Тема: Складання та виконання алгоритмів з повторенням, у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів
Мета:
Навчальна. вдосконалити вміння та навички складати та виконувати алгоритми з повтореннями,у визначеному навчальному середовищі.
Розвиваюча. Розвивати логічне та алгоритмічне мислення.
Виховна. Виховувати в учнів інформаційну культури та культуру мовлення.
Тип уроку:Урок формування і вдосконалення вмінь і навичок.
|
7 клас 9 урок. Складання та виконання алгоритмів з повторенням, у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів from StAlKeRoV
ТЕСТИ - ТУТ
Практичне завдання.
Першу частину
учні виконують у зошитах, другу у середовищі Scratch.
Перша
частина
Завдання №1
Розстав по порядку дії:
1.
Налити в чайник воду.
2.
Пити чай.
3.
Покласти в склянку цукор.
4.
Підпалити сірник.
5.
Включити газ.
6.
Налити в склянку окріп.
7.
Підпалити сірником газ.
8.
Поставити чайник на плиту.
9.
Покласти в склянку заварку.
10.
Дати настоятися.
11.
Розмішати цукор.
Завдання №2
Скласти блок-схему алгоритму
знаходження суми чисел від 33 до 66.
Завдання
№ 3 Створити проект
«Акваріум». В проекті використати фон (Nature/underwater) та мінімум 3
об’єкти. Під час створення проекту можна використати додаткові об’єкти.
Оцінюватися буде не лише загальний вигляд, а робота кожного скрипта.
Висловлювання
Немає коментарів:
Дописати коментар