неділя, 8 грудня 2019 р.

8 клас

09.12.2019 Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.
Вправа 2. Чарівні кнопки. Завдання. Розробіть проект, у якому під час натиснення кнопки Зліва-направо або Справа-наліво з поданих фрагментів слів «КА», «БАН» утворюється слово у вказаному порядку. 1. У папці Навчальні проекти власної структури папок створіть папку Чарівні кнопки. 2. Запустіть середовище Lazarus, створіть новий проект. Змініть такі властивості об'єкта Form1 (табл. 18.1). 3. У вікні дизайнера форми Form1 додайте на форму об'єкти, які мають вказані властивості (табл. 18.2). 4. Двічі клацніть на кнопці Button1. У редакторі коду запишіть команду, за якою у властивість Caption напису Label3 буде надано значення властивості Caption напису Label1, до якого додане значення властивості Caption напису Label2: Label3.Caption:=Label1.Caption+Label2.Caption; 5. Аналогічно додайте програмний код до процедури, яка буде опрацьовувати подію – натиснення кнопки Button2. Візьміть до уваги, що в цьому разі напис має формуватися в іншій послідовності. 6. Збережіть проект й усі файли, які його складають. Запустіть проект на виконання. Перевірте, чи виконуються вказані в завданні дії під час натиснення кожної з кнопок. За потреби виправте помилки. Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://goo.gl/dnz3Ky

Немає коментарів: