24.01.2020 Інструктаж з БЖД. Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події.
Завдання. Створити в середовищі Scratch проект за сценарієм, який представлено на малюнку 3.8. Після вибору користувачем кнопки із зображенням зеленого прапорця на Сцені в різних кутах з’являються два виконавці. Після натискання на клавіатурі стрілки вліво один з виконавців робить 10 кроків уліво, після натискання стрілки вправо другий виконавець робить 10 кроків управо. Якщо один з них торкнувся іншого - він вітається та називає себе. 1. Запустіть Scratch. 2. Відкрийте проект, указаний учителем, наприклад Розділ 3\ Пункт 3.1\вправа 3.1.sb2. 3. Опишіть, які об’єкти використано у проекті, які образи вони мають. 4. Виберіть у розділі Спрайти об’єкт Рудий кіт. Перегляньте інформацію про цей спрайт, надайте йому нове ім’я - Мурчик, установіть його початкове положення в лівому нижньому куті Сцени, приховайте його зображення. 5. Створіть у Робочій області для спрайта Мурчик скрипт за наведеним зразком: 6. Виберіть об’єкт Собака. Перегляньте інформацію про цей спрайт, надайте йому нове ім’я - Барбос, установіть його початкове положення — у правому нижньому куті Сцени, приховайте його зображення. 7. Створіть у Робочій області для спрайта Барбос скрипт за наведеним зразком: 8. Виберіть область Сцена та вкладку Тло. Оберіть тло Сцени з бібліотеки - графічне зображення party. 9. Перейменуйте об’єкт фонового зображення на ім’я Свято. Для цього в лівому верхньому куті Робочої області введіть у текстове поле вказаний текст. 10. Виконайте проект. За якої події розпочинається виконання проекту? За яких подій відбувається переміщення об’єктів по Сцені? За яких подій виконавці вимовляють текст? 11. Збережіть проект з тим самим іменем у вашій папці. Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://drive.google.com/open?id=1BHL... Завантажити файли-заготовки необхідні для виконання практичного завдання (взято з сайту авторів підручника): https://goo.gl/tNs8xs
Завдання. Створити в середовищі Scratch проект за сценарієм, який представлено на малюнку 3.8. Після вибору користувачем кнопки із зображенням зеленого прапорця на Сцені в різних кутах з’являються два виконавці. Після натискання на клавіатурі стрілки вліво один з виконавців робить 10 кроків уліво, після натискання стрілки вправо другий виконавець робить 10 кроків управо. Якщо один з них торкнувся іншого - він вітається та називає себе. 1. Запустіть Scratch. 2. Відкрийте проект, указаний учителем, наприклад Розділ 3\ Пункт 3.1\вправа 3.1.sb2. 3. Опишіть, які об’єкти використано у проекті, які образи вони мають. 4. Виберіть у розділі Спрайти об’єкт Рудий кіт. Перегляньте інформацію про цей спрайт, надайте йому нове ім’я - Мурчик, установіть його початкове положення в лівому нижньому куті Сцени, приховайте його зображення. 5. Створіть у Робочій області для спрайта Мурчик скрипт за наведеним зразком: 6. Виберіть об’єкт Собака. Перегляньте інформацію про цей спрайт, надайте йому нове ім’я - Барбос, установіть його початкове положення — у правому нижньому куті Сцени, приховайте його зображення. 7. Створіть у Робочій області для спрайта Барбос скрипт за наведеним зразком: 8. Виберіть область Сцена та вкладку Тло. Оберіть тло Сцени з бібліотеки - графічне зображення party. 9. Перейменуйте об’єкт фонового зображення на ім’я Свято. Для цього в лівому верхньому куті Робочої області введіть у текстове поле вказаний текст. 10. Виконайте проект. За якої події розпочинається виконання проекту? За яких подій відбувається переміщення об’єктів по Сцені? За яких подій виконавці вимовляють текст? 11. Збережіть проект з тим самим іменем у вашій папці. Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://drive.google.com/open?id=1BHL... Завантажити файли-заготовки необхідні для виконання практичного завдання (взято з сайту авторів підручника): https://goo.gl/tNs8xs
Немає коментарів:
Дописати коментар