Мета.
Навчальна. Відпрацювати навички створення та ведення власного блогу.
Розвиваюча. Розвивати креативне мислення.
Виховна. Виховувати культуру ведення блогу.
Тип уроку. Формування знань, умінь, навичок.
План:
- Організаційний момент.
- Актуалізація опорних знань.
- Практична робота №11: "Створення й ведення власного блогу".
- Типові запитання до уроку.
- Домашнє завдання.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Відмічання відсутніх.
2. Актуалізація опорних знань.
Які служби веб 2.0 ви знаєте? Охарактеризуйте їх.
3. Практична робота №11: "Створення й ведення власного блогу".
Інструкція до виконання практичної роботи
- (2 бали) Ознайомтеся з поняттям блог (пошук в мережі Інтернет).
- (2 бали) Зайдіть в акаунт Google. Виберіть “Більше”, а потім “Ще більше”. Натисніть “Blogger”.
- (2 бали) Виберіть кнопку “Новий блог” та заповніть всі дані для створення блогу. Назвіть його “Блог Прізвище Ім’я” (Скріншот 1)
- (2 бали) Створіть публікацію (Новий допис, Зберегти, Опублікувати) на головну сторінку блогу та доповніть її малюнком (Скріншот 2).
- (2 бали) Перегляньте статистику вашого блогу (Скріншот 3).
- Розмістіть у блозі повідомлення про професію, яка вам подобається.
- Змініть налаштування вашого блогу:
- Додайте публікацію до вашого блогу, розповівши про професію одного з ваших батьків або знайомих і ваше ставлення до цієї професії.
- Змініть дозволи на роботу користувачів з вашим блогом:
- створіть посилання на Ваш блог та вкладіть скріншоти.
а) у заголовку додайте опис блогу;
в) додайте до блогу ґаджет Поле пошуку, розмістивши його нижче від заголовка блогу;
г) змініть макет тіла сторінки блогу, розмістивши область ґаджетів у двіколонки ліворуч і праворуч від області повідомлень.
а) дозвольте залишати коментарі у блозі лише користувачам облікових записів Google;
б) читачами блогу призначте лише вибраних вами осіб, запросіть трьох однокласників почитати ваш блог;
в) надішліть запрошення учителю інформатики бути одним з авторів вашого блогу.
4. Типові запитання до уроку.
- Що таке блог? Хто такі блогери?
- З якою метою створюють блоги?
- Які різновиди блогів ви знаєте?
5. Домашнє завдання.
- Підготуватись до усного опитування по запитаннях до уроку.
- Внести до свого блогу новий допис та доповнити його малюнком.
матеріали з сайтів https://sites.google.com/site/sch2informatika/11-klas-standart та http://leontyev.net/index/11_klas_urok_29/0-118