четвер, 7 лютого 2019 р.

7 клас

08.02.2019 Алгоритми з повторенням. Базова алгоритмічна структура повторення. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів
Практична частина
Завдання 1 Складання та виконання алгоритмів з повторенням. Створи проект Манеж, у якому кінь рухатиметься по колу, поки програму не буде зупинено. 1. У середовищі Скретч створи новий проект. Збережи його з іменем Прізвище_Манеж, вказавши своє прізвище. 2. Зміни образ виконавця алгоритму Рудий кіт на Кінь, імпортувавши його із папки Тварини. 3. Зміни вигляд сцени на Ігрове поле (playing-field) із папки Спорт (Sport). 4. Обери, які із запропонованих дій мають міститись в тілі циклу. 5. Додай до програми команди, які повторюватимуть обрані згідно умови завдання. 6. Запусти складену програму на виконання. Збережи зміни у проекті та заверши роботу із середовищем. Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://goo.gl/zZ4ZYJ
Завдання 2 . Веселка. Створи проект, за яким для об'єкта Ноутбук буде послідовно з інтервалом одну секунду змінюватись колір екрана так, як змінюються кольори веселки. 1. У середовищі Скретч створи новий проект. Збережи його з іменем Прізвище_Веселка, вказавши своє прізвище. 2. Із папки Предмети (Things) імпортуй новий образ виконавця — Ноутбук (laptop). 3. Скопіюй образ ще 6 разів, для кожного з образів зміни вигляд так, щоб екран був потрібного кольору. Скористайся при цьому вбудованим графічним редактором середовища Скретч. 4. Сплануй, які команди потрібні для того, щоб отримати на сцені результат, що відповідає умові задачі. Обери та перемісти потрібні команди в область побудови програми. 5. Запусти програму на виконання. Перевір, чи відповідають події на сцені умові завдання. Збережи зміни у проекті та заверши роботу із середовищем. Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://goo.gl/bWjfwh

Склади проект, у якому при наведенні виконавця на фрагмент карти України з'являється повідомлення про назву відповідної області. Для цього:

Відкрий проект Карта. Переконайся, що на сцені розташована карта України, у якій всі області розфарбовано різними кольорами. Згадай назви та розташування всіх областей України (або скристайся підказкою).
(2 б.) Добери команди та умови для середовища Скретч, які будуть реалізовувати фрагмент алгоритму, поданий для Одеської області



(2 б.) Доповни програму командами визначення назви п'яти областей України, які б ти хотів відвідати.
(2 б.) Додай до програми команди так, щоб виконання програми зупинялось нативненням клавіші Пропуск на клавіатурі.
(1 б.) Збережи проект з назвою Карта_прізвище.

Немає коментарів: