Цілі:
- навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити додавати текст до млюнків;
- розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
- виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: Paint
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Повторення раніше вивченого матеріалу
1.Як ввести з клавіатури знак оклику? Слово з великої літери? Пропуск між словами? Як видалити неправильно введений символ?
2. Як використовуються маркери змінення розмірів об’єктів?
3. Які об’єкти діалогових вікон ви знаєте? Як їх використовувати?
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Учитель. Сьогодні ми навчимося додавати текст до створених нами забражень
IV. Вивчення нового матеріалу
Символи текстового напису в графічному редакторі Paint мають такі властивості: шрифт, розмір, колір, накреслення
Шрифт (нім. schrift - письмо) визначає графічну форму символів,як почерк у людей
Розмір символів - це їх висота, вимірюється в спеціальних одиницях - пунктах.
Колір символів може набувати різних значень - жовтий, синій, зелений тощо.
Накреслення – визначає додаткові параметри: звичайний, жирний, курсив, підкреслений або їх поєднання
V. Фізкультхвилинка
А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)
VІ. Усвідомлення набутих знань
Отже, ми трішечки розім’ялись і прийшов час свідомо та наполегливо попрацювати.
Відкрийте свій зошит на сторінці 72
(Робота з робочим зошитом)
VII. Формування вмінь та навичок
Практичне завдання
Завдання 1
ТестКросворд "Презентація та її об'єкти"