9 клас. 1 семестр.
Дата:
Тема: Ми, нове покоління. №
уроку:4
Тема уроку: Життя молоді в Україні та в США.
Мета:
- Навчальна: формувати навички аудіювання текстів з наступним обговоренням, навчити вирізняти герундій у тексті;
- Розвиваюча: розвивати мовну здогадку та спостережливість, загальний інтелектуальний рівень учнів;
- Освітня:розширити поняття учнів про граматику дієслова в англійській мові;
- Виховна: виховувати бажання вести активну суспільну діяльність.
Обладнання:аудіо запис діалогу,
лексичні картки.
Хід уроку:
I.
Організація
класу.
II.
Мовна
розминка. Дискусія
«Найкращий спосіб проводити вільний час влітку.
III.
Основна
частина уроку.
1. Повідомлення теми уроку. Мотивація навчальної
діяльності.
2. Аудіювання діалогу з наступною драматизацією.
3. Бесіда за змістом вп.1 ст.14. Виконання вп.2 ст.16
(сильні учні – без опори на текст).
фон
покоління
Різноманітність
псувати
дражнити
неповний робочий день
• щоб отримати готовий чогось л
• продовжувати робити що-л
• Чесно кажучи...
• Нічого подібного!
фон
покоління
Різноманітність
псувати
дражнити
неповний робочий день
• щоб отримати готовий чогось л
• продовжувати робити що-л
• Чесно кажучи...
• Нічого подібного!
4. Введення поняття про герундій: ст.15.
5. Розвиток навичок читання: вп.3 ст.16 – підібрати
слова для заповнення пропусків у тексті.
IV.
Закріплення.вп.4 ст.17 – рольова гра «У американському
підлітковому таборі»:розкажіть про життя молоді в Україні відповідно до точок
зору, викладених у вп.3.
V.
Оцінювання
учнів
VI.
Підсумок уроку. Як ви оцінюєте інформацію про скаутський рух у
США? Чи хотіли б ви приєднатись до нього?
VII.
Домашнє
завдання.вп.2 ст.6 РЗ
9 клас. 1 семестр.
Дата:
Тема: Ми, нове покоління. №
уроку
Тема уроку: Герундій як частина мови.
Мета:
- Навчальна: ознайомити учнів з функціями та часовими формами герундія, сформувати навички адекватного вживання герундіальних форм.
- Розвиваюча: розвивати вміння робити узагальнення та простежувати закономірності.
- Освітня: розширити уяву учнів про граматику англійської мови.
- Виховна: прищеплювати прагнення оволодіння ґрунтовними знаннями.
Обладнання:запис програми «Проект
Еліс».
Хід уроку:
I.
Організація
класу.
II.
Мовна
розминка. Перегляд
телепередачі з метою розповіді про уподобання членів сімї Еліс. Бесіда про
власні хобі (вп.1 ст.18)
Перевірка Д/З.
III.
Основна
частина уроку.
1. Повідомлення теми уроку. Мотивація навчальної
діяльності.
2. Ознайомлення з інформацією про герундій, його часові
форми та місце у реченні: таблиці ст..18-19
3. Формування навичок вживання герундія: скласти 4
речення про свої уподобання з опорою на вп.2 ст.19, заховавши серед них речення
з помилковим вживанням інфінітиву. Прочитати речення сусіду по парті та
запропонувати виявити помилку.
4. Розвиток навичок письма: вп.6 ст.20.
IV.
Закріплення. Вп.6 ст.20 письмово у зошиті, зразок виконує
учень на дошці: перебудувати речення, вживаючи активний або пасивний перфект
ний герундій.
V.
Оцінювання
учнів.
VI.
Підсумок уроку.
VII.
Домашнє
завдання.Вп.8 ст.20 усно,
вп.1-3 РЗ
9 клас. 1 семестр.
Дата:
Тема: Ми, нове покоління. №
уроку
Тема уроку: Молодіжна культура.
Мета:
- Навчальна: навчити створювати розповідь на основі здобутої інформації та висловлювати власну думку стосовно прочитаного.
- Розвиваюча: розвивати мовну здогадку.
- Освітня: ознайомити з історією розвитку молодіжних рухів.
- Виховна: прищеплювати прагнення мати власну позитивну життєву позицію.
Обладнання: лексичні картки.
Хід уроку:
I.
Організація
класу.
II.
Мовна
розминка. бесіда «Сучасні
молодіжні рухи в Україні»:вп.1 ст.21.
Перевірка Д/З
III.
Основна
частина уроку.
1. Повідомлення теми уроку. Мотивація навчальної діяльності.
2. Введення лексики для розуміння тексту: ст..21,
лексичні картки.
3. Читання тексту вп.2 ст. 21 з перекладом окремих
словосполучень,важких для розуміння.
4. Формування навичок узагальнення здобутої
інформації: вп.3 ст.23 –заповнити таблицю, дібрати фотоілюстрації.
IV.
Закріплення. Вп.6 ст.24 – коротко розповісти про історію та
ознаки одного з молодіжних рухів з опоро на таблицю та лексичні картки.
V.
Оцінювання
учнів
VI.
Підсумок уроку.Обговорення твердження: кожен підліток має
належати до якогось молодіжного руху.
VII.
Домашнє
завдання. Вп.6 ст.24 вп.1
РЗ
9 клас. 1 семестр.
Дата:
Тема: Ми, нове покоління. №
уроку
Тема уроку: Молодіжна мода.
Мета:
- Навчальна: розвивати навички учнів описувати культурні явища та виражати своє ставлення до них.
- Розвиваюча: розвивати мовний самоконтроль.
- Освітня:розширити уяву учнів про етикет.
- Виховна: виховувати культуру спілкування.
Обладнання:лексичні картки, фото
з модних журналів.
Хід уроку:
I.
Організація
класу.
II.
Мовна
розминка. Бесіда «Я
ніколи на став би …». Складання рейтингу найбільш популярних молодіжних рухів в
Україні.
Перевірка Д/З
III.
Основна
частина уроку.
1. Повідомлення теми уроку. Мотивація навчальної діяльності.
2. Розвиток навичок читання: читання мовчки листів
вп.1 ст.25, (спільний переклад вголос важких для розуміння місць) з метою
визначення відношення авторів до моди та бесіда за питаннями.
3. Розвиток активного словника учнів: Прочитати
вирази вп.2 ст.26 та визначити компліменти серед них; прокоментувати фото
моделей з опорою на вправу.
4. Розвиток навичок говоріння. Робота в парах.
Зробити комплімент партнеру стосовно його зовнішнього вигляду.
5. Формування навичок креативного письма. Вп.3 ст.27
– вибрати пункт відносно своєї точки зору та описати своє відношення до одягу.
IV.
Закріплення. Гра «Відгадай автора»: відгадати автора роботи по
вп.3 Яку зачитує учитель.
V.
Оцінювання
учнів
VI.
Підсумок уроку.
VII.
Домашнє
завдання.вп.5 ст.27, вп.1 ст.9-10 РЗ
9
клас. 1 семестр.
Дата:
Тема: Ми, нове покоління. № уроку:8
Тема уроку: Гуртки та клуби
Мета:
- Навчальна: розвивати навички створення повідомлень на задану тематику.
- Розвиваюча:розвивати уяву учнів, здатність до логічного мислення.
- Освітня: розширити уяву учнів про дозвілля підлітків в Україні та за кордоном.
- Виховна: виховувати бажання проводити свій вільний час цікаво та з користю.
Обладнання:лексичні картки,
відеозапис «Школа Еліс»
Хід уроку:
I.
Організація
класу.
II.
Мовна
розминка. Перегляд та
обговорення відеозапису «Школа Еліс»: Do the schoolmates of Elis have an opportunity to spend time after
classes in a cool way? Which of the clubs would you like to join?
Перевірка Д/З
III.
Основна
частина уроку.
1. Повідомлення теми уроку. Мотивація навчальної
діяльності.
2. Розвиток навичок аудіювання:
·
Підготовчий
етап: словникова робота- вп.1а ст..28 – бесіда про значення слова «».
·
Аудіювання
тексту та виконання тесту вп.2 ст.28.
·
Перевірка
розуміння значення нових слів.
3. Формування лексичних знань учнів: вп.3 ст.29 –
пояснити значення слова «» з опорою на схему.
4. Розвиток навичок читання з метою здобування
інформації: вп.4 ст. 29-30 – прочитати текст з метою пошуку відповідей на
питання.
IV.
Закріплення. Робота в групах з 4 осіб – придумати гурток, який
би цікавив саме вас, та описати його у вп.2 ст.11
V.
Оцінювання
учнів. Підсумок уроку.
VI.
Домашнє
завдання.вп.1,2а ст..10-11РЗ
9 клас. 1 семестр. Дата:
Тема: Ми, нове покоління
№ уроку
Тема уроку: Підлітки та англійська мова
Мета:
- Навчальна:навчити працювати з текстом та виконувати різні типи завдань стосовно його змісту.
- Розвиваюча: розвивати мовну здогадку та навички реферування.
- Освітня: звернути увагу учнів на значення англійської мови для особистого спілкування .
- Виховна: виховувати толерантне ставлення до поглядів інших членів суспільства.
Обладнання:відеозапис «Поїздка до
Брайтона»
Хід уроку:
I.
Організація
класу.
II.
Мовна
розминка.Перегляд відеозапису та бесіда за змістом передачі.
III.
Основна
частина уроку.
1. Повідомлення теми уроку. Мотивація навчальної
діяльності.
2. Розвиток навичок читання: вп.1 ст 31:
·
Підготовчий
етап – ознайомлення з новими словами (ст.31).
·
Читання
тексту подумки з метою визначення головної думки тексту.
·
Читання
тексту з метою виконання тестового завдання (вп.2 ст.33).
·
Словникова
робота – знайти еквіваленти описаним у вп.3 ст.33 поняттям.
IV.
Закріплення. Виконання письмової вп.1 ст.12 РЗ на основі
здобутої з тексту інформації.
V.
Оцінювання
учнів
VI.
Підсумок уроку.
VII.
Домашнє
завдання.вп.2 ст.12 РЗ