Правила безпечної роботи в Інтернеті. Інформація для дітей та для дорослих. Приватна (особиста, сімейна) та публічна інформація. Вікові обмеження на перегляд вмісту сторінок.
Перегляньте презентацію:
|
Мета:
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Хід уроку
I. Організаційний етап
II. Актуалізація опорних знань
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі
III. Мотивація навчальної діяльності
Учитель. Сьогодні ми поговоримо про небезпеки які є в мережі. Тому для того, щоб не наразити себе на небезпеку потрібно вивчити правила поведінки в мережі
IV. Вивчення нового матеріалу
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
V. Фізкультхвилинка
А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)
VI. Усвідомлення набутих знань
VII. Підбиття підсумків уроку
VIII. Домашнє завдання
- навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити учнів користуватися безпечно інтернетом;
- розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
- виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Хід уроку
I. Організаційний етап
II. Актуалізація опорних знань
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі
III. Мотивація навчальної діяльності
Учитель. Сьогодні ми поговоримо про небезпеки які є в мережі. Тому для того, щоб не наразити себе на небезпеку потрібно вивчити правила поведінки в мережі
IV. Вивчення нового матеріалу
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
V. Фізкультхвилинка
А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)
VI. Усвідомлення набутих знань
VII. Підбиття підсумків уроку
- Назви правила безпечного користування мережею. Чому так потрібно поводитись?
- Наведи приклади коли користування мережею можуть становити небезпеку
- Що таке комп’ютерний вірус?
- Що таке антивірус? Яка його мета?
VIII. Домашнє завдання
Немає коментарів:
Дописати коментар