понеділок, 20 березня 2017 р.

5 клас інформатика

Практична робота № 8:  «Складання програм з повторенням у середовищі Scratch».
Тема: складання та виконання алгоритмів з повторенням у  навчальному середовищі виконання алгоритмів Scratch.
Мета: навчитися складати алгоритми з використання структури повторення і виконувати створені алгоритми у навчальному середовищі програмування Scratch.
Обладнання: ПК із встановленими ОС і середовищем Scratch, інтерактивна дошка та дошка для писання маркером.
Хід уроку
1. Організаційний момент
Вітання з класом. Перевірка присутності і готовності учнів до уроку. Перевірка виконання домашнього завдання.
2. Актуалізація опорних знань
  1. Що таке алгоритм?
  2. Що таке виконавець алгоритму?
  3. Що таке система вказівок виконавця?
  4. Що таке середовище виконання алгоритму?
  5. Що таке лінійна структура алгоритму?
  6. Що таке алгоритм повторення?
  7. Як завантажити середовище Scratch?
  8. Які є виконавці у середовищі Scratch?
  9. Назвіть вказівки циклу в середовищі Scratch.
3. Інструктаж з техніки безпеки життєдіяльності
4. Вироблення практичних навичок
Інструктивна картка до практичної роботи №4
Проект «Таблиця множення»
Виконавець:  Дівчина
Образи:
1.     cassy-chillin
2.     cassy-dancing-1
3.     cassy-standing-1
Набір команд виконавця:
1.     Змінити образ на …
2.     Запитати … та чекати
3.     Якщо … то … інакше
4.     Відповідь = …
5.     Говорити … впродовж … секунд
Проект «Кенгуру»
Сцена: Пустеля
Виконавець: Кенгуру
Образи:
1.  Кенгуру 1
2.  Кенгуру 2
Набір команд виконавця:
1.     Завжди
2.     Переміститися в х … y
3.     Вибрати випадкове число від … до …
4.     Якщо … то … інакше
5.     Значення х <….
6.     Змінити образ  на …
7.     Чекати … сек
Релаксація «Вправи для очей» - (слайд 25-26):
1. «Метелик». Часто-часто поплескайте віями, тобто моргніть. 
2. «Вгору-вниз».  Голову тримайте прямо, не закидайте. Дивіться прямо перед собою. Повільно підніміть погляд на стелю, затримайте на пару секунд, потім також повільно опустіть його на підлогу і теж затримайте. 
 3. «Маятник». Голову тримайте прямо, дивіться перед собою. Подивіться вліво, потім повільно переведіть погляд вправо. Голова нерухома, працюйте тільки очима. 
4. «Вісімка».  Голову тримайте прямо, дивіться перед собою. Подумки уявіть собі горизонтальну вісімку (або знак нескінченності) максимального розміру в межах вашого обличчя і плавно опишіть її очима. 
5. «Циферблат». Уявіть перед собою великий циферблат золотого кольору. Виконуйте кругові рухи очними яблуками, залишаючи при цьому голову нерухомою.
6. «Олівець». Візьміть олівець в праву руку і витягніть її, піднявши олівець на рівні очей. Дивіться на кінчик олівця і повільно відводите руку вправо, потім вліво, проводжаючи пишучий предмет очима, але не рухаючи головою.
7.  «Жмурки».  Кілька разів сильно примружтеся, потім просто закрийте очі і посидьте 20-30 секунд.
V. Підсумки уроку
Рефлексія
- Що було складним під час виконання практичної роботи?
- Що вам вдалося легко?
- Що нового ви навчилися на уроці?
- Виконайте оцінку успішності виконання вашої роботи.
VІ. Оцінювання роботи учнів
VІІ. Домашнє завдання
Ст. 72, завдання 4,7.

Немає коментарів: