Аналіз даних, поданих на діаграмі
Мета:
- удосконалювати вміння та навички роботи в середовищі текстового процесора, створювати стовпчасті і секторні діаграми засобами табличного процесора, налаштовувати параметри відображення діаграми, поля даних та рядів даних; аналізувати діаграми;
- розвивати логічне мислення, тренувати пам’ять та увагу, сприяти розвитку пізнавального інтересу, вчити аналізувати, виділяти головне, порівнювати, узагальнювати та систематизувати;
- формувати і підтримувати прагнення учнів до відкриття нового; виховувати інтерес до предмета, бажання експериментувати
Хід уроку
ІІ. Перевірка домашнього завдання
Продемонструвати найкращі учнівські рішення і проаналізувати їх.
ІІІ. Актуалізація опорних знань
Формування вмінь та навичок. Виконання практичної роботи Практична робота . Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі.
Робота за комп’ютером
1) Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
2) Інструктаж учителя.
Учні об'єднані у групи (пари). Учитель на вибір дає одне завдання. Слід врахувати, щоб пари учнів, які працюють з однаковим завданням, не сиділи за сусідніми комп'ютерами.
Робота за комп’ютером
1) Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
2) Інструктаж учителя.
Учні об'єднані у групи (пари). Учитель на вибір дає одне завдання. Слід врахувати, щоб пари учнів, які працюють з однаковим завданням, не сиділи за сусідніми комп'ютерами.
3) Практична робота за комп’ютерами.
2. Підрахувати значення в комірках, використовуючи вбудовані функції (сума, середнє значення, максимальне та мінімальне значення). Додати до таблиці відповідні поля самостійно.
4. Зробити висновки про отриманий аналіз в спільній Презентації
5. Результат показати вчителю.
4) Вправи для очей.
VIІ. Підсумки уроку
Завдання 1. "Рейтинг мультфільмів"
Завдання 2. "Топ 10. Кращі дитячі книги"
Завдання 3. "Улюблені страви дітей"
Інструкція до завдань.
1. Відкрити та скачати собі на комп'ютер файл-заготовку відповідно до номеру завдання.2. Підрахувати значення в комірках, використовуючи вбудовані функції (сума, середнє значення, максимальне та мінімальне значення). Додати до таблиці відповідні поля самостійно.
Порада! Для більш наглядного аналізу можна використовувати зафарбовування "характерної" клітинки певним кольором.
3. Застосувати до таблиці побудову секторної діаграми та гістограми. За необхідності виконати додаткові обчислення (підрахунок відсотка і т.д.)4. Зробити висновки про отриманий аналіз в спільній Презентації
4) Вправи для очей.
VIІ. Підсумки уроку
"Табличний процесор "Основні поняття"
Рефлексія
1. Яких нових умінь ви набули на уроці?2. Що далося легко, а що викликало труднощі?3. Про що ви б хотіли дізнатися більш детальніше?
VІІI. Домашнє завдання
Опрацювати відповідний параграф підручника.
Немає коментарів:
Дописати коментар