неділю, 16 грудня 2018 р.

7 клас інформатика

Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти і властивості.


Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти і властивості



Завантажити текст практичного завдання у форматі pdf: https://drive.google.com/open?id=1brs... Завантажити файли-заготовки необхідні для виконання практичного завдання (взято з сайту авторів підручника): https://drive.google.com/open?id=1aKg..
Завдання 1. Аналіз даних, поданих на діаграмах. Проаналізуй дані, подані у стовпчастій та круговій діаграмах. Визнач, чи можна: а) дані, подані в діаграмі Температура в Києві, подати у вигляді секторної діаграми; б) секторну діаграму розподілу часу, який учень проводить в Інтернеті, замінити стовпчастою. 1. Знайди на комп'ютері, з яким ти працюєш у комп'ютерному класі, файл Клімат Києва.xlsx (Клімат Києва.ods). 2. Переглянь та проаналізуй дані на діаграмі за допомогою запитань: а) Якою була найвища температура й у якому місяці? б) Для якого місяця характерні найбільші перепади температур? 3. Чи можна змінити подану діаграму на секторну? Відповідь поясни. 4. Переглянь діаграму, подану на малюнку, придумай та запиши в зошит можливу назву цієї діаграми. 5. На основі аналізу даних діаграми сформулюй два запитання та запиши їх у зошит. 6. Чи можна змінити подану діаграму на стовпчасту? Відповідь поясни. Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://goo.gl/3ykTNK  Завантажити файли-заготовки необхідні для виконання практичного завдання (взято з блогу авторів підручника): https://goo.gl/5N49jF 

Завдання 2. День школяра. За даними секторної діаграми Розподіл часу учня за видами діяльності за добу заповни даними клітинки таблиці День школяра. Внеси до таблиці зміни відповідно до твого розпорядку та побудуй стовпчасту діаграму для порівняння розподілу часу. 1. Проаналізуй діаграму Розподіл часу за видами діяльності за добу – визнач, скільки годин витрачає учень на кожний вид діяльності. 2. Відкрий файл День школяра.xlsx (День школяра.ods), що зберігається в папці Практичні роботи/Практична робота 7. Заповни клітинки В3:В8 таблиці даними: введи кількість годин, як показано на діаграмі Розподіл часу за видами діяльності за добу (див. малюнок у пункті 1). За даними таблиці побудуй секторну діаграму Розподіл часу за видами діяльності за добу. Пересвідчись, що побудована діаграма відповідає зразку. 3. Скопіюй вміст клітинки В2 у клітинку С2. Зміни вміст клітинки С2 на такий: Мої затрати годин. 4. Введи до таблиці у клітинки С3:С8 дані: кількість годин, які ти витрачаєш на відповідні види діяльності, описані в таблиці. 5. Побудуй стовпчасту діаграму для порівняння розподілу часу за видами діяльності. Для побудови такої діаграми виділи діапазон клітинок А2:С8. Діаграму розмісти на тому самому аркуші книги. 6. Збережи внесені зміни у файлі з тим самим іменем у папці Практична робота 7 твоєї структури папок. Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://goo.gl/UPgsN4 Завантажити файли-заготовки необхідні для виконання практичного завдання (взято з блогу авторів підручника):

Немає коментарів: