вівторок, 7 лютого 2017 р.

11 клас інформатика

Тема: Поняття, призначення, класифікація баз даних. Поняття таблиці, поля, запису.


11 клас 20 урок. Поняття, призначення, класифікація баз даних. Поняття таблиці, поля, запису. from StAlKeRoV

"Робота з об’єктами бази даних в середовищі СУБД."

Повторіть:

- Пригадайте, що таке база даних (список) в електронній таблиці
- Наведіть приклади баз даних.
- Що називають полем, записом у базі даних?
- Які основні завдання виконують над базами даних в електронній таблиці?
- Як виконати пошук потрібних даних?

Завдання

Створити БД «Наш клас», в якій є наступні таблиці:
1. Учні (Прізвище (текстовий), ім’я (текстовий), дата народження (дата/час), клас(текстовий), адреса(текстовий), код класу (числовий), код учня (счетчик))
2. Вчителі (Прізвище (текстовий), ім’я (текстовий), стаж (числовий), код вчителя (счетчик) - Ключове поле)
3. Предмети (Номер (счетчик) - Ключове поле, назва (текстовий), мова викладання (текстовий), день проведення (текстовий))
4. Оцінки (числовий формат (счетчик) - Ключове поле, письмовий формат(текстовий))
Інструкція
1. Відкрити програму Microsoft Access.
2. Обрати меню Файл – Створити (Новий) – Нова база даних (БД)
3. У вікні, яке відкрилося обираємо - Создание таблиц в режиме конструктора.
4. Ввести в Назву поля таблиці та обрати його тип наступні строки: Прізвище (текстовий), ім’я (текстовий), дата народження (дата/час), клас(текстовий), адреса(текстовий), код класу (числовий), код учня (счетчик).
5. Натиснути правою кнопкою миші на полі код учня та обрати в списку Ключове поле.
6. Закрити таблицю та у вікні яке з’явиться набрати назву таблиці – Учні. Ось ми і створили першу нашу таблицю.
7. Далі ми створюємо таким же чином таблиці:
Вчителі: Прізвище (текстовий), ім’я (текстовий), стаж (числовий), код вчителя (счетчик) - Ключове поле,
Предмети: Номер (счетчик) - Ключове поле, назва (текстовий), мова викладання (текстовий), день проведення (текстовий)
Оцінки: числовий формат (счетчик) - Ключове поле, письмовий формат(текстовий).
На допомогу

Немає коментарів: