13.03.2020 Інструктаж з БЖД. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження. Тематичне оцінювання.
Завдання. Скласти проект для малювання відрізка завдовжки 80 кроків у відповідному напрямку від положення виконавця залежно від того, яку клавішу-стрілку натиснуто. 1. Відкрийте середовище Scratch 2. 2. Розмістіть Рудого кота на Сцені як це показано на малюнку 3.32. 3. Складіть алгоритм для виконавця відповідно до малюнка 3.32. (Зверніть увагу: для прискорення введення можна дублювати дві команди з першого вкладеного розгалуження та редагувати копії потрібним чином.) 4. Збережіть проект у вашій папці у файлі з іменем вправа 3.3. 5. Натисніть і тримайте натиснутою клавішу стрілка вправо та запустіть проект на виконання. 6. Відпустіть натиснуту клавішу та проаналізуйте, чому отримали саме такий результат виконання проекту. 7. Натисніть і тримайте натиснутою клавішу стрілка вгору та запустіть проект на виконання. 8. Відпустіть натиснуту клавішу та проаналізуйте, чому отримали саме такий результат виконання проекту. 9. Натисніть і тримайте натиснутою клавішу стрілка вліво та запустіть проект на виконання. 10. Відпустіть натиснуту клавішу та проаналізуйте, чому отримали саме такий результат виконання проекту. 11. Натисніть і тримайте натиснутою клавішу стрілка вниз та запустіть проект на виконання. 12. Відпустіть натиснуту клавішу та проаналізуйте, чому отримали саме такий результат виконання проекту. 13. Натисніть і тримайте натиснутою будь-яку іншу клавішу та запустіть проект на виконання. 14. Відпустіть натиснуту клавішу та проаналізуйте, чому отримали саме такий результат виконання проекту. 15. Закрийте середовище Scratch 2. Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://drive.google.com/open?id=1a6d... 3.4. Вкладені цикли та розгалуження (без звуку). Завдання. 1. Відкрийте середовище Scratch 2. 2. Розмістіть Рудого кота посередині Сцени. 3. Розмістіть в області скриптів алгоритм, наведений на малюнку 3.39. 4. Збережіть проект у вашій папці у файлі з іменем вправа 3.4_1. 5. Виконайте проект. 6. Поясніть результат виконання проекту. 7. Розмістіть Рудого кота біля правої межі Сцени. 8. Запустіть проект на виконання. 9. Поясніть результат виконання проекту. 10. Відкрийте новий проект. 11. Розмістіть в області скриптів алгоритм, наведений на малюнку 3.41. 12. Збережіть проект у вашій папці у файлі з іменем вправа 3.4_2. 13. Запустіть проект на виконання. 14. Натисніть та утримуйте натиснутою клавішу пропуск. 15. Стежте за виконанням проекту. 16. Підведіть вказівник до виконавця. 17. Поясніть, чому виконавець припинив грати ноти. 18. Закрийте середовище Scratch 2. Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://drive.google.com/open?id=1u6n...
Завдання. Скласти проект для малювання відрізка завдовжки 80 кроків у відповідному напрямку від положення виконавця залежно від того, яку клавішу-стрілку натиснуто. 1. Відкрийте середовище Scratch 2. 2. Розмістіть Рудого кота на Сцені як це показано на малюнку 3.32. 3. Складіть алгоритм для виконавця відповідно до малюнка 3.32. (Зверніть увагу: для прискорення введення можна дублювати дві команди з першого вкладеного розгалуження та редагувати копії потрібним чином.) 4. Збережіть проект у вашій папці у файлі з іменем вправа 3.3. 5. Натисніть і тримайте натиснутою клавішу стрілка вправо та запустіть проект на виконання. 6. Відпустіть натиснуту клавішу та проаналізуйте, чому отримали саме такий результат виконання проекту. 7. Натисніть і тримайте натиснутою клавішу стрілка вгору та запустіть проект на виконання. 8. Відпустіть натиснуту клавішу та проаналізуйте, чому отримали саме такий результат виконання проекту. 9. Натисніть і тримайте натиснутою клавішу стрілка вліво та запустіть проект на виконання. 10. Відпустіть натиснуту клавішу та проаналізуйте, чому отримали саме такий результат виконання проекту. 11. Натисніть і тримайте натиснутою клавішу стрілка вниз та запустіть проект на виконання. 12. Відпустіть натиснуту клавішу та проаналізуйте, чому отримали саме такий результат виконання проекту. 13. Натисніть і тримайте натиснутою будь-яку іншу клавішу та запустіть проект на виконання. 14. Відпустіть натиснуту клавішу та проаналізуйте, чому отримали саме такий результат виконання проекту. 15. Закрийте середовище Scratch 2. Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://drive.google.com/open?id=1a6d... 3.4. Вкладені цикли та розгалуження (без звуку). Завдання. 1. Відкрийте середовище Scratch 2. 2. Розмістіть Рудого кота посередині Сцени. 3. Розмістіть в області скриптів алгоритм, наведений на малюнку 3.39. 4. Збережіть проект у вашій папці у файлі з іменем вправа 3.4_1. 5. Виконайте проект. 6. Поясніть результат виконання проекту. 7. Розмістіть Рудого кота біля правої межі Сцени. 8. Запустіть проект на виконання. 9. Поясніть результат виконання проекту. 10. Відкрийте новий проект. 11. Розмістіть в області скриптів алгоритм, наведений на малюнку 3.41. 12. Збережіть проект у вашій папці у файлі з іменем вправа 3.4_2. 13. Запустіть проект на виконання. 14. Натисніть та утримуйте натиснутою клавішу пропуск. 15. Стежте за виконанням проекту. 16. Підведіть вказівник до виконавця. 17. Поясніть, чому виконавець припинив грати ноти. 18. Закрийте середовище Scratch 2. Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://drive.google.com/open?id=1u6n...
Немає коментарів:
Дописати коментар