понеділок, 26 вересня 2016 р.

6 інформатика

ПРАКТИЧНА РОБОТА «Ознайомлення з програмою Скретч. Запуск її на виконання. Знайомство з цікавими проектами»
Увага!Під час роботи з комп'ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм
Вправа 1.
Завдання. Відкрий проект Зразок1, що міститься в папці за адресою
D://6 клас/4 урок/ . Запусти на виконання програму, збережену в проекті.
1.Завантаж середовище Скретч за допомогою ярлика.

2.Відкрий проект Зразок1. Для цього в меню Файл обери вказівку Відкрити. У вікні Відкрити проектобери вказівку Комп'ютер. У списку папок, що відобразився в робочій області вікна, обери диск та відповідні папки. Натисни кнопку Гаразд. У вікні, що відкрилося, обери Зразок1 і натисни кнопкуГаразд.
3.Перейди в режим перегляду виконання алгоритму. Для цього натисни кнопку
4.Натисни кнопку Запуск програми.
5.Обміркуй, які команди виконує виконавець – Кіт-художник. З'ясуй, які події відбуваються на сцені після виконання кожної з команд. Для цього вийди з режиму перегляду.
6.Заверши роботу із середовищем Скретч.
Вправа 2.
Завдання. Відкрий та запусти на виконання проект Зразок2, що міститься в папці за адресою D://6клас/4 урок/. Розглянь режими роботи середовища виконання алгоритмів Скретч.
1.Завантаж середовище Скретч через кнопку ПУСК .
2.Відкрий проект Зразок2, що міститься в папці за адресою Зауваж, що виконавцем цього алгоритму є не Рудий кіт, а виконавець Олівець-малювець.
3.Перейди в режим Перегляду і запусти програму на виконання. Переконайся, що виконавець побудував зображення.
4.Розглянь команди, з яких складено програму для виконавця Олівця-малювця. У який режим потрібно для цього перейти? Які події відбуваються на сцені при виконанні кожної з команд програми? Перевір свої здогадки.
5.Перейди на вкладку Образи. Переконайся, що сперш у вигляд виконавця був одним, а після завершення став іншим.
6.Заверши роботу з проектом, не зберігаючи змін.
7.Закрий всі відкриті вікна.

Вправа 3.
Завдання. Відкрий та запусти на виконання проект Зразок3, Розглянь режими роботи середовища виконання алгоритмів Скретч.
1.Завантаж середовище Скретч.
2.Відкрий проект Зразок3, що міститься в папці за адресою 
3.Перевір, чи під'єднані до твого комп'ютера навушники або колонки.
4.Перейди в режим перегляду виконання алгоритму. Для цього натисни кнопку.
5.Натисни кнопку Запуск програми.
6.Обміркуй, які команди виконує виконавець – Кіт-музикант. З'ясуй, які події відбуваються на сцені після виконання кожної з команд. Для цього вийди з режиму перегляду.
7.Заверши роботу із середовищем Скретч.
Вправа 4.
Завдання. Відкрий та запусти на виконання проект Зразок4, що міститься в папці за адресою D://6клас/4 урок/. Розглянь режими роботи середовища виконання алгоритмів Скретч.
1.Завантаж середовище Скретч.2.Відкрий проект Зразок4, що міститься в папці за адресою 
3.Перейди в режим Перегляду виконання алгоритму.
4.Натисни кнопку Запуск програми.
5.Натисніть ліво кнопко на Кота-математика.
6.Перевір відповідь.
7.Повтори п.п.4 - 6
8.Заверши роботу із середовищем Скретч.

Посилання для завантаження проектів : Зразок1Зразок2Зразок3Зразок4

Додаток3
Підведи показник мишки до посилання, натисни кнопку Ctrl і ліву кнопку мишки. Виконай вказані завдання.