04.02.2020 Алгоритми і виконавці
презентація.
Завдання 4. Веселка. Створи проект, за яким для об'єкта Ноутбук буде послідовно з інтервалом одну секунду змінюватись колір екрана так, як змінюються кольори веселки. 1. У середовищі Скретч створи новий проект. Збережи його з іменем Прізвище_Веселка, вказавши своє прізвище. 2. Із папки Предмети (Things) імпортуй новий образ виконавця — Ноутбук (laptop). 3. Скопіюй образ ще 6 разів, для кожного з образів зміни вигляд так, щоб екран був потрібного кольору. Скористайся при цьому вбудованим графічним редактором середовища Скретч. 4. Сплануй, які команди потрібні для того, щоб отримати на сцені результат, що відповідає умові задачі. Обери та перемісти потрібні команди в область побудови програми. 5. Запусти програму на виконання. Перевір, чи відповідають події на сцені умові завдання. Збережи зміни у проекті та заверши роботу із середовищем. Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://goo.gl/bWjfwh
презентація.
Завдання 4. Веселка. Створи проект, за яким для об'єкта Ноутбук буде послідовно з інтервалом одну секунду змінюватись колір екрана так, як змінюються кольори веселки. 1. У середовищі Скретч створи новий проект. Збережи його з іменем Прізвище_Веселка, вказавши своє прізвище. 2. Із папки Предмети (Things) імпортуй новий образ виконавця — Ноутбук (laptop). 3. Скопіюй образ ще 6 разів, для кожного з образів зміни вигляд так, щоб екран був потрібного кольору. Скористайся при цьому вбудованим графічним редактором середовища Скретч. 4. Сплануй, які команди потрібні для того, щоб отримати на сцені результат, що відповідає умові задачі. Обери та перемісти потрібні команди в область побудови програми. 5. Запусти програму на виконання. Перевір, чи відповідають події на сцені умові завдання. Збережи зміни у проекті та заверши роботу із середовищем. Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://goo.gl/bWjfwh
Немає коментарів:
Дописати коментар