17.01.2020 Інструктаж з БЖД. Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта. Створення програмних об’єктів. Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі.
Вправа 1. Об'єкти та їх властивості. Завдання. Завантаж проект Робот, який міститься в папці Навчальні проекти. Зміни проект так, щоб значення всіх властивостей, які змінюються у програмі, можна було побачити на сцені проекту. 1. Завантаж середовище Скретч. 2. Відкрий проект Робот. Для цього в меню Файл обери вказівку Відкрити. У вікні Відкрити проект обери папку Навчальні проекти. Натисни кнопку Відкрити. У вікні, що відкрилося, обери Робот і натисни кнопку Відкрити.
3. У списку об’єктів обери об’єкт Робік. Визнач, які властивості розташування та напрямку руху обраного об’єкта змінені. 4. У вікні скриптів знайди команди, які змінюють значення властивостей розташування, напрямку руху та вигляду об’єкта. Обери відповідні команди у групах команд і познач їх відображення на сцені. 5. Запусти проект на виконання та переконайся, що всі виведені властивості змінюють свої значення. За потреби внеси зміни у виборі команд у відповідних групах команд. 6. Збережи змінений проект у папці Алгоритми і програми своєї структури папок. Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://drive.google.com/open?id=1Wcv... Завантажити файли-заготовки необхідні для виконання практичного завдання (взято з блогу авторів підручника): https://drive.google.com/open?id=1rrX...
Практична робота № 5. Проекти з вкладеними циклами (без звуку). 1. Відкрийте середовище Scratch 2. 2. Складіть проект для малювання чотирьох квадратів, зображених на малюнку 3.22. 3. Збережіть проект у вашій папці у файлі з іменем практична 5_1. 4. Складіть проект для малювання кіл різного кольору (мал. 3.23), поки виконавець не доторкнеться до межі Сцени. 5. Збережіть проект у вашій папці у файлі з іменем практична 5_2. 6. Закрийте середовище Scratch 2. Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://drive.google.com/open?id=1RJF...
тести
Приклад для проекту 3.22
Студія "Коду" (Курс 3) - курси ознайомлення з початком програмування
Вправа 1. Об'єкти та їх властивості. Завдання. Завантаж проект Робот, який міститься в папці Навчальні проекти. Зміни проект так, щоб значення всіх властивостей, які змінюються у програмі, можна було побачити на сцені проекту. 1. Завантаж середовище Скретч. 2. Відкрий проект Робот. Для цього в меню Файл обери вказівку Відкрити. У вікні Відкрити проект обери папку Навчальні проекти. Натисни кнопку Відкрити. У вікні, що відкрилося, обери Робот і натисни кнопку Відкрити.
3. У списку об’єктів обери об’єкт Робік. Визнач, які властивості розташування та напрямку руху обраного об’єкта змінені. 4. У вікні скриптів знайди команди, які змінюють значення властивостей розташування, напрямку руху та вигляду об’єкта. Обери відповідні команди у групах команд і познач їх відображення на сцені. 5. Запусти проект на виконання та переконайся, що всі виведені властивості змінюють свої значення. За потреби внеси зміни у виборі команд у відповідних групах команд. 6. Збережи змінений проект у папці Алгоритми і програми своєї структури папок. Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://drive.google.com/open?id=1Wcv... Завантажити файли-заготовки необхідні для виконання практичного завдання (взято з блогу авторів підручника): https://drive.google.com/open?id=1rrX...
Практична робота № 5. Проекти з вкладеними циклами (без звуку). 1. Відкрийте середовище Scratch 2. 2. Складіть проект для малювання чотирьох квадратів, зображених на малюнку 3.22. 3. Збережіть проект у вашій папці у файлі з іменем практична 5_1. 4. Складіть проект для малювання кіл різного кольору (мал. 3.23), поки виконавець не доторкнеться до межі Сцени. 5. Збережіть проект у вашій папці у файлі з іменем практична 5_2. 6. Закрийте середовище Scratch 2. Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://drive.google.com/open?id=1RJF...
тести
Урок Поняття про об'єкт у програмуванні. Властивості об'єкта Видео
Хмарка слов
д/з Заповни словничок
Хмарка слов
д/з Заповни словничок
Студія "Коду" (Курс1, Курс2) - курси ознайомлення з початком програмування
Урок Змінювання значень властивостей об'єкта в програмі Видео
Студія "Коду" (Курс 3) - курси ознайомлення з початком програмування
УрокСтворення програмних об'єктів Практична робота
Студія "Коду" (Курс 3) - курси ознайомлення з початком програмування
Урок Розв'язування задач, які передбачають створення програмних об'єктів Презентація
Практична робота №5
Стор 108 Складіть проекти для малювання зображень на малюнках 3.22 та 3.23. Збережіть проекти у власну папку
Стор 108 Складіть проекти для малювання зображень на малюнках 3.22 та 3.23. Збережіть проекти у власну папку
Приклад для проекту 3.22
Приклад для проекту 3.23
Студія "Коду" (Курс 3) - курси ознайомлення з початком програмування
Немає коментарів:
Дописати коментар