Завдання 2. (5 балів) Створіть узор для вишивки, згідно представленого зразка:
І варіант
ІІ варіант
Збережіть зображення до папки уроку особливим способом: натисніть клавішу “Print Scrin”, та збережіть у Paint під іменем “Вишиванка”. Зауваження: якщо зберегти малюнок звичайним способом, то не буде видно сітки, та й розміри малюнка будуть дуже малими.
Завдання 3. (2 бали) Використовуючи засоби графічного редактора Paint створіть фігуру, згідно представленого зразка:
І варіант ІІ варіант
Збережіть малюнок до папки уроку під іменем “Завдання 3.bmp”.
7. Оголошення домашнього завдання:
Використовуючи засоби графічного редактора Paint та спосіб поелементного компонування малюнка створіть композицію, згідно представленого зразка:
Збережіть роботу під назвою “Прізвище_клас_Дз_Урок30” та використовуючи електронні носії представте її вчителю на перевірку.

Немає коментарів:
Дописати коментар