01.02.2019 Інструктаж з БЖД. Однорівневі списки.
Цілі:
- навчальна: познайомити з однорівневими списками та особливостями їх побудови;
- розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку:
- засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: Microsoft Office Word
Хід уроку
І. Організаційний етап
- Привітання з класом
- Повідомлення теми і мети уроку
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
ІІІ. Актуалізація опорних знань
- Повторення раніше вивченого матеріалу
- Що таке список?
- Де списки ви зустрічали в своєму житті?
- Які відомі вам типи списків?
IV. Вивчення нового матеріалу
Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.
V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок
- Практичне завдання
Введення, редагування та форматування символів і абзаців. Однорівневі списки. Практичне завдання.
Завдання. Створіть текстовий документ за зразком.
1) Запустіть текстовий процесор і створіть новий документ.
2) Уведіть поданий текст, здійсніть редагування та форматування за зразком і заданними значеннями:
-заголовок: шрифт Arial, розмір 14, накреслення напівжирне.
- основний текст: шрифт Arial, розмір 12, накреслення звичайне.
Зробіть висновок чи створили ви текстовий документ за зразком.
Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://drive.google.com/open?id=1HVX...
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
VI. Підведення підсумків уроку
- Бесіда за питаннями
- Опишіть, як створити список.
- Які види списків вам відомі?
- Як ви справитесь з завданням коли потрібно список будувати не по порядку?
- Що таке табуляція?
VIІ. Домашнє завдання
Опрацювати вивчений матеріал. Скласти план-список дій на день використовуючи нумерацію та маркування.
Немає коментарів:
Дописати коментар