Метод Допомога

Методичні рекомендації з іноземної мови на 2018-2019н.р
ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИВЧЕННЯ ІНФОРМАТИКИ У 2018-2019 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ
Методичні рекомендації Інформатика.
Джерело:
Офіційний сайт МОН України
ОПРИЛЮДНЕНО НОВУ ПРОГРАМУ ІНФОРМАТИКА. 5-9 КЛАСИ
Міністерство освіти затвердило оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Відповідний наказ підписаний міністром освіти Лілією Гриневич.
Ключові зміни оновленої програми
Інформатика. 5-9 класи.
Робочою групою було розглянуто всі пропозиції щодо зміни програми, які надійшли від громадськості через платформу ЕдЕра. Певна частина пропозицій не могла бути задоволена в рамках теперішнього процесу, наприклад, щодо поділу інформатики на два предмети; ці пропозиції відхилено.
1. Розкрито компетентнісний потенціал навчального предмета, у пояснювальній записці наведено таблицю, де вказано, як розкриваються в предметі ключові компетентності.
2. Пояснено, як відображуються в предметі наскрізні змістові лінії.
3. У кожній темі розкрито компетентнісні результати навчання згідно зі структурою компетентності, за складниками: знаннєвим, діяльнісним, ціннісним. Стовпець очікуваних компетентнісних результатів наведено зліва, стовпець змісту навчального матеріалу – справа.
4. Видалено частини пояснювальної записки, що не стосуються власне навчального предмету, наприклад посилання на санітарні норми.
5. Видалено кількості годин, що відводяться на вивчення окремих тем, однак до пояснювальної записки додано вимогу, що на вивчення тем лінії &laqlaquo;Основи алгоритмізації та програмування» має відводитися не менше 40% навчального часу у 5–8 класах і не менше 30% навчального часу у 9 класі.
6. З усіх класів видалено теми «Повторення вивченого» та «Проектна діяльність». Проектну методику рекомендується застосовувати протягом всього навчального року, а не однієї теми.
7. Виконано такі перенесення тем між класами:
a. Матеріал теми «Служби та ресурси Інтернету» із 6 класу поділено між 5 та 7 класами; роботу з електронною поштою перенесено в 7 клас.
b. Комп’ютерну графіку перенесено з 8 класу у 6-й.
c. Тему «Текстовий процесор» перенесено з 9 класу у 8-й та перейменовано.
d. Тему «Створення та публікація веб-ресурсів» перенесено з 9 класу у 8-й.
e. У 9-й клас додано теми «Основи баз даних» і «3D-графіка».
8. Впорядковано матеріал в темах, що вивчаються концентрично: у текстовому процесорі в 5 клас перенесено роботу зі списками, а в табличному процесорі діаграми тепер вивчаються лише в 9 класі.
9. Уникнуто надмірної деталізації змісту навчального матеріалу та вимог до навчальних досягнень.
10. Додаток із переліком компетентнісних задач винесено в окремий документ.
11. З метою дотримання міжпредметних зв’язків робочій групі з оновлення програми з математики запропоновано перенести теми «Координатна площина» та «Від’ємні числа» у 5 клас.

Немає коментарів: