Мета:
Навчальна: розширити знання про можливості програми Scratch, формувати вміння складати скрипти для різних виконавців та зберігати їх;;
Розвиваюча: розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять,творче мислення;
Виховна: виховувати і нтерес до інформатики, до програмування, творче ставлення до предмета.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання та наочність: інструкції з ТБ, комп’ютери, презентація, зошити, підручники.
План:
- Організаційний момент.
- Актуалізація опорних знань.
- Вичення нового матеріалу.
- Фізхвилинка.
- Робота в зошиті.
- Робота з підручником.
- Робота за комп’ютером.
- Підсумок уроку.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання. Відмічання відсутніх.
2. Актуалізація опорних знань.
2. Як записати алгоритм?
3. Які команди можуть входити до алгоритму?
4. Наведи приклади виконавців і системи їхніх команд.
3. Вичення нового матеріалу.
гратест
Цікава вправа 1 Цікава вправа 2