субота, 5 жовтня 2019 р.

8 клас інформатика

07.10.2019 Створення, редагування та форматування графічних об’єктів в текстовому документі.

Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів. Завдання. 1. Відкрийте текстовий документ з файлу зразок пp4.docx, який знаходиться у папці Розділ 3\практична 4. Оформіть його за наведеним зразком. 2. Створіть у документі логотип туристичної фірми «Топ-топ» з графічних примітивів згідно з наведеним зразком: 3. Уведіть в кінці документа фізичні формули відповідно до зразка. 4. Збережіть документ у вашій папці у файлі з іменем практична робота 4.docx. Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://goo.gl/Dn8tMk Завантажити текст практичного завдання у форматі pdf: https://goo.gl/wi4KJd Завантажити файли-заготовки необхідні для виконання практичного завдання (взято з сайту авторів підручника): https://goo.gl/fDibZQ





Вправа 2. Стінна газета. Завдання. Подайте текст Пам'яті героїв Круг, що зберігається у файлі Історія папки Текстовий процесор для розміщення на інформаційному історичному стенді у школі за макетом. 1. Завантажте текстовий документ Історія, що зберігається в папці Текстовий процесор. 2. Виділіть текст на першій сторінці. Скористайтесь інструментом Стовпці на вкладці Розмітка сторінки в групі Параметри сторінки текстового процесора Microsoft Word 2010 або вказівкою Формат/Колонки в LibreOffice Writer. Оберіть спосіб формування шпальт – Ліворуч. Завершіть дію натискуванням кнопки ОК (Гаразд). 3. Виконайте попередню дію для другої та третьої сторінок тексту, щоразу обираючи інший спосіб формування шпальт, як показано в макеті. 4. Збережіть файл з іменем Стенд у папці Тексти у стандартному форматі текстового процесора та у форматах PDF і RTF. Перевірте, чи впливає обраний формат на спосіб розміщення тексту в колонки та як зміна формату впливає на розмір файла. Зробіть висновки. Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://goo.gl/k8ryHS Завантажити файли-заготовки необхідні для виконання практичного завдання (взято з блогу авторів підручника): https://goo.gl/p961RL

Немає коментарів: