Схема аналiзу уроку.
Предмет, клас Дата .
Вчитель .
Мета вiдвiдування .
Тема уроку .
.
Мета уроку .
.
Планування i комплекс розв’язування
задач уроку.
1. Визначення теми i мети: правильно, неправильно, невизначено.
Вiдповiднiсть програмним вимогам: вiдповiдає, не вiдповiдає.
Взаємозалежнiсть навчальної, виховної i розвиваючої мети: повна, обмежена, вiдсутня.
2. Тип уроку : комбiнований, практичне заняття, лабораторна робота,
екскурсiя, нестандартний урок, безструктурний.
3. Оцiнка структури уроку : доцiльна, недоцiльна.
.
4. Перевiрка присутнiх: зроблена, незроблена.
Вiдсутнi: .
.
5. Опитування пройденого матерiалу:
Метод - бiля дошки, з мiсця, розв’язування задач,ушiльнене, програмоване.
Форма - iндивiдуальна, групова, фронтальна, письмова.
Формулювання запитань - чiтко, вичерпно, недостатньо чiтко, чiтко.
Опитано .
.
Виставлено оцiнок .
Правильнiсть i мотивацiя оцiнок: правильнi, заниженi, завищенi, мотивованi,
немотивованi, слабо мотивованi.
6. Виклад нового матерiалу.
- Науковий рiвень: високий, задовiльний, низький;
- Доступнiсть викладу: повна, обмежена, вiдсутня;
- Зв’язок з життям: високий, слабкий, вiдсутнiй, частковий;
- Мова вчителя: багата, емоцiйна, грамотна, багатослiвна, лаконiчна, логiчна, чiтка.
Недолiки .
.
7. Забезпечення мiж предметних зв’язкiв.
З яким предметом .
Доцiльно, недоцiльно.
8.Забезпечення зворотного зв’язку: безперевний зв’язок, опитування,
пiсля пояснення, наведення прикладiв, розв’язування задач, виконання вправ,
письмове опитування.
Засвосння матерiалу учнями: вiдмiнне, добре, задовiльне, незадовiльне.
Викликано пiд час пояснення: .
9.Наочнiсть: кiлькiсть (достатня, зайва, вiдсутня) види (таблицi, карти, дiафiльми,
звукозаписи, моделi, деталi
ефективнiсть (висока, задовiльна, низька)
10. Хронометраж уроку:
- орг. момент .
- контроль знань i вмiнь .
- виклад нового матерiалу .
- закрiплення .
- домашнс завдання ( об’єм, характер, iнструктаж) .
11. Мiкроклiмат уроку:
- сприяв засвоєнню знань .
- активiзував пiзнавальну дiяльнiсть .
- неврiвноважений .
- заважав нормальнiй роботi класу .
12. Створення санiтарно-гiгiєнiчних умов:
- свiтловий, повiтряний, тепловий .
- попередження стомленостi дiтей .
- дотримання Т. Б. .
- слiдкування за осанкою i зором .
13. Обгрунтованiсть i взаємозв’язок мiж етапами уроку: логiчний, плавний, повний,
розiрваний, вiдсутнiй.
14. Досягнення мети уроку: повна, обмежена, часткова, вiдсутня.
Зауваження до уроку:позитивнi .
.
.
недолiки .
.
пiдсумкова оцiнка (вiдмiнно, добре, задовiльно, незадовiльно)
15. Рекомендацiї: .
.
.
.
З аналiзом ознайомлений (пiдпис)