTime, p. 21
|
Свято
(день народження)
|
Вітати
зі святом
|
Розуміє
необхідність планування покупок на святкування в рамках бюджету
|
Прослуховує
аудіо-запис та виконує завдання (numbering)
|
Групова
гра “Doodling”
|
Повторення
лексичного матеріалу з попереднього заняття
|
Повторення
граматичного матеріалу з попереднього заняття
|
Продукує
короткі фрази, вказуючи на певний предмет
|
18
|
11.10.2019
|
2c
Party time, p.22
|
Кольори
|
Називати
колір
|
|
Прослуховує
діалог-комікс та виконує завдання (pointing)
|
Виконує
завдання та називає кольори
|
Colours
(orange, pink, brown, red etc)
|
What
colour are they? – They are…
|
Розуміє
назви кольорів у супроводі малюнків
|
19
|
16.10.2019
|
2c
Party time, p.23
|
Кольори
|
Називати
колір
|
|
Читає
діалог-комікс, відповідає на запитання
|
Групова
гра “Find the colour”
|
Повторення
лексичного матеріалу з попереднього заняття
|
Повторення
граматичного матеріалу з попереднього заняття
|
Встановлює
базовий соціальний контакт, надає відповіді на запитання
|
20
|
18.10.2019
|
2 Let’splay, p. 24
|
Дозвілля
(іграшки)
|
Ставити
та відповідати на запитання
|
Виявляє
толерантне ставлення до інших
|
Прослуховує
аудіо-запис та виконує завдання (pointing)
|
Робота в парах:рольова гра
|
Повторення
лексичного матеріалу з попередніх занять
|
Are
they…? – Yes, they are/ No, they aren’t
|
Ставить
та відповідає на запитання щодо предметів
|
21
|
21.10.2019
|
2 Project, p. 25
|
Свято
(день народження)
|
Вітати
зі святом
|
Враховує
думку товаришів при виборі того чи іншого відпочинку
|
Прослуховує
та виконує інструкції
|
Рольова
гра: підготовка вітальної картки та вітання партнера з днем народження
|
Повторення
лексичного матеріалу з попередніх занять
|
Повторення
граматичного матеріалу з попередніх занять
|
Вітає
зі святом, будуючи просте речення
|
22
|
23.10.2019
|
Storytime, pp. 26-27
|
Свято
(день народження)
|
Вітати
зі святом
|
Вибудовує
товариські стосунки з оточуючими людьми
|
Прослуховує
та читає історію
|
Інсценування
коміксу
|
Повторення
лексичного матеріалу з попередніх занять
|
Повторення
граматичного матеріалу з попередніх занять
|
Ставить
та відповідає на запитання щодо предметів
|
23
|
25.10.2019
|
2 SmartWorld 2, p. 28
|
Свято
(день матері)
|
Вітати
зі святом
|
Оцінює
власні вчинки та вчинки інших людей
|
Прослуховує
та читає текст, відповідає на запитання
|
Робота
в парах: опис малюнків
|
To
make breakfast, card, to give, flower
|
Повторення
граматичного матеріалу з попередніх занять
|
Продукує
короткі фрази з метою опису подій
|
24
|
04.11.2019
|
2 SmartTime 2, p. 29
|
Кольори
|
Називати
та описувати кольори
|
|
Прослуховує
та читає речення, виконує завдання (matching)
|
Робота в парах: ставить
та відповідає на запитання
|
Повторення
лексичного матеріалу з попередніх занять
|
Повторення
граматичного матеріалу з попередніх занять
|
Продукує
короткі фрази з метою опису преметів
|
25
|
06.11.2019
|
2 Revision/Now
I can, pp. 30-31
|
Свято
(день народження)
|
Називати
предмети, пов’язані зі святом
|
|
Прослуховує
аудіо-запис та виконує завдання (multiplechoice)
|
Робота
в парах: рольова гра ‘Puzzle’
|
Повторення
лексичного матеріалу з попередніх занять
|
Повторення
граматичного матеріалу з попередніх занять
|
Ставить
та відповідає на запитання щодо предметів
|
26
|
08.11.2019
|
Test
2
|
||||||||
27
|
11.11.2019
|
3a
Home and family, p. 32
|
Я, моя родина і друзі
|
Представляти
членів родини
|
|
Прослуховує
пісню, виконує завдання (matching)
|
Групова
гра “Who’s that?”
|
Father,
mother, sister, brother
|
Who’sthat? –
It’s my…
|
Розпізнає
знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті
|
28
|
13.11.2019
|
3a
Home and family, p. 33
|
Я,
моя родина і друзі
|
Представляти
членів родини
|
|
Прослуховує
аудіо-запис та виконує завдання (numbering)
|
Групова
робота: представлення своєї родини згідно малюнку в усній формі
|
Повторення
лексичного матеріалу з попереднього заняття
|
Повторення
граматичного матеріалу з попереднього заняття
|
Розповідає
про членів своєї родини
|
29
|
15.11.2019
|
3bHomeandfamily ,p. 34
|
Я,
моя родина і друзі
|
Ставити
та відповідати на запитання щодо членів родини
|
|
Прослуховує
аудіо-запис та виконує завдання (pointing)
|
Інсценування
діалогу
|
Grandfather,
grandmother, bird, friend
|
Is
that your mother? – Yes, it is./No, it isn’t.
|
Розпізнає
знайомі слова повсякденного вжитку в знайомому контексті
|
30
|
18.11.2019
|
3bHomeandfamily ,p. 35
|
Я,
моя родина і друзі
|
Ставити
та відповідати на запитання щодо членів родини
|
Вибудовує
товариські стосунки з оточуючими людьми
|
Прослуховує
аудіо-запис та виконує завдання (pointing)
|
Робота
в парах: рольова гра
|
Повторення
лексичного матеріалу з попереднього заняття
|
Повторення
граматичного матеріалу з попереднього заняття
|
Ставить
та відповідає на запитання щодо членів родини
|
31
|
20.11.2019
|
3cHomeandfamily ,p. 36
|
Помешкання
(умеблювання)
|
Вказувати
на місцезнаходження предметів
|
|
Прослуховує
аудіо-запис та виконує завдання (pointing)
|
Інсценування
діалогу
|
Puzzle,
bed, wardrobe
|
Where’s
the (puzzle)? – It’s in/on/under …
|
Розпізнає
знайомі слова повсякденного вжитку в знайомому контексті
|
32
|
22.11.2019
|
3cHomeandfamily ,p. 37
|
Помешкання
(умеблювання)
|
Вказувати
на місцезнаходження предметів
|
|
Прослуховує
аудіо-запис та виконує завдання (multiplechoice)
|
Робота
в парах: опис малюнку у форматі «запитання-відповідь»
|
Повторення
лексичного матеріалу з попереднього заняття
|
Повторення
граматичного матеріалу з попереднього заняття
|
Будує
прості речення з метою встановлення місцезнаходження предмету
|
33
|
25.11.2019
|
3 Let’splay, p. 38
|
Помешкання
(умеблювання)
|
Вказувати
на місцезнаходження предметів
|
|
Прослуховує
аудіо-запис та виконує завдання: описує малюнок
|
Групова
гра “Picture Memory”
|
Lamp,
sofa, TV, chair
|
Where
are the…? – They are on/in/under…
|
Будує
прості речення з метою встановлення місцезнаходження предмету
|
34
|
27.11.2019
|
3
Project, p. 39
|
Я,
моя родина і друзі
|
Представляти
членів родини
|
|
Прослуховує
вказівки до виконання проекту та дотримується них
|
Індивідуальна
презентація своєї родини в усній формі
|
Повторення
лексичного матеріалу з попередніх занять
|
Повторення
граматичного матеріалу з попередніх занять
|
Продукує
короткі фрази про членів родини
|
35
|
29.11.2019
|
3 Storytime, pp. 40-41
|
Я,
моя родина і друзі
|
Представляти
членів родини
|
Оцінює
власні вчинки та вчинки інших людей
|
Прослуховує
та читає комікс
|
Ставить
та відповідає на запитання щодо змісту коміксу
|
Повторення
лексичного матеріалу з попередніх занять
|
Повторення
граматичного матеріалу з попередніх занять
|
Продукує
короткі фрази про членів родини
|
36
|
02.12.2019
|
3 SmartWorld 3, p. 42
|
Помешкання
(умеблювання)
|
Описувати
власну кімнату
|
|
Прослуховує
та читає короткий текст та виконує завдання
|
Описує
власну кімнату
|
Повторення
лексичного матеріалу з попередніх занять
|
Повторення
граматичного матеріалу з попередніх занять
|
Продукує
короткі фрази з метою опису помешкання
|
37
|
04.12.2019
|
SmartTime 3, p. 43
|
Помешкання
(умеблювання)
|
Вказувати
на місцезнаходження предметів
|
|
Прослуховує
аудіо-запис та виконує завдання (matching)
|
Групова робота: гра ”Whereisit?”
|
Повторення
лексичного матеріалу з попередніх занять
|
Повторення
граматичного матеріалу з попередніх занять
|
Продукує
прості фрази та реченняз метою опису помешкання
|
38
|
06.12.2019
|
3 Revision/
Now I can,pp. 44-45
|
Я,
моя родина і друзі
|
Представляти
членів родини
|
|
Прослуховує
аудіо-запис та виконує завдання (numbering)
|
Опис
малюнку в усній формі
|
Повторення
лексичного матеріалу з попередніх занять
|
Повторення
граматичного матеріалу з попередніх занять
|
Продукує
короткі фрази про членів родини
|
39
|
09.12.2019
|
Test
3
|
||||||||
40
|
11.12.2019
|
4a
Friends, p. 46
|
Я,
моя родина і друзі
|
Називати
кількість предметів
|
|
Прослуховує
та співає пісню, виконує завдання (matching)
|
Групове
обговорення виконаного завдання
|
Numbers
11-20
|
To
have got
|
Розпізнає
числа у знайомому контексті
|
41
|
13.12.2019
|
4a
Friends, p. 47
|
Я,
моя родина і друзі
|
Називати
кількість предметів
|
|
Прослуховує
аудіо-запис та виконує завдання (multiplechoice)
|
Робота в парах: опис малюнка
|
Повторення
лексичного матеріалу з попереднього заняття
|
Повторення
граматичного матеріалу з попереднього заняття
|
Пише
короткі фрази для надання базової інформації
|
42
|
16.12.2019
|
4bFriends, p. 48
|
Домашні
улюбленці
|
Називати
тварин
|
|
Прослуховує
комікс та виконує завдання (pointing)
|
Інсценування
коміксу
|
Cat, dog,
snake, rabbit
|
Have
you got a…? – Yes, I have. / No, I haven’t.
|
Розпізнає
знайомі слова у супроводі малюнків
|
43
|
18.12.2019
|
4bFriends, p. 49
|
Домашні
улюбленці
|
Називати
тварин
|
Висловлюється
про важливість допомоги тваринам
|
Прослуховує
аудіо-запис та виконує завдання (matching)
|
Групова
робота: проведення інтерв’ю щодо домашніх улюбленців
|
Повторення
лексичного матеріалу з попереднього заняття
|
Повторення
граматичного матеріалу з попереднього заняття
|
Продукує
прості фрази про себе, розповідаючи про домашніх улюбленців
|
44
|
20.12.2019
|
4с Friends, p. 50
|
Зовнішність
|
Описувати
людину
|
|
Прослуховує
короткі тексти та виконує завдання (matching)
|
Робота
в парах: опис малюнків
|
Fairhair,
brown hair, green eyes, blue eyes
|
He
/ She has got…
|
Розпізнає
знайомі слова у супроводі малюнків
|
45
|
23.12.2019
|
4с Friends, p. 51
|
Зовнішність
|
Описувати
людину
|
|
Прослуховує
аудіо-запис та виконує завдання (numbering)
|
Робота
в парах: опис зовнішності інших людей
|
Повторення
лексичного матеріалу з попереднього заняття
|
Повторення
граматичного матеріалу з попереднього заняття
|
Продукує
прості речення з описом зовнішності людей
|
46
|
27.12.2019
|
4 Let’splay, p. 52
|
Зовнішність
|
Описувати
людину
|
|
Прослуховує
короткі тексти та виконує завдання (matching)
|
Групова
гра “Guesswho”: слухає опис
зовнішності та вгадує людину
|
Mouth,
nose, ears etc.
|
Повторення
граматичного матеріалу з попереднього заняття
|
Продукує
прості речення з описом зовнішності людей
|
Немає коментарів:
Дописати коментар