неділя, 4 березня 2018 р.

Завдання для 7 класу з англійської мови на 5 березня

Золоті правила спорту


Виконай завдання, перейшовши за посиланням
http://easy-english.com.ua/vpravy-na-present-perfect-continuous/

Домашнє завдання 
1. ПЕРЕКЛАДІТЬ НА АНГЛІЙСЬКУ

  1. Я прочекав тут 2 години!
  2. Ми готувалися до іспиту з самого ранку.
  3. Ви коли-небудь використовували банківські кредитні карти? (банковские кредитные карты)
  4. Я відчуваю запах тютюну. Ти що, курив?
  5. Вона знову користувалася моєю машиною?
  6. Тут не було снігу з 1993 року.
  7. Робочі ось уже півгодини намагаються зрушити наш шафа з місця, допоможи їм.
  8. Тобі подобається цей пиріг? Я пекла його з самого ранку.
  9. Я чекала мою подругу з 6 години ранку.
  10. Він курив протягом десяти років.
  11. Ненсі каталася на лижах з 8 років.
  12. Ми живемо тут протягом семи років.
  13. Він  дивився телевізор весь вечір.
  14. Ми зустрічаємося кожну п'ятницю в цьому році.
  15. Джейн грає на піаніно  п'ять років.
  16. Я не курив протягом тривалого часу.
  17. Ви коли-небудь думали про переїзд до Канади?
  18. Як давно ви читали цю книгу?
Повтори види сорту, виконавши завдання.

Немає коментарів: