понеділок, 17 жовтня 2016 р.

6 клас, інформатика

Мета:
навчальна: Перевірити засвоєння учнями матеріалу з теми: «Алгоритми та  їх  виконавці»;
розвивальнарозвивати логічне мислення, пам’ять;
виховна: виховувати працьовитість, уважність, наполегливість у роботі.
Тип уроку: урок контролю та оцінювання навчальних досягнень..
Обладнання та наочність: ПК із встановленими ОС і середовищем Scratch.

тест - ТУТ 
Практичне завдання
Вправа 1. Автодром.
Завдання. Намалюй на сцені розмітку для руху виконавця Автомобіля та. склади програму руху Автомобіля за нею.

Завдання 2 («Орнамент»). Скласти програму для створення орнаменту з довжиною відрізків 20.
Завдання 4 («Анімація»). Створити проект, у якому герой рухається, змінює колір і розмовляє. Наприклад, Морська зірка змінює свій колір, рухається і вітається.