вівторок, 3 грудня 2019 р.

7 клас

04.12.2019 Інструктаж з БЖД. Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій.  Практична робота 3.

джерело
Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій. Використано табличний процесор Microsoft Office Excel 2016. Завантажити текст практичного завдання у форматі pdf: https://goo.gl/GvuXbv Завантажити файли-заготовки необхідні для виконання практичного завдання (взято з сайту авторів підручника): https://goo.gl/TfZcYU
 Завдання 1. Успішність.
            За даними таблиці Навчальні досягнення учнів обчисли значення середнього балу успішності кожного учня й середній бал успішності всіх учнів із кожного предмета.
    Інстуркція до роботи:
          1.     Відкрийте файл Успішність.xlsx та збережіть його.
Навчальні досягення учнів
ПрізвищеБіологіяФізикаІнформатикаУкр. моваІсторія
Брндар В.111012111
Гора А.891088
Король І.81091011
Мороз К.68977
Стецюк П.10810810

                2. Додай в клітинках G2 й А8 нові заголовки та створи відповідні формули для підрахунку середнього балу успішності кожного учня й середнього балу успішності всіх учнів із кожного предмета. Застосовуй автозаповнення для копіювання формул при виконанні завдання.
                3. У клітинці G9 та G10 за допомогою вбудованих функцій знайдіть учнів з найбільшим та найменшим середнім балами. Заголовки створіть самостійно. Улітинку з прізвищем учня з найбільшим середнім балом зафарбуйте червоним кольором, а з найменшим - блакитним.
                4. Результат покажи вчителю, або надай йому доступ до файлу, збереженого на CoolgeДиску.

Завдання 2. Міста.
                    За даними таблиці Населення найбільших міст за допомогою вбудованих функцій табличного процесора знайди найменше, найбільше та суму значень кількості жителів міс
                         1. Відкрийте файл Міста.xlsx та збережіть його.

Населення найбільших міст
МістоКраїнаНаселення, осіб
МехікоМексика14 987 051
КаїрЄнипет13 000 000
ШанхайКитай12 760 000
БомбейІндія12 571 720
ТокіоЯпонія11 718 720
СеулКорея10 920 000
КалькуттаІндія10 916 272
ПекінКитай10 860 000
Сан-ПаулБразилія9 480 427
ПарижФранція9 318 800
МоскваРосія8 700 000
ДеліІндія8 375 188
ДжакартаІндонезія7 888 819
Нью-ЙоркСША7 322 564
СтамбулТуреччина7 309 190
КарачіПакестан7 183 000
ЛондонВеликобританія6 934 500

                            2. Додай в клітинці А22 заголовок Найбільше, у клітинці А23 – Найменше, у клітинці А24 – Загальна кількість. Створи формули в клітинках С22, С23 та С24: за допомогою вбудованих функцій визнач найбільшу та найменшу кількість населення в пропонованих у таблиці містах. Визнач, скільки людей проживає в усіх містах. У якому місті проживає найбільше людей? Зафарбуй клітинку з назвою даного міста червоним кольором.
                        3. Результат покажи вчителю, або надай йому доступ до файлу, збереженого на CoolgeДиску.
    Завдання 3. Калорійність продуктів. 
                Визнач кількість калорій, що містяться в кожному продукті з таблиці Таблиця калорійності.
                    1. Відкрий файл Калорійність продуктів.xlsx та збережіть його.
1. У клітинку Е3 введи формулу для обчислення кількості калорій, що містяться в молоці.
                Правило: вміст калорій у продуктах харчування залежить від їхнього складу. Наприклад, 1 г жирів виділяє 9 ккал, 1 г вуглеводів – 3,8 ккал, 1 г білків – 4 ккал. У таблиці подано кількість білків, жирів і вуглеводів, що містяться у 100 г продукту            2. Скопіюй формулу з клітинки Е3 для обчислення калорійності кожного продукту з таблиці.
            3. Результат покажи вчителю, або надай йому доступ до файлу, збереженого на CoolgeДиску.
4) Вправи для очей.
 VIІ. Підсумки уроку 
Табличний процесор "Функції"

        Вправа «Незакінчене речення» 
                Учитель говорить початок речення, а учень повинен його закінчити;
                         1) Сьогодні на уроці найлегшим мені було...
                         2) Досить складним для мене виявилося...
                         3) Цікаво було...
                        4) Хотілося б ...
                        5) Я запам'ятав наступні функції:...
VІІI. Домашнє завдання 
Опрацювати відповідний параграф підручника
Завдання на вибір учителя 

Немає коментарів: