04.03.2019 Інструктаж з БЖД. Практична робота 7. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Scratch
Завдання 2. Історія.
На різних уроках для перевірки знань учнів використовують тести. Для цього їм пропонують виконати завдання на папері або за допомогою комп'ютера. Склади програму для підтримки комп'ютерного тестування в середовищі Скретч. Сплануй і створи проект Тестер – комп'ютерний тест, що складається із трьох тестових запитань з історії. Передбач, що на кожне із запитань тесту є тільки одна правильна відповідь із чотирьох пропонованих. Якщо користувач обирає правильну відповідь, він отримує наступне запитання та чотири варіанти відповіді. Тестування завершується, якщо користувач дав правильні відповіді на всі три запитання або якщо користувач дав першу неправильну відповідь на тестове запитання. Придумай самостійно запитання та варіанти відповідей, або скористайся підручником історії.
1. Сплануй проект Тестер: визнач, які об'єкти будуть уведені до проекту, для яких подій слід скласти програму та за яким методом відбуватиметься запуск події.
2. Потрібні зображення знайди в Інтернеті та збережи у своїй структурі папок чи намалюй у графічному редакторі Скретч.
3. Створи проект у середовищі Скретч і збережи його з іменем Тестер_Прізвище у своїй структурі папок.
4. Запусти збережену у проекті програму на виконання. Перевір, чи відповідає вона умові завдання. Продемонструй, проект.
Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://goo.gl/PZMQ1J
Завдання 1. Квітка.
Засобами графічного редактора подай алгоритм створення квітки з одного фрагмента – пелюстки. Скористайся одним із шаблонів структури повторення, який збережено у файлі Алгоритми і виконавці\Повторення_шаблони.jpg, та фрагментом проекту в середовищі Скретч.
1. У графічному редакторі відкрий файл Алгоритми і виконавці\Повторення_шаблони.jpg.
2. Обери один із шаблонів структури повторення та видали шаблон, що не буде використовуватись.
3. У фігуру ромб запиши висловлювання, істинність якого забезпечить завершення створення потрібного зображення.
4. У фігури прямокутник запиши відповідні команди руху, повороту та копіювання.
5. Збережи файл з іменем Алгоритм_квітка.jpg у своїй структурі папок.
Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://goo.gl/sy5awG
Завантажити файли-заготовки необхідні для виконання практичного завдання (взято з блогу авторів підручника): https://drive.google.com/open?id=0B5J...
Блог Забрудської О.В. "Навчи учня так, щоб можна було в нього вчитися". Сократ.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар