неділя, 10 квітня 2016 р.

8 клас, Розваги влітку

Tема уроку:    Плани на літо
  Мета уроку:   Повторити та активізувати лексичні одиниці теми.
                           Закріпити вживання лексики теми в усному мовленні.
                           Формувати навички діалогічного та монологічного мовлення.           
                           Ознайомити учнів із правилами вживання деяких модальних дієслів з
                           метою висловлювання вірогідної дії у майбутньому.
                           Тренувати учнів  у письмі.
                           Удосконалювати техніку читання.
                           Розвивати комунікативні здібності учнів

                           Виховувати любов до активного способу життя.
                       Хід уроку         

I Організаційна частина уроку

     Привітання й повідомлення теми та мети уроку.

II Основна частина уроку 

1. Уведення в іншомовну атмосферу
Робота в парах (картки)
P1 Ask your partner and find out who:
enjoys his\her summer holidays;
feels boring in summer;
doesn’t like to plan summer holidays.
P2 Ask your partner and find out who:
has already planned his\her summer holidays;
hasn’t decided about summer holidays yet;
prefers to stay in the native town all summer.
2. Подання діалогів  для читання.
Етап підготовки до читання: 
Впр.5, с.142-доповнити кожну групу слів
Ознайомлення з новою лексикою: New Vocabulary, с.140
Робота з роздатковим  матеріалом:
Match the words to make word combinations. Use the word combinations to make sentences.
                        an exciting                                                   caving
                        bowling                                                       activity
                        risky                                                            situation
                        stressful                                                       club
Етап читання: прочитати та виконати завдання на картках
Write the names of the people who:
asked for permission to go to the bowling club ___________________________
told Terry to take a warm sweater _____________________________________
is going to work in a café in summer ___________________________________
isn’t sure about the trip to France ______________________________________
is going to France for a wedding party__________________________________
wants to have new adventures during summer ___________________________
Етап перевірки розуміння змісту прочитаного тексту: 
Впр.2, с.141-доповнити речення
3. Подання та закріплення нового граматичного матеріалу: вживання деяких модальних дієслів для висловлювання вірогідної дії у майбутньому.
Впр.3а, с.141-прочитати речення
Впр.3b, с.141-скласти речення зі слів
4. Розвиток умінь мовлення 
Впр.4, с.141-підготувати усний опис одного з видів діяльності
Впр.6a, b, с.142-прочитати оголошення та підготувати короткий опис відпочинку до одного з них
Впр.6с, с.143-обговорити завдання вправи
5.Розвиток навичок письма. Повторення граматики
Complete the sentences with the correct form of the verbs in brackets, using them in the Active or the Passive Voice.
1. The article ___________________(just to finish).
2. My cousin ____________________( to finish) his project a week ago.
3. The disc ______________________ (to deliver) to the office last Friday.
4. She always ____________________ (to buy) fresh newspapers to read in the morning.
5. This holiday ____________________ (to celebrate) in our country every year.
6. The boat _______________________ (just to cross) the river.
7. We often _______________________ (to use) the phone to book tickets for a train.
8. The flowers _____________________ (not to water) yet.

III Заключна частина уроку

1. Домашнє завдання.
Робочий зошит: впр.1-3, с.67-письмово
2. Підведення підсумків уроку