11.03.2019 Інструктаж з БЖД. Практична робота 8. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Scratch.
тематична

Алгоритм виконання завдання
тематична
(Узагальнення навчального матеріалу вчителем з елементами демонстрування презентації.)
Алгоритм – це запис скінченої послідовності вказівок, що визначає, які дії і в якому порядку потрібно виконати для досягнення певної мети.
Форми подання алгоритмів:
– словесна;
– графічна;
– комп’ютерна програма.
– словесна;
– графічна;
– комп’ютерна програма.
Алгоритм, у якому передбачається багаторазове виконання одного й того самого набору команд, називають циклічним. Базова структура – повторення.
Скретч має 4 види циклів:

Алгоритм, у якому набір команд передбачається виконувати в залежності від умови називають розгалуженим або алгоритмом з розгалуженням. Базова структура –розгалуження або вибір.
Завдання 1_1
Створити проект, в якому над нічним містом під музику спрайт Кажан (bat1-a) рухається ліворуч і праворуч.
Вказівки до роботи
- Видаляємо із проекту Спрайт 1.
- Додаємо в проект новий Cпрайт. Натискаємо кнопку Новий об’єкт, у теці Animals та вибираємо Спрайт bat1-a.
- Додаємо для Спрайта Кажанновий костюм bat1-b.
- Переміщуємо Спрайт Кажанліворуч (з цього місця він і розпочне політ) і натискаємо на кнопку Приймати тільки з ліва на право.
- Змінюємо стандартне біле тло на night-city-with.
- Імпортуємо до бібліотеки звук Xylo1.
Створюємо скрипт для нашого об’єкта, користуючись відповідними завданнями з підручника.
Завдання 1_2
Відкрити проект «Таблиця множення». Виконати його. Відредагувати проект, щоб кіт задавав 7 запитань на множення від 1 до 10.
Завдання 1_3 («Малювання»)
Для спрайту Рудий Кіт намалювати квадрат із довжиною сторін 150 (кроків), використавши вказівки керування, руху й малювання та повторення.

Додати вказівки для малювання орнаменту з різнокольорових квадраті.
Завдання 1_4 («Орнамент»)
Скласти програму для створення орнаменту з довжиною відрізків 20.

Вказівки до виконання
- Визначити елемент малюнка, що повторюється, та вибрати вказівки для його створення. Перевірити виконання програми.
- Скласти програму для такого малюнку і долучити вказівку початку програми, вказівку переміщення Спрайта у початкове положення — точку сцени (–230; 0), очищення сцени, вказівки групи Олівець.
- Скласти цикл з лічильником: в середину Повторювати 10 вклаcти послідовність вказівок для створення елемента .
- Додаємо цикл у програму.
Додати вказівки для малювання орнаменту з різнокольорових елементів по периметру сцени.
Завдання 1_5 («Анімація»)
Створити проект, у якому герой рухається, змінює колір і розмовляє. Наприклад, Морська зірка змінює свій колір, рухається і вітається.

Алгоритм виконання завдання
- Додати у проект новий Спрайт. Для цього натиснути кнопку Новий об’єкт.
- Вибрати теку Animals, підтвердити вибір кнопкою Гаразд.
- Вибрати спрайт Starfish1-a(кнопка Імпортувати).
- Зробити обраний Спрайт активним, перейти на закладку Образидля додавання нових образів (Імпортувати спрайт Starfish1-b, створити копії спрайтів, зробити різнокольоровими).
- Перейти на закладку Скриптиі скласти програму
Доопрацювати скрипт за власним бажанням (змінити сцену на морську тему, організувати постійний рух по сцені, використовуючи вказівки повторення).
Завдання 1_6
Склади проект, у якому виконавець Краб рухається по сцені за вказівником миші та промовляє слово «пляж» або «море».
- Відкрий проект Краб-дослідник, збережений у папці Заготовки_Скретч.
- Склади програму, за якою виконавець рухатиметься по сцені за вказівником миші.
- Із поданих фрагментів програм обери фрагмент, який реалізовуватиме структуру розгалуження «якщо торкається піску, то говорити “пляж”, інакше говорити “море”».
- Об’єднай обидва фрагменти в одну програму та перевір, чи відповідає вона завданню.
- Збережи проект з іменем Краб-дослідник_Прізвище.
Повне розгалуження у Скретч:

Неповне розгалуження у Скретч:

Немає коментарів:
Дописати коментар