Урок 5 для 3 класу - Ключові слова для пошуку (на прикладах знайомих текстів з природознавства, літературного читання, інших предметів). from VsimPPT
джерело http://berestivskaschool.blogspot.com/p/3_7.html
Тема. Пошук зображень, текстів, відео, карт в Інтернеті для навчальних предметів. Пошук з різних джерел. Додавання найкращих результатів у закладки браузера. Структурування закладок у папки.
джерело http://berestivskaschool.blogspot.com/p/3_7.html
Тема. Пошук зображень, текстів, відео, карт в Інтернеті для навчальних предметів. Пошук з різних джерел. Додавання найкращих результатів у закладки браузера. Структурування закладок у папки.
Мета:
· навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити знаходити та потрібну інформацію в мережі та додавати їх до закладок;
· розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
· виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: Chrome.
Хід уроку
І. Організаційний етап
Добрий день, хлоп'ята!
Добрий день дівчата!
Щоб в інформатику
Зробити новий крок
Ви прийшли на цей урок.
З вами разом буду я -
Марина Олексіївна
Рада вас усіх вітати інформатиці навчати.
ІІ. Актуалізація опорних знань
Повторення раніше вивченого матеріалу
— Що таке мережа?
— Що таке інтернет?
— Що таке інтернет?
— Для чого програма браузер?
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
— Сьогодні ми дізнаємось як знайти потрібну інформацію в мережі та зберегти її в закладках
IV. Вивчення нового матеріалу
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
V. Фізкультхвилинка
А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)
VI. Формування вмінь та навичок
Практичне завдання
Знайти та додати до закладок 3 різні зображення Лесі Українки помістивши їх у відповідну папку
Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
VIII. Підбиття підсумків уроку
1. Продовж речення: «Веб-сторінка– це…».
2. Що означають літери WWW?
3. Поясни, як здійснюється перехід між вебсторінками.
ІХ. Домашнє завдання
Урок 5
Дата проведення: 29.09.2016р.
Тема. Ключові слова для пошуку (на прикладах знайомих текстів з природознавства, літературного читання, інших предметів).
Мета:
· навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити правильно шукати потрібну інформацію;
· розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
· виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація.
Програмне забезпечення: Chrome.
Хід уроку
І. Організаційний етап
Добрий день, хлоп’ята!
Добрий день дівчата!
Щоб в інформатику
зробити новий крок
Ви прийшли на цей урок.
З Вами разом буду я
Марина Олексіївна.
Рада Вас усіх вітати
Інформатиці навчати.
ІІ. Актуалізація опорних знань
Повторення раніше вивченого матеріалу
— Продовж речення: «Веб-сторінка– це…».
— Що означають літери WWW?
— Поясни, як здійснюється перехід між вебсторінками.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
— На сьогоднішньому уроці ми будемо вчитися правильно підбирати пошукові запити для знаходження потрібної інформації.
IV. Вивчення нового матеріалу
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
— Ключові слова – слова які вводять в рядок пошуку для знаходження потрібної інформації
— Пошукова система шукає дані не лише за чітко вказаними словами, але й за словами синонімами введених ключовий слів!
— Якщо ми хочемо знайти інформацію лише за заданим словом, тоді це слово потрібно взяти в “ “
Наприклад: “Космос”
V. Фізкультхвилинка
— А зараз, діти, давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)
VІ. Усвідомлення набутих знань
— Отже, ми трішечки розім’ялись і прийшов час свідомо та наполегливо попрацювати. Відкрийте свої робочі зошити.
VII. Практичне завдання
Знайдіть оповідання Василя Сухомлинського «Соромно перед соловейком» та збережіть веб-сторінку яка Вам сподобалась з відповідним оповіданням до закладок в браузері
Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
VIII. Підбиття підсумків уроку
1 . Поясни, як знайти потрібну інформацію в мережі Інтернет.
2 . Які є правила для складання запитів, вибору ключових
слів?
3 . Обери запити, які нададуть найбільш корисну інформацію
про святкування Різдва в Україні:
а) Різдво в Україні
б) Святкування Різдва в Україні
в) Народні традиції на Різдво
г) “Різдво в Україні”
ІХ. Домашнє завдання
Знайди відомості в мережі Інтернет:
а) Чи є зуби в равлика?
б) Фото кумедного кошеняти.
в) Як зробити сніжинку з паперу?
г) Повний текст загадки, яка починається словами
«На неї птах сідає, вона його гойдає…». Відгадай її.
Немає коментарів:
Дописати коментар