неділя, 2 квітня 2017 р.

10 клас

Середовище для спільної роботи з документами. Колективне виконання завдань з опрацювання даних. Служби онлайнового документообігу. Спільна робота з онлайновими документами.

Середовище для спільної роботи з документами. Колективне виконання завдань з опрацювання даних. Служби онлайнового документообігу. Спільна робота з онлайновими документами.
Система електронного документообігу (СЕД) повинна виконувати наступні функції:
· Створення, зберігання, редагування документів.
· Управління доступом до документів.
· Можливість інтеграції з іншими підсистемами ІАІС та іншими програмними засобами, призначеними для роботи з документами.
· СЕД повинна бути максимально орієнтована на цільову аудиторію і передбачати для кінцевого користувача зручний web-інтерфейс.

Виходячи з функціонального призначення, майбутньої СЕД пред’являється ряд вимог, умовно розділяються на дві групи. До загальних відносяться ті класичні вимоги, які пред’являються до всіх аналогічним системам, покликаним вирішувати проблеми обробки даних (масштабованість, розподіленість, відкритість, модульність). До спеціальних можна віднести ті специфічні вимоги, які актуальні саме для даної СЕД, враховуючи об’єктивні умови її подальшого функціонування.
Спираючись на досвід існуючих розробок], можна виділити ряд функціональних компонент, які повинна містити СЕД:
Користувачі  суб’єкти системи разом зі своїми інструментальними засобами, які звертаються до СЕД за інформацією або з метою виконання певних дій.
Система управління доступом – правила, відповідно до яких для кожного користувача визначений набір привілеїв на відповідний набір об’єктів (документів і / або дій над документами). Користувачі можуть об’єднуватися в групи з єдиним набором привілеїв.
Система управління документами – алгоритми обробки, створення, модифікації та руху документів – це головна ланка СЕД.
Система імпорту-експорту документів, що забезпечує конвертацію документів різних типів у прийнятний формат і сумісність їх з низкою інших прикладних програм.
Система зберігання даних  модель даних та механізми її реалізації, яка може бути організоване на кількох рівнях: на рівні неструктурованої інформації (файли) і структурованої – бази даних.
Бібліотека на корпоративному сайті SharePoint – це централізоване сховище для збереження документів, до яких можна отримати доступ разом із іншими колегами.
Спільний доступ до документа надається за допомогою посилання, а не вкладення.
Загальний порядок дій для збереження в SharePoint:
1) виконати команду «Файл»«Зберегти та надіслати»;
2) вибрати пункт «Зберегти в SharePoint»;
3) натиснути кнопку «Пошук розташування»;
4) у полі «Ім’я файлу» ввести веб-адресу бібліотеки документів і натисніть клавішу Enter;
5) ввести ім’я файлу, а потім натисніть кнопку «Зберегти».
Збереження документів у службі SkyDrive
Якщо потрібно зберегти документ у службі SkyDrive, його розміщують у  центральному сховищі, до якого можна отримати доступ практично звідусіль. Тоді з’являється можливість працювати зі своїм документом навіть на іншому комп’ютері: головне, щоб був доступ до Інтернету.
Загальний порядок дій:
  1. перейти на вкладку «Файл» і вибрати пункт «Зберегти та надіслати»;
  2. вибрати пункт «Зберегти на веб-сайті»;  
  3. натиснути кнопку «Увійти», ввести свій ідентифікатор Windows Live ID та пароль і натиснути кнопку ОК;
  4. якщо потрібно створити новий ідентифікатор, вибрати посилання «Зареєструватися у службі Windows Live SkyDrive»;
  5. вибрати потрібну папку у службі SkyDrive, відтак вибрати пункт «Зберегти як». Ввести ім’я файлу та натиснути кнопку «Зберегти».
Додаток Web App
Приклад використання Web App під час роботи в Excel Excel Web App – це додаток на основі браузера, який дає змогу переглядати й редагувати книги.
Щоб передати одну або кілька книг для роботи в доданку Excel Web App, необхідно виконати такі дії:
  1. увійти у службу Windows Live;
  2. у меню «Останні папки» вибрати папку, у яку потрібно передати книги;
  3. вибрати посилання «Додати файли», щоб передати книги для опрацювання в додатку Excel Web App.
Для зміни даних, потрібно відкрити документ у режимі редагування:
  1. увійти у службу Windows Live;
  2. відкрити папку, яка містить потрібну книгу;
  3. клацнути на книзі, яку потрібно переглянути, і вибрати пункт «Переглянути

Завдання

Тема: Розробка колективного проекту. 
Мета: Навчитись здійснювати розробку колективного проекту. 
Хід роботи  
  1. Завантажте браузер.  
  2. Ввійдіть у пошукову систему Google: http://www.google.com.ua/ 
  3.  На стартовій сторінці Google над полем пошуку виберіть посилання Ще…→ Документи.  
  4. Виберіть команду Спробуйте документи Google і зареєструйтесь. 
  5.  Створіть презентацію.  
  6. На першому слайді введіть назву вашого класу та його представників. 
  7.  На інших слайдахрозповідь про ваших однокласників 
  8.  Оформіть презентацію.
  9.   Збережіть роботу. 
  10.  Закінчіть роботу. 
1. Виконати завдання 2 на ст. 294.
Домашнє завдання: вивчити (підручник Ривкінд) параграф 4.6, ст.287-295.

Немає коментарів: