21.02.2019 Цикл з передумовою. Співвідношення типів даних та елементів для введення даних, зчитування даних з елементів введення
Вправа 36. Складання програм із розгалуженнями. Завдання. Скласти програму «Вгадай число» за таким планом: 1) Комп’ютер загадує випадкове число від 1 до 100. 2) Користувач робить спробу вгадати число. 3) Комп’ютер порівнює введене число із загаданим і дає відповідь «Мало» або «Забагато». Якщо користувач відгадав число, виводиться напис «Ти вгадав число!». 1) Розмістіть на формі компоненти згідно з рис. 1. З тим, як додавати рисунки із зовнішніх файлів, ви ознайомитеся в § 47. 2) У вікні Інспектор об’єктів задайте значення властивостей компонентів згідно з таблицею. 3) Опишіть змінну b (загадане комп’ютером число) як глобальну: var Form1: TForm1; b: Integer; 4) Створіть процедуру обробки події OnClick для кнопки Загадати нове число. У програмному коді процедури запишіть оператори: begin Randomize; b := Random(100); Label2.Visible := False;
Label3.Visible := False; Edit1.Clear; Edit1.SetFocus; end; 5) Створіть процедуру обробки події OnClick для кнопки Перевірити (рис. 2, 3). У програмному коді процедури запишіть оператори: var a: Integer; begin a := StrToInt(Edit1.Text); { а — число, яке вводиться користувачем } { Якщо число вгадано, елемент Label3 стає видимим, а елемент Label2 (для слів «Мало» і «Забагато») — невидимим } If a = b Then begin Label3.Visible := True; Label2.Visible := False; end Else If a менше b Then begin Label2.Visible := True; Label2.Caption := ’МАЛО’; end Else begin Label2.Visible := True; Label2.Caption := ’ЗАБАГАТО’; end; end; 6) Запустіть проект на виконання. Збережіть проект у папці Вправа 36. 7) Як потрібно діяти, щоб відгадати число якомога швидше? Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://goo.gl/7Wz53D
Вправа 36. Складання програм із розгалуженнями. Завдання. Скласти програму «Вгадай число» за таким планом: 1) Комп’ютер загадує випадкове число від 1 до 100. 2) Користувач робить спробу вгадати число. 3) Комп’ютер порівнює введене число із загаданим і дає відповідь «Мало» або «Забагато». Якщо користувач відгадав число, виводиться напис «Ти вгадав число!». 1) Розмістіть на формі компоненти згідно з рис. 1. З тим, як додавати рисунки із зовнішніх файлів, ви ознайомитеся в § 47. 2) У вікні Інспектор об’єктів задайте значення властивостей компонентів згідно з таблицею. 3) Опишіть змінну b (загадане комп’ютером число) як глобальну: var Form1: TForm1; b: Integer; 4) Створіть процедуру обробки події OnClick для кнопки Загадати нове число. У програмному коді процедури запишіть оператори: begin Randomize; b := Random(100); Label2.Visible := False;
Label3.Visible := False; Edit1.Clear; Edit1.SetFocus; end; 5) Створіть процедуру обробки події OnClick для кнопки Перевірити (рис. 2, 3). У програмному коді процедури запишіть оператори: var a: Integer; begin a := StrToInt(Edit1.Text); { а — число, яке вводиться користувачем } { Якщо число вгадано, елемент Label3 стає видимим, а елемент Label2 (для слів «Мало» і «Забагато») — невидимим } If a = b Then begin Label3.Visible := True; Label2.Visible := False; end Else If a менше b Then begin Label2.Visible := True; Label2.Caption := ’МАЛО’; end Else begin Label2.Visible := True; Label2.Caption := ’ЗАБАГАТО’; end; end; 6) Запустіть проект на виконання. Збережіть проект у папці Вправа 36. 7) Як потрібно діяти, щоб відгадати число якомога швидше? Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://goo.gl/7Wz53D
Немає коментарів:
Дописати коментар