джерело Творча група
вчителів інформатики «Навігатор» у складі: Л.О. Атаманюк, І.М. Гвоздовський, С.М. Лисий, О.М.
Слободян, В.О. Хомишен, М.А.
Яворська, А.В. Яковишина. Розробки
уроків з інформатики для 7 класу. Віньківці. 2015
Практична робота з теми "Моделювання"
Хід роботи
Зайняти своє робоче місце.
Підготувати комп’ютер до роботи.
Потрібно
підготувати статтю для шкільної газети. За допомогою карт знань виділимо
складові частини підготовчої роботи. Спочатку потрібно визначитися з читацькою
аудиторією, на яку розрахована стаття. Після цього визначитися з джерелами, які
буде використано у процесі підготовки статті. Далі потрібно потурбуватись про
ілюстративний матеріал. Також потрібні будуть посилання на певні джерела та
ресурси для розширення знань чи пояснення якихось моментів, наприклад,
незнайомих слів.
Вказівки до виконання
1.
Запустити програму
Freemind.
2.
Виконати вказівку
меню Файл / Новий.
3.
Змінити стандартну
назву кореневого вузла на «Стаття», клацнувши по ньому і ввівши відповідне
слово.
4.
Створити дочірній
вузол з назвою «Хто читатиме» для кореневого вузла. Для цього вибрати
вказівку Новий дочірній вузол контекстного меню кореневого
вузла.
5.
Додати три дочірні вузли для кореневого з назвами
«Ілюстрації», «Матеріали», «Посилання».
6.
Створити споріднені вузли «Учні», «Вчителі», «Батьки», батьківським для яких
буде вузол «Хто читатиме».
7. Створити дочірні
вузли згідно з такою таблицею.
Батьківський
вузол
|
Дочірні вузли
|
Матеріали
|
Книги
Статті» Новини |
Ілюстрації
|
Малюнки
Фотографії |
Посилання
|
Ресурси мережі
Нові слова |
8. Зберегти отриману карту, виконавши вказівку
меню Файл/Зберегти як…, з назвою Ваше прізвище 1 у
теці, вказаній вчителем.
9. Замінити тип кореневого вузла на овал,
використавши вказівку Формат / Tип вузла контекстного меню цього
вузла.
10. Змінити колір кореневого вузла на червоний,
вибравши вказывку його контекстного менюФормат / Фоновий колір вузла і
обравши з палітри потрібний колір.
11. Змінити колір дочірніх вузлів кореневого
вузла на синій (аналогічно попереднім діям).
12.
Об’єднати вузол «Хто читатиме» з його
дочірніми вузлами у «хмару», вибравши вказівку його контекстного меню Вставити
/ Хмара.
13.
Об’єднати інші вузли першого рівня з їх дочірніми вузлами.
14.
Добрати кольори
«хмар» на свій розсуд, виконавши вказівку контекстного меню потрібного
вузла Формат / Колір хмари…
15.
Зберегти отриману
карту, виконавши вказівку меню Файл /Зберегти як…, з назвою Ваше
прізвище 2 у теці, вказаній вчителем.
16.
Повідомити вчителя
про завершення роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар