четвер, 6 лютого 2020 р.

6 клас

07.02.2020 Інструктаж з БЖД. Вкладені алгоритмічні структури повторення з лічильником
.Завдання. Створи проект Пори року, у якому дерево змінює свій вигляд після натиснення кнопки пори року: взимку на його гілках лежить сніг, навесні — дерево зацвітає, влітку — вкривається зеленим листям, а восени на ньому червоніють яблука. Передбач кнопку повернення до початкового вигляду.

1. Завантаж середовище Скретч. Вилучи зі сцени Рудого кота, скориставшись
вказівкою контекстного меню об’єкта.
2. Додай новий об’єкт— Дерево, яке намалюй інструментами вбудованого графічного редактора в растровому режимі.
3. Додай з бібліотеки спрайтів об’єкт Кнопка (Buttonl). Продублюй його. У графічному редакторі Скретч у векторному режимі зміни розміри кнопки та її заливку так, щоб колір відповідав порі року: для зими, наприклад, блакитний.
4. Аналогічно додай до проекту ще чотири кнопки: рожеву — для весни, зелену — для літа, жовту — для осені та білу — для повернення до початкового вигляду.
5. Зміни назви об’єктів відповідно до їх призначення. Для цього по черзі виділяй кожний об’єкт і в списку властивостей   внось потрібні зміни (мал. 207).
6. До кожної з кнопок додай новий образ. Намалюй його засобами обраного режиму графічного редактора Скретч. Наприклад, для зими — це фрагмент снігового покриву (мал. 208).
7. Склади програму для об’єкта Зима за зразком (мал. 209).
8. Аналогічно склади програми для кожної з кнопок пір року. Для того, щоб визначити значення властивостей розміщення кожного з об єктів, скористайся командами  .
9. Склади програму для кнопки Очистити. Перевір, яку з команд варто використати в цій програмі.
10. Запусти проект на виконання та переконайся, що він реалізовує запропоноване завдання. За потреби внеси зміни у програми для об’єктів.
11. Збережи створений проект з іменем Пори року в папці Алгоритми і програми своєї структури папок.

Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://drive.google.com/open?id=1pF8...

Немає коментарів: