неділя, 11 вересня 2016 р.

8 інформатика

 матеріал з сайту  http://vsimppt.com.ua

Архітектура комп’ютера. Процесор, його призначення. Пам'ять комп’ютера. Зовнішні та внутрішні запам’ятовуючі пристрої.
Цілі:
  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити розрізняти внутріші на зовнішні пристрої ПК, орієнтуватись в видах пам’яті та характеристиках процесорів;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Повторення раніше вивченого матеріалу
1.  Які пристрої входять до складу комп’ютера? Для чого вони призначені?
2. Який  пристрій  комп’ютера  виконує  опрацювання  даних?  Де,  зазвичай, він розміщується?
3.  Назвіть  інформаційні  процеси.  Які  пристрої  комп’ютера  забезпечують збереження даних?
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Учитель. На сьогоднішньому уроці ми почнемо розбирати все ж таки з чого складається комп’ютер.
IV. Вивчення нового матеріалу
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)


Архітектура -  будівля,  задум,  затія
Материнська або головна плата
(англ. motherboardабо main- board) — основна складова сучасних персональних комп’ютерів, яка забезпечує передачу даних між пристроями комп’ютера.
Слот (англ, slot) — щілина, паз, отвір.
Сокет (англ, socket) — заглиблення, гніздо, розетка.
Процесор комп’ютера є його основною складовою. Він містить пристрій керування, який забезпечує виконання команд комп’ютерної програми, та арифметично-логічний пристрій, який і здійснює операції над даними
Оперативна пам'ять (ОЗУ або RAM) — пам'ять ЕОМ, призначена для зберігання коду та даних програм під час їх виконання
Кеш (англ, cache) - схованка, запас харчів.
V. Фізкультхвилинка
VІ. Усвідомлення набутих знань
VII. Формування вмінь та навичок
Практичне завдання
Визначте на ПК властивості об’єму жорского диска та тактову частоту процесора
Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
VIII. Підбиття підсумків уроку
1. Що таке архітектура комп’ютера?
2. Для чого призначений процесор? Назвіть пристрої, що входять до складу процесора.
3. Який пристрій пам’яті включено до складу сучасних процесорів?
4. Назвіть властивості процесора та наведіть приклади їх значень.
ІХ. Домашнє завдання
Підготуйте повідомлення про можливість і способи зміни даних у постійній пам’яті