№
|
Дата
|
Тема уроку
|
Мовний
компонент
|
Мовленнєвий
компонент
|
|
Лексичний матеріал
|
Граматичний матеріал
|
Аудіювання
|
Говоріння
|
Читання
|
Письмо
|
Домашнє завдання
|
І семестр
|
Unit 1: Я, моя
родина, мої друзі. Молодіжна культура.
|
1
|
03.09.2019
|
Люди навколо тебе
|
Although, injustice,
digital, the sense of humour
|
|
Dialogue
|
Ex.5 p.8
|
Ex. 2,3,6 p.6-8
|
Compare your interests and
your partner’s ones
|
Ex.7 p.8
|
2
|
05.09.2019
|
Яка ти людина?
|
Впр.8,9,10 с.10-11 fab, cute, folks, guy, gorgeous, outgoing, gear, to work out
|
|
|
|
Впр.11 с.11-12
|
Скласти речення щоб дізнатися про нову людину
|
Впр.10 с.11
|
3
|
10.09.2019
|
Розвиток граматичних навичок
|
|
Герундій
|
|
Впр. 5 с.14
|
|
Впр.2-4 с.13-14
|
Впр. 6 с.14
|
4
|
12.09.2019
|
Більше інформації про тебе
|
Divorse, female, male,
single.
|
|
Впр.1,3,4 с. 15-17
|
Впр.2,5,7 с.16-19
|
Впр.1 с.15
|
Скласти речення
|
Впр. 6 с.19
|
5
|
17.09.2019
|
Давайте поговоримо про …
|
freak, chatterbox, couch
potato, gossip, admire, complain, rely
|
Verb forms Gerund
|
|
Впр. 2,4,5б,6 с. 20-23
|
Впр. 1с. 19
Впр. 5а с. 22
|
Впр. 3 с. 20
|
Впр. 7 с. 23
|
6
|
19.09.2019
|
Дозвольте представитись
|
|
Verb forms Gerund
|
|
Впр. 1 с.25
|
Впр. 1 с. 24
|
Написати міні-твір про себе
|
Впр. 2 с. 26
|
7
|
24.09.2019
|
Ми всі такі різні
|
outfit, software, hang out,
trend, victim, grab, irritate, casual, picky computer geek, prep, high flyer,
emo, punk rocker
|
|
|
Впр. 1,3,4 с. 27-30
|
Впр. 2,5 с. 28-31
|
Впр. 4 с. 30
|
Впр. 5 с. 30
|
8
|
26.09.2019
|
Різні люди, різні смаки Удосконалення
граматичних навичок. Герундій
|
|
Герундій в активному та пасивному стані
|
|
Впр. 5,8 с. 34-35
|
Впр. 1,2 с.32-33
|
Впр. 1, 3, 4 с. 32-34
|
Впр. 6,7 с. 34-35
|
9
|
01.10.2019
|
Здорові звички
|
hostel, leather, smart,
message, sportswear, well-groomed, spiky, provide, revolve
|
|
Впр. 2, 5 с. 36,38
|
Впр. 3 с. 38
|
Впр. 3 с.38
|
Впр. 2 с.36
Впр. 2 с.37
|
Впр. 4 с. 38
|
10
|
03.10.2019
|
Одяг, який ти полюбляєш.
|
|
Герундій в активному та пасивному стані
|
Впр. 2 с. 39
|
Впр. 1,2,3,5 с. 39-41
|
|
Впр. 2 с. 40
|
Впр. 4 с. 41
|
11
|
08.10.2019
|
Молодіжні клуби
|
|
Герундій в активному та пасивному стані
|
|
|
Впр. 2а с. 42
|
Впр. 1 с.42
|
Впр. 2б с. 42
|
12
|
10.10.2019
|
Молодіжні клуби
Перевір свої знання.
Урок домашнього читання.
|
|
Герундій в активному та пасивному стані
|
|
Впр. 2б с.44
|
Впр. 2.3,6 с. 43-47
|
Впр. 1, 4,5 с. 43-46
|
Впр. 7 с. 48-49
|
13
|
15.10.2019
|
Навчання письма. Електронні листи.
|
|
|
Текст
|
Впр. 8, 10, 12 с. 49-53
|
Впр. 9, 11 с. 50-52
|
Впр. 9б с.51
|
Впр. 13 с. 53
|
14
|
17.10.2019
|
Молодіжні організації ТЕМАТИЧНА
|
|
Герундій в активному та пасивному стані
|
|
Впр. 2б, 3 с. 57
|
Впр. 1б с. 54
|
Впр. 1а, 2а с. 54,57
|
Впр. 4 с. 57
|
Unit 2: Засоби
масової інформації. Робота та професії.
|
15
|
22.10.2019
|
Телевізійні стереотипи
|
excitement, network, tool,
connect, download, surf, related, native, human
|
|
Впр. 2 с. 62
|
Впр. 2, 5, 6, 9 с. 63-69
|
Впр. 1, 2, 5, 6 с. 62-66
|
Впр. 3, 4 с. 64-65
|
Впр. 7, 8 с. 68-69
|
16
|
24.10.2019
|
Найшвидший спосіб поширення новин та інформації
|
criteria, dignity,
reliability, avoid, judge, substitute,
desperate,
shallow, spiritual
|
|
Впр. 1, 2а с. 69-70
|
Діалоги впр. 2б, 3, 4б, 5 с. 71-72
|
Впр. 4 с. 72
|
|
Впр. 5 с. 72
|
17
|
05.11.2019
|
Улюблені фільми
RelativeClauses.
Формування граматичних навичок.
|
|
Defining and Non-defining
Relative Clauses
|
|
Впр. 4 с. 76
|
Читання листа
|
Впр. 1, 2, 3 с. 73-75
|
Впр. 5 с. 76
|
18
|
07.11.2019
|
Спілкування онлайн.
|
commercial,
politics,preference, to advertise, to plug, to roar
|
Defining and Non-defining
Relative Clauses
|
Впр. 2а с. 78
|
Впр. 2, 7 с. 78-82
|
Впр. 3, 4, 5 с. 79-81
|
Заповнити таблицю
|
Впр. 6 с. 81
|
19
|
12.11.2019
|
Засоби масової інформації в нашому житті.
|
|
Відносні займенники
|
|
Впр. 1 с. 82
|
|
Скласти план
|
Впр. 2 с. 82
|
20
|
14.11.2019
|
Поговоримо про різні роботи.
|
Attitude, career,
employment,affect, require, available, certain, (un)employed, in smb’s
footsteps
|
|
текст
|
Впр. 5б, 6 с. 87
|
Впр. 1,4 с. 83-86
|
Впр. 2, 5 с. 85-87
|
Впр. 3 с. 86
|
21
|
19.11.2019
|
Незвичні професії та незвичні люди.
|
names of jobs, occupation,
profession
|
Defining and Non-defining
Relative Clauses
|
Впр. 2, 3,
4 с. 88
|
Впр. 1 с. 87
|
Впр. 6 с. 89
|
Впр. 5 с. 89
|
Впр. 6 с. 90
|
22
|
21.11.2019
|
Незвичні професії та незвичні люди.
Удосконалення граматичних навичок. Relative Clauses.
|
|
Відносні займенники
|
|
Впр. 3, 5, 7 с. 91-92
|
|
Впр. 1, 2 с. 90-91
|
Впр. 6 с. 92
|
23
|
26.11.2019
|
Поговоримо про майбутню професію
|
babysitting, a compaign,
volunteer, take up,
be excited about, work hard
|
|
|
Впр. 3, 4, 7, 8 с. 94-96
|
Впр. 1, 5 с. 93-95
|
Впр. 1б с. 94
|
Впр. 2, 6 с. 94-96
|
24
|
28.11.2019
|
Сезонні роботи.
|
|
Відносні займенники
|
|
Впр. 1 с. 97
|
|
Скласти речення
|
Впр. 2 с. 97
|
25
|
03.12.2019
|
Телевізійні програми.
|
|
Defining and Non-defining
Relative Clauses
|
Впр. 5 с. 99
|
Впр. 2, 4, 5 с. 98-100
|
Впр. 1,9 с. 98, 103
|
Впр. 2, 8 с. 98, 102
|
Впр. 6 с. 100-101
|
26
|
05.12.2019
|
Телебачення.
|
|
Відносні займенники
|
|
Впр. 7 с. 102
|
Впр. 6 с. 101
|
Доповнення речень
|
Впр. 9 с. 103
|
27
|
10.12.2019
|
Світ професій та робіт.
|
announcer, confidence,
majority, representative, technician, vision, worldwide, go on air, make
decisions
|
|
|
Впр. 13, 15 с. 105, 107
|
Впр. 10, 12 с. 103-104
|
Впр. 11, 12, 13 с. 104-107
|
Впр. 14 с. 107
|
28
|
12.12.2019
|
Світ професій та робіт.
ТЕМАТИЧНА
|
|
Відносні займенники
|
Впр. 2 с. 108
|
Впр. 1, 3, 4, 5 с. 108-112
|
Впр. 1 с. 108
|
Доповнення речень
|
Впр. 6 с. 113
|
29
|
17.12.2019
|
Зимові канікули
Контроль навичок письма
|
|
|
|
|
|
Завдання вчителя
|
|
30
|
19.12.2019
|
Улюблена пора року-зима
Контроль навичок читання
|
|
|
|
|
Завдання вчителя
|
|
|
31
|
24.12.2019
|
Зимові свята
Контроль навичок аудіювання
|
|
|
Завдання вчителя
|
|
|
|
|
32
|
26.12.2019
|
Новий рік
Контроль навичок говоріння
|
|
|
|
Завдання вчителя
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар