18.02.2019 Цикл з лічильником. Складання алгоритмів опрацювання величин у навчальному середовищі програмування, їх налагодження і виконання.
З) Створіть процедуру обробки події OnCIick для кнопки Ввести числа.
4) Запишіть програмний код:
Розв’язання
1) Створіть новий проект.
2) Розробіть інтерфейс програми згідно з рисунком.
2) Розробіть інтерфейс програми згідно з рисунком.

З) Створіть процедуру обробки події OnCIick для кнопки Ввести числа.
4) Запишіть програмний код:

5) Запустіть проект. Випробуйте його для різних наборів чисел. Збережіть проект.
6) Змініть програму таким чином, щоб вона визначала порядковий номер N найменшого з уведених чисел.
Алгоритм визначення мінімального з уведених чисел:
1) змінній Міn присвоюемо значення першого з уведених чисел;
2) кожне наступне число порівнюємо з Міn. Якщо поточне А < Min, виконується заміна Міn := А і запам’ятовується порядковий номер поточного числа А (N := K).
Після введення А = 0 цикл припиняє роботу, в комірці Міn міститься мінімальне число 3 уведеної послідовності, в комірці N – порядковий номер цього числа в послідовності.
6) Змініть програму таким чином, щоб вона визначала порядковий номер N найменшого з уведених чисел.
Алгоритм визначення мінімального з уведених чисел:
1) змінній Міn присвоюемо значення першого з уведених чисел;
2) кожне наступне число порівнюємо з Міn. Якщо поточне А < Min, виконується заміна Міn := А і запам’ятовується порядковий номер поточного числа А (N := K).
Після введення А = 0 цикл припиняє роботу, в комірці Міn міститься мінімальне число 3 уведеної послідовності, в комірці N – порядковий номер цього числа в послідовності.
Завдання.
1. Відкрийте вікно середовища Lazarus.
2. Розмістіть на формі кнопку і поле.
3. Установіть такі значення властивостей кнопки:
• ширина - 70 пікселів;
• висота - 30 пікселів;
• відступ від лівої межі форми - 150 пікселів;
• відступ від верхньої межі форми - 200 пікселів;
• текст на кнопці - Властивості поля.
4. Установіть такі значення властивостей поля:
• ширина - 200 пікселів;
• висота - 50 пікселів;
• відступ від лівої межі форми - 70 пікселів;
• відступ від верхньої межі форми - 100 пікселів;
• текст у полі - назва вашого класу.
5. Збережіть проект у папці з іменем Практична 10_1, створеній у вашій папці.
6. Викопайте проект.
7. Закрийте вікно виконання проекту.
8. Створіть обробник події Click для кнопки, виконання якого встановить червоний колір фону поля, відступ поля від верхньої межі вікна 150 пікселів, зменшить відступ поля від лівої межі вікна на 50 пікселів, установить колір тексту червоний і виведе в поле текст «Ми використовуємо властивості поля!».
9. Збережіть нову версію проекту.
10. Виконайте нову версію проекту.
11. Закрийте вікно виконання проекту.
12. Створіть новий проект для обчислення значення виразу а ‧ (4b - 3с).
13. Збережіть проект у папці з іменем Практична 10_2, створеній у вашій папці.
14. Виконайте проект.
15. Закрийте вікно виконання проекту.
16. Закрийте вікно середовища Lazarus.
Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://goo.gl/8baPGR
Немає коментарів:
Дописати коментар