неділя, 12 березня 2017 р.

6 інформатика

Вставляння організаційних діаграм 

Мета:
·          навчальна: визначити рівень опанування учнями основних теоретичних знань і практичних навичок з теми «Текстовий процесор»; повторити, більш глибоко усвідомити навчальний матеріал, узагальнити його і систематизувати;
·          розвивальна: розвивати увагу, кмітливість, навички роботи із текстовим документом;
·          виховна: виховувати інформаційну культуру.
Тип уроку: перевірки та корекції знань, умінь і навичок.

Обладнання: комп'ютери, підручники, презентація.
Хід уроку.
I. Організаційний етап
ІІ. Перевірка домашнього завдання
ІІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку
IV. Мотивація навчальної діяльності
— На цьому уроці ми повинні повторити, більш глибоко усвідомити навчальний матеріал з теми «Текстовий процесор», узагальнити його і систематизувати, а також визначити рівень засвоєння вами знань, умінь та навичок з поданої теми.
V. Перевірка знання фактичного матеріалу та основних понять
Теоретична частина
Усне опитування
  Що таке текстовий процесор?
·           Які ви знаєте текстові процесори?
·           Як створити новий документ MS Word?
·           Як відкрити існуючий документ MS Word?
·           Які режими MS Word ви знаєте? Охарактеризуйте кожен з них.
·           Як вставити символ до тексту?
·           Як вставити зображення до тексту?
·           Як вставити діаграму до тексту?
·           Як виконати пошук фрагмента тексту в документі?
·           Як виконати пошук та заміну фрагмента тексту в документі на інший текст?
·           Як виділити фрагмент тексту? Охарактеризуйте відомі вам способи.
·           Як скопіювати фрагмент тексту? Охарактеризуйте відомі вам способи.
·           Як перемістити фрагмент тексту? Охарактеризуйте відомі вам способи.
·           Як можна клацанням миші виділити одне слово, один абзац?
·           Як вилучити фрагмент тексту?
·           Як перемістити фрагмент тексту за допомогою буфера?
·           Які види форматування ви знаєте?
·           У чому полягає форматування символів?
·           У чому полягає форматування абзаців?
·           У чому полягає форматування документа загалом?
·           Як змінити колір, шрифт, розмір тексту?
·           Як встановити поля сторінки, орієнтацію сторінки?
·           Як здійснити пошук документа на комп'ютері?
·           Як зберегти документ на комп'ютері?
·           Як надрукувати документ? Які види друку вам відомі?
·           Як перевірити правопис у документі?
·           Що таке буфер обміну?
VI. Застосування знань у стандартних ситуаціях

Практична робота
Інструктаж з техніки безпеки
Виконання комплексу вправ для зняття зорової втоми
Хід роботи:
Створити засобами текстового процесора MS Word імпровізовану листівку поздоровлення матусі.
1. 
Листівку виконати на аркуші формату А4 альбомної орієнтації.
2.  У
листівці ввести текстове поздоровлення.
3.  Під час
графічного оформлення обов'язково використати: WordArt, Smart-Art, зображення.
4.   Зберегти документ у власну папку під назвою
Практична робота №8. Прізвище.
5Показати результат учителю.
VII. Підсумки уроку.
Рефлексія
VIII. Оцінювання роботи учнів
IX. Домашнє завдання
Повторити тему «Текстовий процесор».
X.
Рефлексія
Виберіть смайлик, який відповідає вашому настрою.


Немає коментарів: