Класний керівник

РОДИННЕ ВИХОВАННЯ
Головні напрямки роботи з батьками:
1.Дитина в сім’ї:
·        Дитина як виховний та соціальний інститут;
·        Зміст сімейного виховання і виховні завдання батьків;
·        Визначальні фактори формування особистості дитини;
·        Вплив освітнього та культурного рівня батьків на виховання дитини;
·        Мікроклімат у сім’ї, умови для розвитку та виховання дітей;
·        Охорона здоров’я та фізичний розвиток дитини;
·        Режим дня, психічний розвиток дитини;
·        Індивідуальні особливості дитини та їх урахування.
2.Спілкування батьків з дітьми:
·        Роль спілкування у встановленні довірливих стосунків між батьками та дітьми;
·        Педагогічний такт у спілкування;
·        Урахування вікових та індивідуальний особливостей, інтересів, потреб дітей, зміст і форми спілкування.
3.Спільна діяльність батьків та дітей:
·        Роль діяльності в розвитку і вихованні дітей;
·        Сімейні обов’язки та доручення;
·        Спільна суспільно корисна діяльність;
·        Зміст і види спільної діяльності батьків та дітей – інтелектуальна, трудова, патріотична, природоохоронна, естетична, спортивна, милосердна;
·        Оцінка результатів діяльності дитини, її стимулювання;
·        Педагогічний такт у спільній діяльності з дітьми.
Напрямки роботи з батьками в школі.
1.     Ознайомлення з умовами життя сім’ї, її психологічним кліматом, особливостями поведінки дитини в сім’ї.
2.     Визначення півня педагогічної культури батьків.
3.     Виявлення труднощів, які відчувають батьки.
4.     Виявлення позитивного досвіду сімейного виховання з метою його поширення.
5.     Здійснення колективного, диференційованого та індивідуального педагогічного впливу на батьків на основі ретельного аналізу.
6.     Допомога батькам у підвищенні їхньої педагогічної культури, організації родинного життя як джерела самовиховання дитини.
7.     Залучення батьків до організації позашкільної виховної роботи.
8.     Поширення досвіду роботи з батьками.
9.     Створення банків науково-методичної інформації з проблем сім’ї, роботи з батьками та сімейного виховання.
Методи вивчення сім'ї:
1.     Спостереження.
2.     Бесіда.
3.     Тестування.
4.     Анкетування.
5.     Діагностика.
6.     Ділові ігри.
7.     Аналіз дитячих малюнків про сім’ю.
8.     Аналіз дитячих творів про сім’ю.
Форми роботи з батьками:
1.     Батьківські збори.
2.     Бесіди (колективні, групові, індивідуальні).
3.     Конференції.
4.     Диспути, дискусії.
5.     Перегляд фільмів на педагогічні теми.
6.     Дні відкритих дверей.
7.     Відкриті уроки для батьків.
8.     Клуби для батьків, консультпункти.
9.     Семінари практикуми.
10.                       Оформлення куточків для батьків.
11.                       Підготовка тематичних папок з конкретної проблеми для батьків.
12.                       Телефон довіри.
13.                       Проведення соціологічних досліджень.
14.                       Сімейні вечори.
Приблизна програми вивчення сім'ї.
1. Склад сім’ї:
·        Повна/ неповна;
·        Віковий склад;
·        Професії членів сім’ї;
·        Освітній, культурний рівень членів сім’ї;
·        Громадське обличчя членів сім’ї;
·        Моральне обличчя членів сім’ї.
2. Виховна діяльність сім’ї:
·        Виховні позиції батьків;
·        Участь членів сім’ї у вихованні підлітків.
3. Регулярна діяльність сім’ї, соціальний контроль у сім’ї:
·        Поведінка підлітка у сім’ї;
·        Поведінка поза сім’єю;
·        Методи та прийоми регулювання поведінки підлітка у сім’ї;
·        Моральне, громадянське обличчя членів подини на підприємстві, у побуті, у суспільній діяльності.
4. Матеріально-побутова діяльність у сім’ї:
·        Матеріальна забезпеченість;
·        Житлові умови;
·        Ступінь зайнятості членів сім’ї матеріально-побутовою діяльністю;
·        Задоволеність матеріально-побутових потреб підлітка.
5. Дозвілля сім’ї та підлітка:
·        Дозвілля членів сім’ї;
·        Час, використаний на дозвілля членами сім’ї;
·        Форми проведення дозвілля;
·        Ставлення підлітка до спільного сімейного дозвілля;
·        Культурний рівень батьків.
6. Стосунки у сім’ї:
·        Стосунки між старшими членами родини;
·        Стосунки між батьками та дітьми;
·        Стосунки між дітьми;
·        Причини конфліктів у сім’ї;
·        Особливості протікання конфліктів, їх періодичність, інтенсивність, тривалість, способи вирішення;
·        Вплив стосунків у сім’ї на самопочуття, поведінку дитини у школі, її успішність.
7. Взаємодія сім’ї та школи:
·        Відвідування батьками батьківських зборів;
·        Через кого у сім’ї підтримується зв'язок зі школою;
·        Допомога батьків школі.
8.Загальна оцінка ситуації розвитку важкого підлітка в сім’ї.
Матеріали
для планування роботи класних керівників
 з батьківським комітетом.
Вересень
·        Розподіл обов’язків між членами батьківського комітету.
·        Навчання членів БК: права та обов’язки.
·        Обговорення плану роботи БК.
·        Обговорення плану виховної роботи з учнями на І семестр.
Жовтень
·        Участь у підготовці та проведенні Дня вчителя.
·        Обладнання класного куточка, допомога у поточному ремонті меблів.
·        Робота БК з дітьми пільгових категорій.
Листопад
·        Участь БК у роботі з неблагополучними сім’ями.
·        Участь БК у роботі з учнями схильними до правопорушень.
·        Організація святкування зимових свят.
·        Організація дозвілля під час зимових канікул.
Грудень
·        Обговорення плану роботи на ІІ семестр.
·        Організація святкування Дня Захисника Вітчизни.
·        Поточний ремонт меблів під час канікул.
Січень
·        Про організацію екскурсій за допомогою батьків на ІІ семестр.
·        Організація рейдів відвідування неблагополучних сімей вдома.
Лютий
·        Робота БК з організації родинних свят у класі.
Березень
·        Підготовка до святкування 8 Березня.
·        Організація дозвілля під час весняних канікул.
Квітень
·        Робота з весняного впорядкування шкільного подвір’я та прилеглих територій.
·        Організація святкування Дня Перемоги та Дня Матері.
·        Підготовка до державної підсумкової атестації.
Травень
·        Організація ремонту класів.
·        Допомога в організації випускних вечорів.
Примірне положення
 про батьківські комітети загальноосвітніх навчальних закладів
(витяг з наказу Міністерства освіти і науки України від 2 червня 2004 р. №440)
1. Загальні положення
1.1. Примірне положення про батьківські комітети загальноосвітніх навчальних закладів визначає їх функції у державно-громадській системі управління загальноосвітнім навчальним закладом.
1.2. Комітети є добровільними громадськими формуваннями, створеними на основі єдності інтересів батьків щодо реалізації прав та обов’язків своїх дітей під час їх навчання у загальноосвітньому закладі.
1.3.У своїй діяльності комітети керуються Конституцією України, законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про об'єднання громадян», Конвенцією ООН «Про права дитини», «Положенням про загальноосвітній заклад», статутом загальноосвітнього навчального закладу, цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами в галузі освіти і міжнародного законодавства з прав дитини.
1.4. Рішення про заснування батьківських комітетів класів або закладу приймаються на загальних зборах батьків відповідних класів або закладу.
2. Мета, завдання, основні принципи діяльності
2.1. Метою діяльності комітетів є захист законних інтересів своїх дітей в органах громадського самоврядування закладу, у відповідних державних, судових органах, а також надання допомоги педагогічному колективу в реалізації завдань загальної середньої освіти.
2.2. Основними завданнями діяльності комітетів є сприяння створенню умов для:
·        Формування та розвитку особистості учня та його громадської позиції, становленню учнівського самоврядування;
·        Виховання в учнів шанобливого ставлення до державних святинь, української мови і культури, історії і культури народів, які проживають в Україні;
·        Формування загальнолюдської культури і моралі, культури міжетнічних відносин;
·        Захисту здоров’я та збереження життя і здоров’я дітей;
·        Здобуття учнями обов’язкової загальної середньої освіти, розвитку їх природних здібностей та підтримки обдарованої молоді;
·        Запобігання бездоглядності дітей у вільний від занять час і безпритульності;
·        Всебічного зміцнення зв’язків між родинами, навчальним закладом і громадськістю з метою встановлення єдності їх виховного впливу на дітей;
·        Залучення батьківської громадськості до професійної орієнтації учнів, позакласної та позашкільної роботи;
·        Організації роботи з розповсюдження психолого-педагогічних і правових знань серед батьків;
·        Вирішення питань розвитку матеріально-технічної бази навчального закладу та його благоустрою.
2.3. Основними принципами діяльності комітетів є:
·        Законність;
·        Гласність;
·        Колегіальність;
·        Толерантність;
·        Виборність;
·        Організаційна самостійність в межах повноважень, визначених цим положенням та законодавством;
·        Підзвітність і відповідальність перед загальними зборами батьків закладу, класів.
3 Організація діяльності комітетів
3.1. комітет класу формується з батьків або осіб, що їх заміняють і діє від їх імені. Комітет класу обирається на зборах батьків класу на початку навчального року. Кількісний склад та термін повноважень комітету визначаються зборами батьків класу.
3.2. Збори батьків класу проводяться за рішенням комітету класу не рідше двох разів на семестр.
3.4. Кількісний склад комітету закладу, термін його повноважень визначаються радою цього закладу.
3.6. Рішення зборів батьків, комітетів доводиться до відома батьків, керівництва закладу, а, за необхідності, і відповідного органу управління освіту у 10-денний термін.
3.10. Комітети планують свою роботу на підставі плану роботи закладу, рішень зборів батьків, рекомендацій директора, класного керівника, органів учнівського самоврядування, громадськості. План роботи має вільну форму і затверджується головою комітету.
3.12. Комітети звітують про свою роботу перед зборами батьків доин раз на рік – в день виборів нового складу комітетів.
3.13. Комітети ведуть протоколи своїх засідань і зборів, що зберігаються у голови комітету, і передаються за актом новому складу відповідних комітетів.
Керівництво і класні керівники закладу не несуть відповідальності за стан оформлення протоколів.
4. Права та обов’язки комітетів
4.1.Комітети мають право:
·        Брати участь в обстеженні житлово-побутових умов учнів, які перебувають у несприятливих соціально-економічних умовах;
·        Встановлювати зв’язки з місцевими органами виконавчої влади та місцевого самоврядування, органами внутрішніх справ, громадськими організаціями, підприємствами та ін.;
·        Вносити на розгляд керівництва навчального закладу пропозиції щодо змін типу навчального закладу, його статусу, вдосконалення умов організації навчально-виховного процесу, організаційно-господарських питань, які мають бути розглянуті керівництвом навчального закладу в місячний термін і результати розгляду доведені до відома батьків;
·        Звертатися до директора, класного керівника, педагогічної ради та ради загальноосвітнього навчального закладу щодо роз’яснення стану і перспектив роботи навчального закладу та з окремих питань, що турбують батьків;
·        Порушувати клопотання щодо позбавлення чи обмеження батьківських прав;
·        За необхідності заслуховувати звіти батьківських комітетів і надавати допомогу щодо поліпшення їх роботи;
·        Скликати позачергові батьківські збори;
·        Створювати благодійні фонди;
·        Брати участь у прийнятті рішень щодо організації оздоровлення учнів.

ІНТЕРНЕТ РЕСУРСИ ДЛЯ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА 



АКТУАЛЬНІ    ОСВІТЯНСЬКІ      ПОРТАЛИ 


1. Міністерство освіти і науки України  -  http://www.mon.gov.ua/
2.  Департамент освіти і науки КОДА - http://osvita.kr-admin.gov.ua/
3.  КЗ КОІППО   імВ.Сухомлинського - http://koippo.kr.ua/
4.  Відділ освіти  Олександрійської РДА  - http://woorda.klasna.com/
5.  Методичний кабінет - http://ormk.edukit.kr.ua
6.  Методичний портал - http://metodportal.net/
7.  Освіта. UA - http://ru.osvita.ua/
8.  Шкільний світ - http://www.osvitaua.com/
9.  Основа - http://osnova.com.ua/ 
ЗАКОНИ УКРАЇНИ

Закон України "Про загальну середню освіту".
Закон України "Про охорону праці".
Кодекс законів про працю України.
Закон України "Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності".
Закон України "Про відпустки".
Закон України "Про оплату праці".
Закон України "Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу". 

ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ ВИХОВАННЯ

Громадянське: виховувати школярів ї у дусі пізнання, збереження і розвитку національних традицій і плекати  інтелектуально розвинену, духовно і багату, цілісну особистість; формувати  в учнів незалежно від національно­сті національну свідомість, історич­ну пам'ять, національний характер, світогляд, гуманістичні ідеї.

Правове: прищеплювати учням повагу до прав і свобод людини і забезпечити знання та виконання законів України учнями.

Фізичне: пропагувати здоровий спосіб життя; проводити оздоровчо-профспілкову роботу серед підлітків; фор­мувати усвідомлення учнями ролі фі­зичної досконалості у гармонійному розвиткові особистості; виховувати потребу в регулярних заняттях спор­том; дотримання режиму дня.

Художньо-естетичне: розвивати ху­дожньо-естетичну освіченість та вихованість дітей; формувати естетичну культуру засобами народних традицій; сприяти забезпеченню української мови як державної в усіх напрямках ро­боти, розвивати уявлення про зовніш­ню та внутрішню красу людини.

Трудове: виробляти свідоме ставлення до праці як вищої цінності людини і суспільства; виховувати здорову осо­бистість, цивілізованого господаря.

Екологічне: формувати екологічну культуру і усвідомлення себе части­ною природи; виховувати почуття відповідальності за природу як на­ціональне багатство; залучення учнів до екологічної та природоохоронної діяльності.

Родинно-сімейне: формувати культуру сучасної сім'ї та потребу допомагати батькам; розвивати інтерес до традицій родини; формувати моральні якості з позицій добра і справедливості.

Духовно-моральне: прищеплювати і розвивати моральні почуття, міцні переконання, потребу поводитися відповідно до норм суспільства; ви­ховувати патріотизм, колективізм, не­примиримість до аморальних вчинків людей, до порушників норм і правил культурної поведінки.

Превентивне: забезпечити теоретичну та практичну реалізацію заходів, спря­мованих на попередження і подолання відхилень у поведінці школярів; запобі­гання розвитку різних форм асоціальної, аморальної поведінки, прищеплювати потребу поводити себе відповідно до моральних норм у суспільстві.


Формування здорового способу життя: забезпечення повноцінного розвитку дітей, охорони та зміцнення їхнього здоров'я; формування гармонії тіла та душі; виховання потреби у фізичних заняттях, прагнення до оволодіння санітарно-гігієнічними знаннями та навичками.

Робота класного керівника
                                   Щоденно:
•  з'ясування причин відсутності учнів на заняттях, фіксація
    пропусків у класному журналі;                              
•  бесіди з учнями, що запізнюються на уроки;
•  організація чергування у класі;
•  індивідуальна робота з учнями;
•  контроль зовнішнього вигляду учнів;
•  організація харчування.
                                 Щотижня:
•  проведення годин класного керівника;
•  перевірка щоденників;
•  проведення заходів у класі за планом роботи;
•  робота з активом класу, організація діяльності органів учнівського         
   самоврядування
• контроль за виконанням доручень;
• організація прибирання закріпленої території пришкільної ділянки;
• робота з батьками;
• робота з учителями, які працюють у класі;
•  зустріч зі шкільним лікарем (медсестрою).
       Щомісяця: • тестування та анкетування учнів з метою вивчення їх індивідуальних      особливостей, аналіз розвитку учнівського колективу; •  складання плану роботи на канікули.                            
  Один раз на рік: • написання характеристик (за необхідності);
• проведення класних зборів;
• проведення бесід з безпеки життєдіяльності;
• організація чергування класу у школі;
• відвідування уроків учителів-предметників у своєму класі;
• консультації у шкільного психолога.
• контроль за станом підручників;
• зустріч з батьківським активом;
• відвідування учнів удома.
                              Два рази на рік:
• оформлення класного журналу за підсумками семестру, складання звіту;
• заповнення табелів успішності та видача їх учням;
• проведення батьківських зборів;
• участь у роботі семінару, методичного об'єднання класних керівників;
• аналіз виконання плану роботи, корекція плану виховної роботи;
• аналіз плану виховної роботи за попередній навчальний рік та
  складання плану на наступний рік;                       
• проведення відкритого виховного заходу;
• оформлення особових справ учнів;
• статистичні відомості про клас (станом на 5 вересня);
• робота з підручниками (видача, перевірка, здавання);
 
                                      ПЕРЕЛІК  ДОКУМЕНТАЦІЇ,          
                                       ЯКУ ВЕДЕ  КЛАСНИЙ КЕРІВНИК                                                
 1. Класний журнал.
2. Особові справи учнів.
3. Табелі успішності.
4. План виховної роботи.
5. Матеріали виховних годин, годин спілкування тощо.
6. Розробки сценаріїв виховних заходів.
7. Щоденник психолого-педагогічних спостережень за учнями.
8. Щоденник роботи з важкими учнями.
9. Протоколи батьківських зборів.
10. Матеріали щодо запобігання дитячого травматизму, бесіди з правил до­рожнього руху, облік проведеннz  інструктажів.                                                       
11. Журнал обліку занять з учнями, які навчають вдома (якщо такі учні є).
12. Літопис або фотоальбом класу.
         ЗМІСТ РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА:                           
1. Вивчення учнів.                                                                                                           
2. Організація учнівського колективу.                                                                        
3. Організація учнівського самоврядування.                                                           
4. Робота з батьками та громадськістю:                                                                   
а) організація виховної діяльності за різними напрямами;                                
б) індивідуальна виховна робота з різними категоріями учнів та їх батька­ми.
Можливі види контролю за діяльністю класного керівника з боку адміністрації школи:
1. Перевірка ведення документації.                                                                          
2. Аналіз виховної роботи з класом.
3. Контроль за проведенням годин класного керівника та інших виховних   заходів.
4. Контроль за проведенням індивідуальної виховної роботи з різними кате­горіями учнів.


5. Контроль за чергуванням класу у школі.
6. Контроль за санітарним станом кабінету та його ремонтом.
7. Контроль за відвідуванням занять учнями.
8. Контроль перевірки щоденників.
9. Анкетування учнів
10. Аналіз системи роботи з батьками (відвіування батьківських зборів, протоколи, доповіді, виступи, батьківський всеобуч, робота на рівні класу, відвідування сімей учнів, матеріали обстежень багатодітних та малозабезпечених сімей, допомога батьків школі тощо). 
                     Індивідуальна виховна робота протягом року
Відвідування та спостереження за учнями в сім’ї, бесіди з учнями, батьками. 
Спостереження за реакцією батьків на оцінки учнів, на записи та зауваження
в щоденнику.
Бесіди з батьками та учнями про довірливі стосунки між ними.
Бесіди та консультації батьків про організацію режиму дня дитини і домашньої роботи.
Пам’ятка  для класних керівників
1.     Папка классного керівника повинна містити:
-         Список учнів класу, відомості про місце проживання
-         Відомості про батьків
-         Соціальний паспорт класу
-         Список доручень учнів класу
-         План виховної роботи
-         Протоколи класних зборів
-         Протоколи батьківських зборів
-         Матеріали вивчення особистості учня, класного колективу
-         Матеріали вивчення потенціалу батьків
-         Матеріали, які використовуються для підготовки батьківських зборів, годин спілкування
-         Розробки, сценарії виховних годин, свят
-         Інструктивнно-нормативні документи з питань виховної роботи
2.      В класному куточку повинна міститися інформація:
-         План роботи класу ( календар життєдіяльності)
-         Рішення класних зборів
-         Список активу класу
-         Список доручень
-         Графік чергування учнів
-         Правила для учнів



Download this file (ВИХ.ПЛАН. девіз 2012-13.doc)Виховна тема 2012-2013 н.р. (форма)[Завантажити]202 kB
Download this file (Титульна сторінка Щоденника вих.роб. кл.керівника.doc)Щоденник виховної роботи на навч.рік у класі (ТИТУЛЬНА СТОРІНКА - зразок)[Завантажити]31 kB
Download this file (Я розмовляю українською - наліпка.doc)Я - розмовляю українською (наліпка)[Завантажити]63 kB
Download this file (Робота кл. кер. з проблем. сім.doc)Робота класного керівника з проблемними сімями[Завантажити]39 kB
Download this file (Рекомендації для батьків.doc)Рекомендації для батьків з безпечного використання Інтернету[Завантажити]51 kB
Download this file (Рекомендації для дітей.doc)Рекомендації для дітей з безпечного використання Інтернету[Завантажити]36 kB
Download this file (Принцип скл. і напис. плану з ВР кл. кер..doc)Принцип складання і написання плану з ВР класним керівником[Завантажити]30 kB
Download this file (ПОТУРБУЙСЯ ПРО СЕБЕ.doc)Потурбуйся про себе (до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом)[Завантажити]32 kB
Download this file (Памятка кл. керівнику.doc)Памятка класному керівнику про батьківські збори[Завантажити]39 kB
Download this file (Лист батькам про канікули - ГОТОВЕ.doc)Лист батькам учнів напередодні канікул з БЖД (бланк)[Завантажити]26 kB
Download this file (Заходи безпеки в зимовий період.doc)Заходи безпеки в зимовий період[Завантажити]42 kB
Download this file (Проект Полож. про ВШ облік.Супровід.doc)Положення про ВШ облік (соц.-педаг.супровід) - проект МОНУ[Завантажити]38 kB
Download this file (Символика Гимназия.pdf)Символіка гімназії №261[Завантажити]336 kB
Download this file (Привітаймо друзів (зразок).doc)Привітаймо друзів нашого класу (бланк-зразок)[Завантажити]135 kB
Download this file (Характеристика 7 класу ЗРАЗОК.doc)Характеристика класного колективу (зразок)[Завантажити]23 kB
Download this file (Учнівське самоврядування класу (зразок).doc)Учнівське самоврядування класу (бланк)[Завантажити]45 kB



Download this file (Список учнів гуртка. doc.doc)Список учнів гуртка (бланк)[Завантажити]45 kB
Download this file (Робота кл.кер. з щоден. учнів.doc)Робота класного керівника з щоденниками учнів[Завантажити]27 kB
Download this file (Робота з учн., які потреб. підвищеної уваги.doc)Робота з учнями, які потребують підвищеної педагоічної уваги[Завантажити]25 kB
Download this file (Рейтинг учнів (таблиця).doc)Рейтинг учнів класу (бланк)[Завантажити]75 kB
Download this file (Планування ВИХ.РОБ. БЛАНК.doc)Планування виховної роботи у класі (бланк)[Завантажити]31 kB
Download this file (Перелік справ кл. кер.doc)Перелік справ класного керівника гімназії[Завантажити]31 kB

[Завантажити]606 kB
Download this file (Осн.функц.кл.керівн..doc)Основні функції класного керівника [Завантажити]45 kB



Download this file (МОНУ - про екскурсії.doc)Рекомендації щодо організації екскурсійних поїздок[Завантажити]112 kB
Download this file (w Зверни увагу. Твої права.doc)Зверни увагу! Твої права та обовязки (на допомогу класному керівнику)[Завантажити]24 kB
Download this file (і ТИ І МІЛІЦІЯ.doc)Ти і міліція (на допомогу класному керівнику)[Завантажити]74 kB
Download this file (Зайнятість учнів класу.doc)Зайнятість учнів у позаурочний час (бланк)[Завантажити]62 kB
Download this file (Акт обстеженя.doc)Акт обстеження житлово-побутових умов учня (бланк)[Завантажити]27 kB
Download this file (Золоті правила класного керівника.doc)Золоті правила класного керівника[Завантажити]24 kB
Download this file (w Перелік документів щодо організації екскурсій для учнів.doc)Перелік документів щодо організації екскурсій[Завантажити]25 kB
Download this file (w Орієнтовні критерії постановки учнів на внутрішкільний контроль.doc)Орієнтовні критерії постановки учнів на ВШ облік[Завантажити]21 kB
Download this file (w Аналіз провед. вих. заходу.doc)Аналіз проведення виховного заходу[Завантажити]22 kB
Download this file (1.Документація кл.кер. на учня, який стоїть на ВШ обліку.doc)Документація на учня, який перебуває на ВШ обліку[Завантажити]22 kB
Download this file (1. Циклограма роботи класного керівника.doc)Циклограма роботи класного керівника[Завантажити]25 kB
Download this file (1.Бесіди з проф. усіх видів дитячого травматизму напередодні канікул.doc)Бесіди з попередження усіх видів травматизму[Завантажити]31 kB
Download this file (1. Соц.паспорт багатодітної сімі.doc)Соціальний паспорт багатодітньої родини[Завантажити]46 kB

  • На допомогу класному керівнику

ПРЕЗЕНТАЦІЇ


СКАРБНИЧКА КЛАСНОГО КЕРІВНИКА


Класне керівництво — справа складна. Допомога

 учням знаходити потрібні й корисні заняття до душі, організовувати позанавчальний час. Створення 

учнівського колективу.

План роботи класного керівника – це науково обґрунтоване проектування становлення і 

класного колективу і кожного вихованця зокрема.

Зміст плану роботи класного керівника 

визначається змістом роботи з учнями,

 їх батьками і громадськістю.

Умовою успішної виховної діяльності з учнями є співробітництво класного керівника з батьками,

 адже родина впливала і продовжує значно

 впливати на процес розвитку особистості дитини.












На допомогу класним керівникам


Класний керівник веде облік своєї роботи в
Microsoft Word документ [28 Kb]


Матеріали до щоденника класного керівника
Microsoft Word документ [1431 Kb]


Методи, форми та заходи виховної роботи
Microsoft Word документ [34 Kb]


Методичні матеріали (картки, анкети, бланки заяви)
Microsoft Word документ [1512 Kb]


ПРОТОКОЛ (батьк_зб)
Microsoft Word документ [50 Kb]


Рекомендації щодо проведення виховних заходів
Microsoft Word документ [155 Kb]


Табель
Microsoft Word документ [16 Kb]




Батьківські збори









Скачать
Родина -школа любові
377_Родина -школа любові.doc
Microsoft Word документ 1.6 MB
Скачать
Книжка-план
920_Книжка-план.doc
Microsoft Word документ 190.0 KB
Скачать
Аспекти виховної діяльності
аспекти виховної діяльності.ppt.pps
Презентация Microsoft Power Point 2.1 MB
Скачать
Громадянське виховання
Громадянське виховання.doc
Microsoft Word документ 38.0 KB
Скачать
ГРОМАДЯНСЬКЕ ВИХОВАННЯ.docx
Microsoft Word документ 18.6 KB
Скачать
Методичні рекомендації класним керівникам
Методичн- рекомендац-- класним кер-вника
Microsoft Word документ 156.5 KB
Скачать
Національна програма виховання учнів
Національна програма виховання учнів.doc
Microsoft Word документ 350.5 KB
Скачать
Нормативні документи з питань організації виховної роботи в класі
Нормативні документи з питань організаці
Microsoft Word документ 41.0 KB
Скачать
Пам'ятки для батьків
Пам'ятки для батьків.doc
Microsoft Word документ 63.5 KB
Скачать
Папка класного керівника
папка класного керівника.docx
Microsoft Word документ 55.2 KB
Скачать
Положення про батьківські збори
положення про батьківські збори.doc
Microsoft Word документ 63.0 KB
Скачать
Рекомендації методоб'єднання класних керівників
рекомендації методоб'єднання класних кер
Microsoft Word документ 102.5 KB
Скачать
Робота з батьками
робота з батьками.doc
Microsoft Word документ 117.5 KB
Скачать
Схема взаємодії школи з установами та громадськими організаціями
Схема взаємодії школи з установами та гр
Microsoft Word документ 30.0 KB
Скачать
Як вдало провести батьківські збори
Як вдало провести батьківські збори.doc
Microsoft Word документ 26.5 KB

Нормативно-правова база з виховної роботи





Проект наказу МОН, молоді і спорту України “Про затвердження основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів” Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів ЗНЗ









Немає коментарів: