понеділок, 24 жовтня 2016 р.

Схема аналiзу уроку.

      Схема аналiзу уроку.
Предмет, клас                                     Дата                                .
Вчитель                                                                                                   .
Мета вiдвiдування                                                                                    .
Тема уроку                                                                                               .
                                                                                                                 .
Мета уроку                                                                                              .
                                                                                                                 .  
                    Планування i комплекс розв’язування
                                      задач уроку.  
1. Визначення теми i мети: правильно, неправильно, невизначено.
Вiдповiднiсть програмним вимогам: вiдповiдає, не вiдповiдає.   
    Взаємозалежнiсть навчальної, виховної i розвиваючої мети: повна, обмежена, вiдсутня.
2. Тип уроку : комбiнований, практичне заняття, лабораторна робота,
екскурсiя, нестандартний урок, безструктурний.
3. Оцiнка структури уроку :  доцiльна, недоцiльна.

                                                                                                                      .                                                                                                                           
4. Перевiрка присутнiх: зроблена, незроблена.                                                                                                                  
Вiдсутнi:                                                                                                    .
                                                                                                                       .
5. Опитування пройденого матерiалу:
Метод - бiля дошки, з мiсця, розв’язування задач,ушiльнене,  програмоване.
Форма - iндивiдуальна, групова, фронтальна, письмова.
Формулювання запитань - чiтко, вичерпно, недостатньо чiтко, чiтко.
Опитано                                                                                    .
                                                                                                   .
Виставлено оцiнок                                                                   .
Правильнiсть i мотивацiя оцiнок: правильнi, заниженi, завищенi, мотивованi,
немотивованi, слабо мотивованi.
6. Виклад нового матерiалу.
- Науковий рiвень: високий, задовiльний, низький;
- Доступнiсть викладу: повна, обмежена, вiдсутня;
- Зв’язок з життям: високий, слабкий, вiдсутнiй, частковий;
- Мова вчителя: багата, емоцiйна, грамотна, багатослiвна, лаконiчна, логiчна, чiтка.
Недолiки                                                                                                 .
                                                                                                                .
7. Забезпечення мiж предметних зв’язкiв.
З яким предметом                                                                                 .
Доцiльно, недоцiльно.
8.Забезпечення зворотного зв’язку: безперевний зв’язок, опитування,
пiсля пояснення, наведення прикладiв, розв’язування задач, виконання вправ,
письмове опитування.
Засвосння матерiалу учнями: вiдмiнне, добре, задовiльне, незадовiльне.
Викликано пiд час пояснення:                                                                  .
9.Наочнiсть: кiлькiсть (достатня, зайва, вiдсутня)  види (таблицi, карти, дiафiльми,
звукозаписи, моделi, деталi                  
ефективнiсть (висока, задовiльна, низька)
10. Хронометраж уроку:
- орг. момент                                                                                                 .
- контроль знань i вмiнь                                                                                .
- виклад нового матерiалу                                                                             .
- закрiплення                                                                                                 .
- домашнс завдання ( об’єм, характер, iнструктаж)                                     .
11. Мiкроклiмат уроку:
- сприяв засвоєнню знань                                                                             .
- активiзував пiзнавальну дiяльнiсть                                                              .
- неврiвноважений                                                                                         .  
- заважав нормальнiй роботi класу                                                                .
12. Створення санiтарно-гiгiєнiчних умов:
- свiтловий, повiтряний, тепловий                                                                 .
- попередження стомленостi дiтей                                                                 .
- дотримання Т. Б.                                                                                         .
- слiдкування за осанкою i зором                                                                  .
13. Обгрунтованiсть i взаємозв’язок мiж етапами уроку: логiчний, плавний, повний,
розiрваний, вiдсутнiй.
14. Досягнення мети уроку: повна, обмежена, часткова, вiдсутня.
  Зауваження до уроку:позитивнi                                                                .
                                                                                                                       .
                                                                                                                       .
недолiки                                                                                                         .
                                                                                                                        .
пiдсумкова оцiнка (вiдмiнно, добре, задовiльно, незадовiльно)
15. Рекомендацiї:                                                                                         .
                                                                                                                       .
                                                                                                                       .
                                                                                                                       .
З аналiзом ознайомлений                                                 (пiдпис)