понеділок, 16 березня 2020 р.

4 клас

17.03.2020 Створення та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі Scratch.

Завдання 1_1

Створити проект, в якому над нічним містом під музику спрайт Кажан (bat1-a) рухається ліворуч і праворуч.

Вказівки до роботи
  1. Видаляємо із проекту Спрайт 1.
  2. Додаємо в проект новий Cпрайт. Натискаємо кнопку Новий об’єкт, у теці Animals та вибираємо Спрайт bat1-a.
  3. Додаємо для Спрайта Кажанновий костюм bat1-b.
  4. Переміщуємо Спрайт Кажанліворуч (з цього місця він і розпочне політ) і натискаємо на кнопку Приймати тільки з ліва на право.
  5. Змінюємо стандартне біле тло на night-city-with.
  6. Імпортуємо до бібліотеки звук Xylo1.
Створюємо скрипт для нашого об’єкта, користуючись відповідними завданнями з підручника.

Завдання 1_2

Відкрити проект «Таблиця множення». Виконати його. Відредагувати проект, щоб кіт задавав 7 запитань на множення від 1 до 10.

Завдання 1_3 («Малювання»)

Для спрайту Рудий Кіт намалювати квадрат із довжиною сторін 150 (кроків), використавши вказівки керування, руху й малювання та повторення.
Додати вказівки для малювання орнаменту з різнокольорових квадраті.

Завдання 1_4 («Орнамент»)

Скласти програму для створення орнаменту з довжиною відрізків 20.
Вказівки до виконання
  1. Визначити елемент малюнка, що повторюється, та вибрати вказівки для його створення. Перевірити виконання програми.
  2. Скласти програму для такого малюнку і долучити вказівку початку програми, вказівку переміщення Спрайта у початкове положення — точку сцени (–230; 0), очищення сцени, вказівки групи Олівець.
  3. Скласти цикл з лічильником: в середину  Повторювати 10 вклаcти послідовність вказівок для створення елемента .
  4. Додаємо цикл у програму.
Додати вказівки для малювання орнаменту з різнокольорових елементів по периметру сцени.

Завдання 1_5 («Анімація»)

Створити проект, у якому герой рухається, змінює колір і розмовляє. Наприклад, Морська зірка змінює свій колір, рухається і вітається.

Алгоритм виконання завдання
  1. Додати у проект новий Спрайт. Для цього натиснути кнопку  Новий об’єкт.
  2. Вибрати теку Animals, підтвердити вибір кнопкою Гаразд.
  3. Вибрати спрайт Starfish1-a(кнопка Імпортувати).
  4. Зробити обраний Спрайт активним, перейти на закладку Образидля додавання нових образів (Імпортувати спрайт Starfish1-b, створити копії спрайтів, зробити різнокольоровими).
  5. Перейти на закладку Скриптиі скласти програму
Доопрацювати скрипт за власним бажанням (змінити сцену на морську тему, організувати постійний рух по сцені, використовуючи вказівки повторення).

Немає коментарів: