середа, 23 березня 2016 р.

11 клас, Основи веб-дизайну. Огляд сервісів Веб 2.0. Веб-спільноти. Вікі-технології.



Хід уроку
I.     Організаційний етап.
II.  Перевірка домашнього завдання.
1. Обговорення виконання вправи 3 на стор. 257 та відповідей на питання 12, 13 (Перевір себе).
2. Вправа «Репортер».
Переказати коротко теоретичний матеріал із стор. 235-256 підручника (під час переказування учень може передати слово колезі, назвавши його ім’я).

III.             Мотивація навчальної діяльності
На попередньому уроці ви створювали персональні сайти. Вони є класичними веб-ресурсами, які тепер називають Веб 1.0. Ці ресурси функціонують на основі того, що розробником є одна особа, а інші – користувачами; наповнює ресурс інформаційними матеріалами автор, інші - можуть лише читати їх.
Останнім часом швидко розвиваються сервіси Інтернету, які отримали узагальнену назву сервіси Веб 2.0.


IV.              Оголошення теми, мети та завдань уроку.
Запишемо тему уроку «Технології та сервіси Веб 2.0».
Заповніть, будь ласка перші два рядочки таблиці, яку ви отримали.
Настрій на початку уроку.

Чого очікую від уроку?

Що зацікавило на уроці?

Що не зрозуміло?

Чи здійснилися сподівання?

Настрій в кінці уроку.

V. Вивчення нового матеріалу.
·        Розповідь вчителя.
План.
1.                    Основні технології Веб 2.0.
a.                  AJAX – динамічне перезавантаження частини вмісту сторінки
b.                  RSS – створення стрічок з новинами
c.                  FOAF – оформлення підписки на оновлення матеріалів
d.                  Трекбек – автоматичне створення гіперпосилань          
2.                    Особливості сервісів Веб 2.0.
Обговорення таблиці «Прості означення Веб 2.0»
Означення №1
Web 1.0 = Я
Web 2.0 = Я + Ви
Означення №2
Web 1.0 = Читання
Web 2.0 = Читання та запис
Означення №3
Web 1.0 = З'єднання ідей
Web 2.0 = З'єднання ідей + З'єднання людей
Означення №4
Web 1.0 = Пошук
Web 2.0 = Рекомендації друзів / Інших користувачів
Означення №5
Web 1.0 = Знайти
Web 2.0 = Поділитися
Означення №6
Web 1.0 = Правила для технарів
Web 2.0 = Правила для всіх

3.                    Приклади сервісів Веб 2.0.
·        Робота з підручниками.
Скласти опорну схему за матеріалами таблиці 4.1 на сторінці 261-263.
Про які сервіси Веб 2.0 за спілкуванням ви дізналися? (блоги і ресурси соціальних мереж).
·        Робота в групах.
1.      Що таке блог. Які різновиди блогів виділяють.
2.      Як створити блог.
3.      Що таке адміністрування блогу.
VI.              Практичне завдання.
Опрацювати стор.238-241 підручника. Виконати завдання 7 (стор.242)
VII.           Підсумки уроку.
Закінчити заповнення таблиці.
Чи здійснилися ваші сподівання?
Який у вас настрій в кінці уроку?
VIII.        Домашнє завдання
Опрацювати стор.259-276 підручника. Виконати завдання 7 (стор.279)
Підготуватися до самостійної роботи.
Підготувати зошити для перевірки.