28.01.2019 Інструктаж з БЖД. Практична робота 9. Проектування та створення комп’ютерної публікації для подання результатів самостійного дослідження.
ТЕМАТИЧНА
ТЕМАТИЧНА
Цілі:
- навчальна: перевірити навички проектування та створення комп’ютерної публікації для подання результатів самостійного дослідження;
- розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку:
- перевірки та оцінювання знань, умінь і навичок.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: Microsoft Office Publisher
Хід уроку
І. Організаційний етап
- Привітання з класом
- Повідомлення теми і мети уроку
ІІ. Повторення учнями матеріалу
На повторення матеріалу відводиться 5 хвилин
IV. Практична самостійна діяльність
Інструктаж вчителя. Роздача інструкційних карток.
Практична робота № 9. Проектування та створення комп’ютерної публікації для подання результатів самостійного дослідження.
1. Запустіть програму Publisher.
2. Створіть і відформатуйте буклет за результатами дослідження про одну з історико-культурних або природних пам’яток України чи нашого регіону. У процесі його створення можете використати шаблон Затемнення або розробити власний макет. Зразки першої та другої сторінок буклета (мал. 7.25 і 7.26) розміщено в папці Розділ 7\Практична 9 у файлах Практична 9_1.jpg і Практична 9_2.jpg відповідно.
3. Для створення буклета використай то матеріали власного дослідження або текстові та графічні матеріали з файлів папки Розділ 7\Практична 9.
4. Збережіть буклет у вашій папці у файлі з іменем практична робота 9.pub.
Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://goo.gl/ofH4zf
Завантажити файли-заготовки необхідні для виконання практичного завдання (взято з сайту авторів підручника): https://goo.gl/qetQxp
V. Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
VI. Домашнє завдання
Повторити раніше вивчений матеріал
Немає коментарів:
Дописати коментар