четвер, 28 квітня 2016 р.

3 клас Складання алгоритмів для виконавців.

Мета:
          Навчальна: розширити знання про можливості програми Scratch, формувати вміння складати скрипти для різних виконавців та зберігати їх;;
          Розвиваюча: розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять,творче мислення;
          Виховна: виховувати і нтерес до інформатики, до програмування, творче ставлення до предмета. 
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання та наочність: інструкції з ТБ, комп’ютери, презентація, зошити, підручники.

План:
  1. Організаційний момент.
  2. Актуалізація опорних знань.
  3. Вичення нового матеріалу.
  4. Фізхвилинка.
  5. Робота в зошиті.
  6. Робота з підручником.
  7. Робота за комп’ютером.
  8. Підсумок уроку.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.

Привітання. Відмічання відсутніх.

2. Актуалізація опорних знань.


1. Що таке алгоритм?
2. Як записати алгоритм?
3. Які команди можуть входити до алгоритму?
4. Наведи приклади виконавців і системи їхніх команд.

3. Вичення нового матеріалу.

гра
тест 
Цікава вправа 1 Цікава вправа 2