середа, 5 лютого 2020 р.

Календарно-тематичне планування з англійської мови, 10 клас 1 семестр, 2 год. на тиждень за підручником Карпюк О. English: підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл. – Тернопіль: Астон, 2018

Календарно-тематичне планування з англійської мови, 10 клас 1 семестр, 2 год. на тиждень за підручником
Карпюк О. English: підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл. – Тернопіль: Астон, 2018
I  семестр

Дата
Тема уроку
Змістові лінії

Мовна компетенція
Мовленнєва компетенція
Д\з


Екологічна безпека й сталий розвиток
Громадянська відповідальність
Здоров’я і безпека
Підприємливість і фінансова грамотність
Лексика 
Граматика
Читання
Аудіюв.
Говоріння
Письмо



Тема 1: Я, моя родина, мої друзі. (6 годин)



1
04.09.2019
Сім’я. Розвиток навичок читання.
Дискутує щодо якості та цінності життя.
Усвідомлення ролі англійської мови у сучасному світі.
Обговорення системи цінностей сучасної родини.
Усвідомлює права людини, важливість толерантного ставлення до поглядів і переконань інших людей.
Демонструє розуміння основ ефективного спілкування. 
Усвідомлення перспективи власного професійного вибору.

to affect, affectionate, aggressive, ambitious, bossy, charming, competitive, energetic, envious, generous, imaginative, jealous, manipulative, moody, responsible,
reliable, selfish, sociable, spoilt,
sensitive



PB
ex.2,3,4,
pp.18-19;
ex.5,p.20;
ex.6, p.21;
ex.1,p.21
WB
ex.1c, p.4;
ex.3, p.4
Текст ‘What Affects Our Personality’
pp.18-19




PB
ex1,
p.18;
ex.6c,p.21;
ex.4,
p.19
WB ex.1a,b, p.3


ex.2,3,5,
p.21-22
WB
ex.2,p.4;
ex.3,4,
pp.4-5;
ex.1,p.5
PB
ex.5b,
ex.6a,
p.20


2
06.09.2019
Сім’я. Друзі. Формування граматичних навичок.
used to +
infiniti-ve
PB
Grammar Links,
p.22;
ex.4, p.24

PB
ex.6,
p.25




PB
ex.1,2,
p.23;
GB
pp.3-12
ex.3,5,
p.24


3
11.09.2019
Особистість і її стосунки з іншими. Розвиток навичок аудіювання.

PB
ex.2, p.25
WB
ex.1, p.7
PB
ex.3,4,
p.26

PB
ex.1,5,
pp.25,
26

WB
ex.2,
p.8
Ex.6 p.26


4
13.09.2019
Особистість і її стосунки з іншими. Розвиток навичок усного мовлення.

PB
ex.1a, p.27



PB
ex.1b,2, p.28


WB
ex.1,2,3,
pp.8-9

ex. 3 p. 28


5
18.09.2019

Мої друзіThe Proces of Writing. Навчанняписьма.
a skill of writing, audience,
purpose of
writing,
to fill in an application form

PB
ex.6b,
p.31





PB
ex.1,2b,
pp.28,
29;
ex.6c, p.31
PB
ex.5, p.30
WB
ex.1,
p.10
Ex.6 p. 31


6
20.09.2019

Наш вільний час з друзями
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу. Рефлексія навчальної діяльності.
ТЕМА



PB
ex.2, p.32;
ex.4,
pp.33-34


PB
ex.3, p.33;
ex.5, 6a,7
pp.34-35
WB
ex.2,
p.11
PBex.1, p.32;
ex.6b,p.35;
WB
ex.1,p.10;
ex.3,4,
pp.11-12
Ex. 5, 7 p.34-35

Тема 2: Робота і професії. ( 6 годин)



7
25.09.2019
Робота. Розвиток навичок читання.

Оцінювання власних здібностей та можливостей в контексті вибору майбутньої професії.

Дискутує навколо важливості емоційного комфорту в майбутній професії.
Обговорення матеріальних критеріїв для
вибору
професії. Оцінювання фінансових можливостей сучасних
професій.



PB
ex.2,3, pp.40-42;
ex.4, p.42;
ex.1, p.43
WB
ex.1, p.15;
ex.4, p.16

PB
ex.5,6,
p.43








PB
ex.1,
p.40;
ex.2,3,4,
p.44
WB
ex.2,3,
p.15;
ex.5,p.16;
ex.1,2,3, pp.17-18
Ex. 2,4 p. 44


8
27.09.2019
Трудові уміння та навики. Формування граматичних навичок

Tense Revision:
Present Perfect
Present
Perfect
Continuous
PB
Grammar Links,
p.47;
ex.1,2,3,
pp.45-46


PB
ex.6,
p.48


PB
ex.4,5
pp.47-48;
GB
pp.13-22

Ex. 5-7 p. 48


9
02.10.2019
Професії  та професійні якості. Розвиток навичок аудіювання.
safety, a vacancy,
to apply, to graduate (from), to offer,
to be responsible for, be satisfied with, be well-paid

PB
ex.3, p.49;
WB
ex.1, p.18
PB
ex.4,5,
pp.49-50



PB
ex.1,
p.49;
ex.6,
p.50


PB
ex.2,
p.49;
WB
ex.2.3,
p.19
Ex. 6 p. 50


10
04.10.2019
Вимоги до особистісних якостей та кваліфікації. Розвиток навичок говоріння.


PB
ex.1,2a,
pp.50-51;
WB
ex.2, p.20






PB
ex.2b,3,4,
p.51


WB
ex.1,3, 4,
p.20



Ex. 4 p. 51


11
09.10.2019
Типи письмової комунікації. Структура листа.
Написання листа - аплікації.
types of writing,
styles of letters,
a letter of application

PB
ex.1a, 2a,
p.52;
ex.3, p.54








PB
ex.1b,c,
p.52



PB
ex.2b,p.53ex.3b,4,
pp.54-55
WBex.1,
p.24

Ex/ 4 p. 55


12
11.10.2019
Актуальні професії
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу. Рефлексія навчальної діяльності.
an applicant, a Bachelor’s/a Master’s degree, a salary, to apply for a job

PB
ex.1, p.56;
ex.3, p.57;
WB
ex.1, p.21

PB
ex.3a, p.57


PB
ex.3b,
p.58;
ex.4,5,
pp.58-59;WBex.3,
p.22;ex.4b,p.23
PB
ex.6,p.59;
WB
ex.4а, p.23;
ex.5, p.24
Ex. 6 p. 59


Тема 3: Шкільне життя. (6 годин)















13
16.10.2019
Шкільне життя. Розвиток навичок читання.

Аналіз стосунків з однолітка-
ми. Обговорює та порівнює способи протидії агресії та насиллю у підлітковому середовищі.
Розуміє важливість принципів рівноправного спілкування.


a curriculum,
an opportunity, particular,
mutual,
to acquire,
to provide,
to realize, boarding school












PB
ex.2,3,4,
pp.64-66;
ex.6, p.68
Vocabulary Links;
ex.1,2,
pp.68-69;
WB
ex.1,2,
pp.28-29
PB
Essay
pp.64-65






PB
ex.1,p.64; ex.5, p.66
WB
ex.4, p.27






WB
ex.1,2,3,
pp.26-27
PB
ex.1,2,
pp.68-69;
WB
ex.5 p.27;
ex.3 p.29

Ex. 5-6 p. 66-67


14
18.10.2019
Заклади освіти. Формування граматичних навичок

1st
Conditional

PB
Grammar Links, ex.1,
pp.69-70





PB
ex.2, p.70


PBex.3, 4,5,6,
pp.70-71;
GBpp.23-29
Ex. 5-6 p. 71


15
23.10.2019

Моя школа
Розвиток навичок аудіювання
comprehensive
compulsory,
an opportunity, advanced,
junior, senior,
available,
primary, grades

PB
ex.1,2,
p.72;
ex.5, p.73;
WB
ex.1,2,
p.30
PB
ex.3,4,
p.72

PB
ex.6, p.74

WB
ex.3,
p.31

Ex. 5-6 p. 73-74


16
25.10.2019
Заклади освіти. Розвиток навичок говоріння.

1st
Conditional







ex.1,2,3b,4,
pp.74-75


PB
ex.3a,
p.74
WB
ex.1,2, p.31
Ex. 3b, 4 p. 75


17
06.11.2019
Напиши листа до школи
Структура листа-запиту до освітнього закладу
Написання листа-запиту з метою  навчання в англ. літній школі
a formal letter,
an application for the course

PB
ex.1, p.76;
ex.3, p.77;
ex.4, p.78


PB
ex.2, p.76






WB
ex.1, p.32;
WB
ex.2, p.33
PB
ex.4,p.78


18
08.11.2019
Напиши листа до школи
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу. Рефлексія навчальної діяльності.
ТЕМА
Активізація
мовного і мовленнєвого матеріалу

PB ex.1,2, p.80;
ex.5, р.82;
ex.7, р.83;
WBex.2, p.33;
ex.2b, p.34

PB ex.3,4, pp.81-82;
ex.6,7, p.83;
WB
ex.1, p.33;
ex.4,5b,
pp.35-36

WB
ex.3,4, p.35;
ex.5a, p.36;
ex.1, p.37
Ex. 5-6 p. 82-83


Тема 4: Харчування. (6 годин)



19
13.11.2019
Національна кухня. Розвиток навичок читання.
Оцінює переваги органічних продуктів.

Висловлення власних
суджень
щодо
продуктів харчування.
Обґрунтовує корисність раціонального харчування.
a cuisine, a course, an occasion, a specialty, to consist (of), to include, to stew,
baked, steamed,
sea-food, salmon,
prawns, low-fat, takeaway, raw,
spicy















PB
ex.3,4,5, pp.89-90;
ex.7, p.91;
ex.1,3, pp.93-94
WB
ex.1, p.38;
ex.3,4, p.40
PB
Текст
‘Tradi-tional British Meals’
pp.88-89




PB
ex.2,p.88;
ex.6, p.91;
ex.8, p.92







PB
ex.1,
p.88;
ex.2,
p. 93
WB
ex.2,3,
p. 38;
ex. 4, 1, 2, pp.39-40


Ex. 7-8 p. 92

20
15.11.2019
Звичаї харчування у Великій Британії. Формування граматичних навичок.

2ndCondi-tional

PB
Grammar Links,
ex. 1,2,3,
pp. 94-95












PB
ex. 4, p. 96;
GB
pp.30-37

ex.5, 6, p. 96;


21
20.11.2019
Меню. Розвиток навичок аудіювання
Lent, Shrove Tuesday, a mixture, to serve, to toss,
soaked, to skim,
a hospitality

PB
ex.3a, p. 97
WB
ex. 3,
p. 40
PB
ex.3b, 4, pp.97-98

PB
ex.1,2,5, pp.97-98

WB
ex.1,2, p.41

Ex. 5 p. 98-99


22
22.11.2019
Приготування  страв за рецептами. Смаки. Уподобання. Розвиток навичок усного мовлення.

2ndConditi-onal



ex.1,2,3,
4,5 pp. 99-100

WB
ex.1, p. 42;
ex. 2,3,
p. 43

Ex. 5 p. 103


23
27.11.2019
Улюблена страва
Структура письмового повідомлення.
Три типи:
- розповідь;
- опис;
- пояснення
Розвиток навичок письма.

Three basic parts of a paragraph



PB
ex.1, p.101; ex.4, p. 102



PB
ex.1,2, pp. 101-102


PB
ex.3, p.102;
ex.5, p.103;
WB
ex.1,
pp.44-45
Ex. 7 p. 106-107


24
29.11.2019
 Британські вподобання
Завдання вчителя в картках

PB
ex. 6a, p. 106

Завдання вчителя в картках
PB
ex. 3, p.104;
ex.5,
p. 105;
ex.4,
p. 104;
ex.6b, p.106
PB
ex.1,2,4, p.104;
WB
ex.1,2
pp. 45-46;
ex.4, p.47;
ex.3. p.46

Ex. 2-3 p. 108-109


25
04.12.2019
06.12.2019
.Українські традиції харчування
Завдання вчителя в картках




Завдання вчителя в картках


26




Завдання
вчителя в картках

11.12.2019
Борщ- національна страва




Завдання вчителя в картках






27
13.12.2019
У кафе та ресторані
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу. Рефлексія навчальної діяльності.

Завдання вчителя в картках


Завдання вчителя в картках





28
18.12.2019
Зимові свята та розваги
Контроль навичок письма за семестр
Завдання вчителя в картках



Завдання вчителя в картках



29
20.12.2019
Зимові свята та розваги
Контроль навичок читання за семестр.



Завдання вчителя в картках
Завдання вчителя в картках
Завдання вчителя в картках



30

27.12.2019
Вітальна листівка на Різдво Контроль навичок аудіювання за семестр.













31
29.11.2019
Святкове меню Контроль навичок говоріння за семестр.

















Немає коментарів: