четвер, 28 лютого 2019 р.

7 клас

01.03.2019 Алгоритми з розгалуженням. Базова алгоритмічна структура розгалуження. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Scratch.

Практична робота Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням.
Завдання 1. Ліс. Доповни в середовищі Скретч програму виконавця Заєць проекту Ліс так, щоб «виростало» деревце на тому місці траєкторії його довільного руху по сцені, де Заєць доторкатиметься до зрубаного пенька. 1. Відкрий проект Ліс, збережений у папці Навчальні проекти. 2. Із поданого набору команд склади програму, за якою виконавець Заєць буде рухатись по сцені за довільною траєкторією. 3. Перевір, який із запропонованих фрагментів програми реалізовуватиме структуру розгалуження «якщо торкається Зайця, то змінити образ об'єкта Пеньок 1 на образ Дерево», та використай його у проекті для виконавця Пеньок 1 4. Продублюй програму Пеньок 1 для Пеньок 2 та Пеньок 3. 5. Запусти програму на виконання. Перевір, чи відповідає складена програма завданню. Зупини виконання програми. 6. Збережи проект з іменем Ліс_Прізвище. Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://goo.gl/aozFDv Завантажити файли-заготовки необхідні для виконання практичного завдання (взято з блогу авторів підручника): https://goo.gl/iipCAq
домашня робота 

Завдання. У середовищі Скретч склади проект, у якому виконавець переміщується до м'яча, що з'являється на ігровому полі випадково, або залишається на своєму місці, якщо відстань до м'яча більша, ніж 100 кроків. 1. Створи проект, у якому задай об'єкти та фон сцени, як показано на малюнку. 2. Обміркуй, який з об'єктів проекту може виконувати дії згідно з наведеними нижче фрагментами програм. 3. Склади відповідні програми для об'єктів проекту та переконайся, що виконавці правильно виконують його завдання. 4. Збережи проект з іменем Спорт_Прізвище. Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://goo.gl/gUBHmR

Немає коментарів: