вівторок, 20 вересня 2016 р.

9 клас, англійська мова.

цикл уроків з І теми


9 клас. 1 семестр.                                                           Дата:
Тема:  Ми, нове покоління.                                        № уроку:4
Тема уроку: Життя молоді в Україні та в США.

Мета:
  • Навчальна: формувати навички аудіювання текстів з наступним обговоренням, навчити вирізняти герундій у тексті;
  • Розвиваюча: розвивати мовну здогадку та спостережливість, загальний інтелектуальний рівень учнів;
  • Освітня:розширити поняття учнів про граматику дієслова в англійській мові;
  • Виховна: виховувати бажання вести активну суспільну діяльність.
Обладнання:аудіо запис діалогу, лексичні картки.

Хід уроку:
I.            Організація класу.

II.            Мовна розминка. Дискусія «Найкращий спосіб проводити вільний час влітку.
III.            Основна частина уроку.
1.      Повідомлення теми уроку. Мотивація навчальної діяльності.
2.      Аудіювання діалогу з наступною драматизацією.
3.      Бесіда за змістом вп.1 ст.14. Виконання вп.2 ст.16 (сильні учні – без опори на текст). 
            фон
  покоління
  Різноманітність
псувати
  дражнити
неповний робочий день
щоб отримати готовий чогось л
продовжувати робити що-л
• Чесно кажучи...
Нічого подібного!
4.      Введення поняття про герундій: ст.15.
5.      Розвиток навичок читання: вп.3 ст.16 – підібрати слова для заповнення пропусків у тексті.
IV.            Закріплення.вп.4 ст.17 – рольова гра «У американському підлітковому таборі»:розкажіть про життя молоді в Україні відповідно до точок зору, викладених у вп.3.
V.            Оцінювання учнів
VI.             Підсумок уроку. Як ви оцінюєте інформацію про скаутський рух у США? Чи хотіли б ви приєднатись до нього?

VII.            Домашнє завдання.вп.2 ст.6 РЗ

9 клас. 1 семестр.                                                                   Дата:
Тема:  Ми, нове покоління.                                                     № уроку
Тема уроку: Герундій як частина мови.
Мета:
  • Навчальна: ознайомити учнів з функціями та часовими формами герундія, сформувати навички адекватного вживання герундіальних форм.
  • Розвиваюча: розвивати вміння робити узагальнення  та простежувати закономірності.
  • Освітня: розширити уяву учнів про граматику англійської мови.
  • Виховна: прищеплювати прагнення оволодіння ґрунтовними знаннями.
Обладнання:запис програми «Проект Еліс».
Хід уроку:
I.            Організація класу.
II.            Мовна розминка. Перегляд телепередачі з метою розповіді про уподобання членів сімї Еліс. Бесіда про власні хобі (вп.1 ст.18)
Перевірка Д/З.
III.            Основна частина уроку.
1.      Повідомлення теми уроку. Мотивація навчальної діяльності.
2.      Ознайомлення з інформацією про герундій, його часові форми та місце у реченні: таблиці ст..18-19
3.      Формування навичок вживання герундія: скласти 4 речення про свої уподобання з опорою на вп.2 ст.19, заховавши серед них речення з помилковим вживанням інфінітиву. Прочитати речення сусіду по парті та запропонувати виявити помилку.
4.      Розвиток навичок письма: вп.6 ст.20.
IV.            Закріплення. Вп.6 ст.20 письмово у зошиті, зразок виконує учень на дошці: перебудувати речення, вживаючи активний або пасивний перфект ний герундій.
V.            Оцінювання учнів.
VI.             Підсумок уроку.
VII.            Домашнє завдання.Вп.8 ст.20 усно, вп.1-3 РЗ
9 клас. 1 семестр.                                                                   Дата:
Тема: Ми, нове покоління.                                                      № уроку
Тема уроку: Молодіжна культура.
Мета:
  • Навчальна: навчити створювати розповідь на основі здобутої інформації та висловлювати власну думку стосовно прочитаного.
  • Розвиваюча: розвивати мовну здогадку.
  • Освітня: ознайомити з історією розвитку молодіжних рухів.
  • Виховна: прищеплювати прагнення мати власну позитивну життєву позицію.
Обладнання: лексичні картки.

Хід уроку:
I.            Організація класу.
II.            Мовна розминка. бесіда «Сучасні молодіжні рухи в Україні»:вп.1 ст.21.
Перевірка Д/З
III.            Основна частина уроку.
1.      Повідомлення теми уроку. Мотивація навчальної діяльності.
2.      Введення лексики для розуміння тексту: ст..21, лексичні картки.
3.      Читання тексту вп.2 ст. 21 з перекладом окремих словосполучень,важких для розуміння.
4.      Формування навичок узагальнення здобутої інформації: вп.3 ст.23 –заповнити таблицю, дібрати фотоілюстрації.
IV.            Закріплення. Вп.6 ст.24 – коротко розповісти про історію та ознаки одного з молодіжних рухів з опоро на таблицю та лексичні картки.
V.            Оцінювання учнів
VI.             Підсумок уроку.Обговорення твердження: кожен підліток має належати до якогось молодіжного руху.
VII.            Домашнє завдання. Вп.6 ст.24 вп.1 РЗ

9 клас. 1 семестр.                                                                   Дата:
Тема: Ми, нове покоління.                                                      № уроку
Тема уроку: Молодіжна мода.
Мета:
  • Навчальна: розвивати навички учнів описувати культурні явища та виражати своє ставлення до них.
  • Розвиваюча: розвивати мовний самоконтроль.
  • Освітня:розширити уяву учнів про етикет.
  • Виховна: виховувати культуру спілкування.
Обладнання:лексичні картки, фото з модних журналів.
Хід уроку:
I.            Організація класу.
II.            Мовна розминка. Бесіда «Я ніколи на став би …». Складання рейтингу найбільш популярних молодіжних рухів в Україні.
Перевірка Д/З
III.            Основна частина уроку.
1.      Повідомлення теми уроку. Мотивація навчальної діяльності.
2.      Розвиток навичок читання: читання мовчки листів вп.1 ст.25, (спільний переклад вголос важких для розуміння місць) з метою визначення відношення авторів до моди та бесіда за питаннями.
3.      Розвиток активного словника учнів: Прочитати вирази вп.2 ст.26 та визначити компліменти серед них; прокоментувати фото моделей з опорою на вправу.
4.      Розвиток навичок говоріння. Робота в парах. Зробити комплімент партнеру стосовно його зовнішнього вигляду. 
5.      Формування навичок креативного письма. Вп.3 ст.27 – вибрати пункт відносно своєї точки зору та описати своє відношення до одягу.
IV.            Закріплення. Гра «Відгадай автора»: відгадати автора роботи по вп.3 Яку зачитує учитель.
V.            Оцінювання учнів
VI.             Підсумок уроку.
VII.            Домашнє завдання.вп.5 ст.27, вп.1 ст.9-10 РЗ

9  клас. 1 семестр.                                                                   Дата:
Тема: Ми, нове покоління.                                              № уроку:8
Тема уроку: Гуртки та клуби
Мета:
  • Навчальна: розвивати навички створення повідомлень на задану тематику.
  • Розвиваюча:розвивати уяву учнів, здатність до логічного мислення.
  • Освітня: розширити уяву учнів про дозвілля підлітків в Україні та за кордоном.
  • Виховна: виховувати бажання проводити свій вільний час цікаво та з користю.
Обладнання:лексичні картки, відеозапис «Школа Еліс»
Хід уроку:
I.            Організація класу.
II.            Мовна розминка. Перегляд та обговорення відеозапису «Школа Еліс»: Do the schoolmates of Elis have an opportunity to spend time after classes in a cool way? Which of the clubs would you like to join?
Перевірка Д/З
III.            Основна частина уроку.
1.      Повідомлення теми уроку. Мотивація навчальної діяльності.
2.      Розвиток навичок аудіювання:
·         Підготовчий етап: словникова робота- вп.1а ст..28 – бесіда про значення слова «».
·         Аудіювання тексту та виконання тесту вп.2 ст.28.
·         Перевірка розуміння значення нових слів.
3.      Формування лексичних знань учнів: вп.3 ст.29 – пояснити значення слова «» з опорою на схему.
4.      Розвиток навичок читання з метою здобування інформації: вп.4 ст. 29-30 – прочитати текст з метою пошуку відповідей на питання.
IV.            Закріплення. Робота в групах з 4 осіб – придумати гурток, який би цікавив саме вас, та описати його у вп.2 ст.11
V.            Оцінювання учнів. Підсумок уроку.
VI.            Домашнє завдання.вп.1,2а ст..10-11РЗ

9 клас. 1 семестр.                                                                   Дата:
Тема: Ми, нове покоління                                                  № уроку
Тема уроку: Підлітки та англійська мова
Мета:
  • Навчальна:навчити працювати з текстом та виконувати різні типи завдань стосовно його змісту.
  • Розвиваюча: розвивати мовну здогадку та навички реферування.
  • Освітня: звернути увагу учнів на значення англійської мови для особистого спілкування .
  • Виховна: виховувати толерантне ставлення до поглядів інших членів суспільства.
Обладнання:відеозапис «Поїздка до Брайтона»
Хід уроку:
I.            Організація класу.
II.            Мовна розминка.Перегляд відеозапису та бесіда за змістом передачі.
III.            Основна частина уроку.
1.      Повідомлення теми уроку. Мотивація навчальної діяльності.
2.      Розвиток навичок читання: вп.1 ст 31:
·         Підготовчий етап – ознайомлення з новими словами (ст.31).
·         Читання тексту подумки з метою визначення головної думки тексту.
·         Читання тексту з метою виконання тестового завдання (вп.2 ст.33).
·         Словникова робота – знайти еквіваленти описаним у вп.3 ст.33 поняттям.
IV.            Закріплення. Виконання письмової вп.1 ст.12 РЗ на основі здобутої з тексту інформації.
V.            Оцінювання учнів
VI.             Підсумок уроку.
VII.            Домашнє завдання.вп.2 ст.12 РЗ