середа, 8 квітня 2020 р.

10.04 2 клас англійська мова

10.04За обідом. Продукти харчування. Введення і активізація нових ЛО теми. Фонікс ou
Називати продукти
Продукувати короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні

 нові слова - chips, banana, pasta, milk, cereal, juice, tea  (p. 78)
 Вираз - I don’t like… ПитанняDo you like …?

-Good morning, children. 
1. Привітайся пісенькою з відео

-How are you?

-Today we are going to speak about FOOD. -
Сьогодні ми продовжимо вивчати  слова з теми  "Їжа."
- Open your copybooks  and  Let`s write classwork. - Запишемо число. 
10, April
Classwork.
My Favourite Food.

2. Повтори вивчене на попередньому уроці.
Виконай тест. - перейди за посиланням та введи своє їм'я
3. Відкрий підручник на с.76. Попрацюй з підручником за вказівками з відео. Слухай, показуй і повторюй.
1:03 1:03 
3. Переглянь відео до 01:03 хв. Повтори за автором нові слова та запиши їх в тоненький зошит, щоб запам'ятати і вивчити.
chips, banana, pasta, milk, cereal, juice, tea 
4. Переглянь відео з 01:03 хв до 04:44 , виконуй дії за автором відео. В підручнику Впр 1 с. 78.
випий води, 
· зроби декілька вправ 

КРОК
  1. Вивчимо нове правило . Переглянь відео з 04:44 хв до 06:18 та
уважно запам'ятовуй.


3. До нас завітали на урок Монстрики допоможи їм з англійською мовою.


4.Виконай завдання 2 в підручнику на с. 79
5.  Виконай завдання в друкованому зошиті на с.53 .
ДЛЯ ТИХ У КОГО НЕ МАЄ ДРУКОВАНОГО ЗОШИТА
Smart_Junior_2_Workbook_53:-зошит https://drive.google.com/file/d/1cxVV... Smart junior 2_78_79:-підручник https://drive.google.com/open?id=1QW5... https://drive.google.com/file/d/1Vjgs...

5.  Пограй у гру з батьками чи братиками та сестричками. Зараз тобі буде потрібен кубик з цифрами. Кидайте по черзі кубик і яке число випадає, той рядочок і читаємо, але спершу давай вивчемо і запам'ятаємо правило дві літери-подружки, якщо вони стоять поруч ou - вимовляємо {au}


5.  Виконай в друкованому зошиті вправу 3 с.49- намалюй улюблену їжу і напиши під малюнком.
ДАЙ ДВІ ВІДПОВІДІ: 
·
    Сьогодні на уроці я навчився/навчилася.... ?        Яке завдання було виконувати найцікавіше? 
Намалюй свій настрій смайликом в тоненькому зошиті.
Урок завершено!
ВІДПОЧИВАЙ !
1:03 

Немає коментарів: