середа, 4 вересня 2019 р.

11 клас англ


https://naurok.com.ua/urok-rozvitku-navichok-govorinnya-z-angliysko-movi-dlya-11-klasu-na-temu-make-up-your-mind-school-leavers-prospects-57037.html

https://vseosvita.ua/library/rozrobka-uroku-riznomanitnist-zanat-posad-ludina-i-karera-17098.html


завдання

https://www.facebook.com/search/posts/?q=summer%20holidays&epa=SERP_TAB

Ось зібрала для вас кілька ідей для груп рівня А1 і вище + додам ідеї в pdf у наступній публікації.
1. Find someone who

Малюємо табличку 5 на 5. У кожному осередку пишемо ідею: hates cats, likes rap, lives near the school - в залежності від рівня.
Завдання- вписати ім'я в кожному осередку. Той, хто перший закончіть- переможець.
Далі- кожен повинен розповісти про деяких людей зі списку: Аnna has visited the USA, Johann has never been out of Germany, Thomas has travelled by plane. (Stick to one theme (family, holidays, hobbies) if you wish.)
2. Сlassmate Bingo (absolute beginners)
Ось ця гра - знайомство підійде для зовсім нулевічков.
Діти малюють табличку по числу учнів в групі.
Впісиють в неї імена один одного (учитель записав їх на дошці попередньо) в будь-якому порядку.
Діти задають питання один другу- What's your name? - і дізнавшись, закреслюють ім'я.(mingle)
У кого вийшла пряма лінія-бінго! - він переможець.
Раунд два або Варіант 2: в таблицю пишемо слова з різних тем: Food (Do you like ...?), Pets (Have you got), Hobbies (Do you like). Всі слова вчитель попередньо записує на дошці.
3. Two truths and one lie
Тут все просто: учитель пише на дошці три пропозиції, два- правда, одне - брехня. наприклад:
I hate oranges
I studied chemistry at university
I have got1. 5 brothers
Завдання учням-вгадати, де ж обман. Ну а далі кожен пише три факти про себе, і вже вгадують класом або в групах.
4. Who am I?
Учітель пише на дошці ім'я. Припустимо, Jane. Завдання учнів-задаючи питання, вгадати, хто така Джейн. 'Is Jane your girlfriend?' No. 'Is Jane your mother?' Yes.
Далее- студенти пишуть імена у себе на листках, а решта задають їм питання.
(Можно ускладнити завдання, написавши цифри:
"3" - 'Have you got 3 brothers?' No. 'Have you got 3 cousins?' Yes.
5. Find 3 things in common
Об'єднуємо учнів у пари . Їхнє завдання знайти 3 продукти, які вони обидва люблять, 3 фільми, які вони обидва люблять дивитися і 3 місця, де вони обидва побували. Чия пара перша знайшла "загальне" - переможець. В кінці всі пари діляться своїми "знахідками" і розповідають один про одного.
6. Four Corners
Учитель робить помітки в кутках кімнати: 'love', 'like', 'dislike' і 'hate'.
Учитель називає слово-наприклад, summer. Учні повинні бігти в відповідний їх перевагам кут.
Більш "продвинутих" учнів можна попросити пояснити їх вибір.

Немає коментарів: