четвер, 13 лютого 2020 р.

6 клас

14.02.2020 Інструктаж з БЖД. Вкладені алгоритмічні структури повторення з передумовою та лічильником.

Завдання 1. Терези. Першокласники вчаться порівнювати вирази і числа в межах десяти, використовуючи терези. Дітям потрібно «покласти» на порожню чашу терезів вибране з поданого переліку число, щоб терези показували правильно. Якщо гравець обирає правильну відповідь – гра продовжується, інакше – припиняється. 1. Сплануй проект Терези: визнач, які об'єкти будуть уведені до проекту, для яких подій слід скласти програму та за яким методом відбуватиметься запуск події. 2. Потрібні зображення знайди в Інтернеті та збережи у своїй структурі папок чи намалюй у графічному редакторі Скретч. Числа обери із стандартного набору об'єктів середовища.
3. Створи проект у середовищі Скретч і збережи його з іменем Терези_Прізвище у своїй структурі папок. 4. Запусти збережену у проекті програму на виконання. Перевір, чи відповідає вона умові завдання. Продемонструй проект. Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://goo.gl/DNr9Tp
Проекти з вкладеними циклами (без звуку). 1. Відкрийте середовище Scratch 2. 2. Складіть проект для малювання чотирьох квадратів, зображених на малюнку 3.22. 3. Збережіть проект у вашій папці у файлі з іменем практична 5_1. 4. Складіть проект для малювання кіл різного кольору (мал. 3.23), поки виконавець не доторкнеться до межі Сцени. 5. Збережіть проект у вашій папці у файлі з іменем практична 5_2. 6. Закрийте середовище Scratch 2.
Вкладені алгоритмічні структури повторення з передумовою та лічильником

Домашнє завдання. За підручником ст.102 - 107

Немає коментарів: