24.01.2020 Величини логічного типу, операції над ними. Практична робота 12.
Завдання. 1. Відкрийте вікно середовища Lazarus. 2. Розмістіть на формі кнопку і поле. 3. Установіть такі значення властивостей кнопки: • ширина - 70 пікселів; • висота - 30 пікселів; • відступ від лівої межі форми - 150 пікселів; • відступ від верхньої межі форми - 200 пікселів;
• текст на кнопці - Властивості поля. 4. Установіть такі значення властивостей поля: • ширина - 200 пікселів; • висота - 50 пікселів; • відступ від лівої межі форми - 70 пікселів; • відступ від верхньої межі форми - 100 пікселів; • текст у полі - назва вашого класу. 5. Збережіть проект у папці з іменем Практична 10_1, створеній у вашій папці. 6. Викопайте проект. 7. Закрийте вікно виконання проекту. 8. Створіть обробник події Click для кнопки, виконання якого встановить червоний колір фону поля, відступ поля від верхньої межі вікна 150 пікселів, зменшить відступ поля від лівої межі вікна на 50 пікселів, установить колір тексту червоний і виведе в поле текст «Ми використовуємо властивості поля!». 9. Збережіть нову версію проекту. 10. Виконайте нову версію проекту. 11. Закрийте вікно виконання проекту. 12. Створіть новий проект для обчислення значення виразу а ‧ (4b - 3с). 13. Збережіть проект у папці з іменем Практична 10_2, створеній у вашій папці. 14. Виконайте проект. 15. Закрийте вікно виконання проекту. 16. Закрийте вікно середовища Lazarus. Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://goo.gl/8baPGR
дз
Завдання: Створити проект для розв’язання задачі. Два потяги виїхали одночасно назустріч один одному. Потрібно знайти, через який час вони зустрінуться, якщо задано значення відстані між ними в момент початку руху та швидкості руху кожного потяга. Обладнання: ПК із встановленим середовищем програмування Lazarus. Хід роботи І. Розміщення елементів керування на формі 1. Створіть новий проект. Розмістіть на формі чотири компоненти Edit, компонент Button і чотири компоненти Label. Змініть значення властивості Caption згідно з рисунком, задайте значення властивості Font на власний розсуд. II. Написання процедур обробки подій 2. Створіть процедуру обробки події OnClick для кнопки Обчислити. Виконання процедури має привести до виведення шуканого часу в текстове поле Edit4, якщо значення швидкостей руху потягів і відстані між ними введено у відповідні поля Edit1, Edit2, Edit3. Орієнтовний програмний код: var v1, v2, s, t: Real; begin v1 := StrToFloat(Editl.Text); v2 := StrToFloat(Edit2.Text); s := StrToFloat(Edit3.Text); t := S/(v1 + v2); Edit4.Text := FloatToStr(t); end; 3. Отримайте результати для таких початкових даних: відстань — 1000 км, швидкість руху — 120 і 130 км/год відповідно. 4. Внесіть зміни до інтерфейсу програми та програмного коду, щоб проект реалізовував розв’язання іншої задачі. Два потяги виїхали одночасно з однієї станції у протилежних напрямках. Потрібно знайти відстань, на якій вони опиняться один від одного через заданий час, якщо дано швидкості руху кожного потяга. III. Тестування проекту 5. Створіть три тестові набори вхідних даних для тестування проекту. Обчисліть очікувані результати за складеними тестами. 6. Перевірте роботу програми на створених тестових даних. Збережіть проект у папці Практична робота 13. Завершіть роботу за комп’ютером. Зробіть висновок: Зробіть висновок: як складати та виконувати лінійні алгоритми для розв’язування задач. Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://goo.gl/6Sbpuy
Завдання. 1. Відкрийте вікно середовища Lazarus. 2. Розмістіть на формі кнопку і поле. 3. Установіть такі значення властивостей кнопки: • ширина - 70 пікселів; • висота - 30 пікселів; • відступ від лівої межі форми - 150 пікселів; • відступ від верхньої межі форми - 200 пікселів;
• текст на кнопці - Властивості поля. 4. Установіть такі значення властивостей поля: • ширина - 200 пікселів; • висота - 50 пікселів; • відступ від лівої межі форми - 70 пікселів; • відступ від верхньої межі форми - 100 пікселів; • текст у полі - назва вашого класу. 5. Збережіть проект у папці з іменем Практична 10_1, створеній у вашій папці. 6. Викопайте проект. 7. Закрийте вікно виконання проекту. 8. Створіть обробник події Click для кнопки, виконання якого встановить червоний колір фону поля, відступ поля від верхньої межі вікна 150 пікселів, зменшить відступ поля від лівої межі вікна на 50 пікселів, установить колір тексту червоний і виведе в поле текст «Ми використовуємо властивості поля!». 9. Збережіть нову версію проекту. 10. Виконайте нову версію проекту. 11. Закрийте вікно виконання проекту. 12. Створіть новий проект для обчислення значення виразу а ‧ (4b - 3с). 13. Збережіть проект у папці з іменем Практична 10_2, створеній у вашій папці. 14. Виконайте проект. 15. Закрийте вікно виконання проекту. 16. Закрийте вікно середовища Lazarus. Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://goo.gl/8baPGR
дз
Завдання: Створити проект для розв’язання задачі. Два потяги виїхали одночасно назустріч один одному. Потрібно знайти, через який час вони зустрінуться, якщо задано значення відстані між ними в момент початку руху та швидкості руху кожного потяга. Обладнання: ПК із встановленим середовищем програмування Lazarus. Хід роботи І. Розміщення елементів керування на формі 1. Створіть новий проект. Розмістіть на формі чотири компоненти Edit, компонент Button і чотири компоненти Label. Змініть значення властивості Caption згідно з рисунком, задайте значення властивості Font на власний розсуд. II. Написання процедур обробки подій 2. Створіть процедуру обробки події OnClick для кнопки Обчислити. Виконання процедури має привести до виведення шуканого часу в текстове поле Edit4, якщо значення швидкостей руху потягів і відстані між ними введено у відповідні поля Edit1, Edit2, Edit3. Орієнтовний програмний код: var v1, v2, s, t: Real; begin v1 := StrToFloat(Editl.Text); v2 := StrToFloat(Edit2.Text); s := StrToFloat(Edit3.Text); t := S/(v1 + v2); Edit4.Text := FloatToStr(t); end; 3. Отримайте результати для таких початкових даних: відстань — 1000 км, швидкість руху — 120 і 130 км/год відповідно. 4. Внесіть зміни до інтерфейсу програми та програмного коду, щоб проект реалізовував розв’язання іншої задачі. Два потяги виїхали одночасно з однієї станції у протилежних напрямках. Потрібно знайти відстань, на якій вони опиняться один від одного через заданий час, якщо дано швидкості руху кожного потяга. III. Тестування проекту 5. Створіть три тестові набори вхідних даних для тестування проекту. Обчисліть очікувані результати за складеними тестами. 6. Перевірте роботу програми на створених тестових даних. Збережіть проект у папці Практична робота 13. Завершіть роботу за комп’ютером. Зробіть висновок: Зробіть висновок: як складати та виконувати лінійні алгоритми для розв’язування задач. Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://goo.gl/6Sbpuy
Немає коментарів:
Дописати коментар