Завдання.
1. Розмістіть на YouTube запропонований учителем файл, наприклад Розділ 4\Практична 7\ Відео\Комaxи.wmv.
2. Установіть такі значення його властивостей:
• назва - Комахи;
• опис - Комахи, що зустрічаються в центральній частині України;
• теги - природа, комахи, жук-олень;
• рівень конфіденційності - приватне;
• ескіз відео - жук-олень;
• з електронні адреси доступу - електронну адресу вчителя;
• титри - з 00.01.0 до 00.09.0 текст Жук-олень (Lucanus cervus) - найвідоміший вид з родини рогачів;
• музика - вид Кантрі та фольк, назва As We Go.
3. Розмістіть аудіофайл, запропонований учителем, наприклад, Розділ 4\Пра
ктична 7\Аудіо\Музика.mp3, на Диску Google та надайте доступ до його прослуховування вчителеві та одному з учнів вашого класу.1. Розмістіть на YouTube запропонований учителем файл, наприклад Розділ 4\Практична 7\ Відео\Комaxи.wmv.
2. Установіть такі значення його властивостей:
• назва - Комахи;
• опис - Комахи, що зустрічаються в центральній частині України;
• теги - природа, комахи, жук-олень;
• рівень конфіденційності - приватне;
• ескіз відео - жук-олень;
• з електронні адреси доступу - електронну адресу вчителя;
• титри - з 00.01.0 до 00.09.0 текст Жук-олень (Lucanus cervus) - найвідоміший вид з родини рогачів;
• музика - вид Кантрі та фольк, назва As We Go.
3. Розмістіть аудіофайл, запропонований учителем, наприклад, Розділ 4\Пра
Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://goo.gl/wkCYz9
Завантажити текст практичного завдання у форматі pdf: https://goo.gl/1fCyqx
Завантажити файли-заготовки необхідні для виконання практичного завдання (взято з сайту авторів підручника):https://goo.gl/imtW9U
Сервіси розміщення аудіо та відео файлів в Інтернеті
Мета:
Хід уроку І. Організаційний етап ІІ. Актуалізація опорних знань
ІІІ. Мотивація навчальної діяльностіБагатьом із вас доводилось переглядати відео чи слухати аудіо із Інтернету. Де зберігаються аудіо- та відео- матеріали? Як навчитись швидко шукати потрібний відео- файл? Як опублікувати власний відеоролик в Інтернеті? Сьогодні ми обговоримо ці питання. IV. Вивчення нового матеріалу Які існують сервіси для розміщення відео- та аудіоматеріалів в Інтернеті? Сьогодні існують різні сервіси, на яких можна розміщувати, переглядати та прослуховувати відео- та аудіоматеріали. Деякі з них є безкоштовними, інші мають різні тарифні плани. Більшість сервісів для розміщення матеріалів передбачає попередню реєстрацію користувача. YouTube — це найбільший у світі відеосервіс в Інтернеті, призначений для перегляду та розміщення в Інтернеті відео, створеного користувачами з усього світу. Переглядати відео на YouTube може будь-хто. На порталі https://www.youtube.com є система пошуку, за допомогою якої можна швидко знайти потрібні відеоматеріали. Відео на сайті YouTube користувачі розміщують самостійно, також вони можуть залишати коментарі та оцінки. Правила спільноти й повідомлення на сайті свідчать про те, що користувачі мають володіти авторськими правами або мати дозвіл власників прав на розміщення будь-якого відеоматеріалу. Розміщувати відео, додавати коментарі та оцінки можуть лише зареєстровані користувачі. Для публікації відеоролика на YouTube потрібно:
Коли завантаження буде завершено, користувач отримає посилання на відеоролик електронною поштою. Є й інший варіант розповсюдження відео — це публікація його на спеціалізованих інтернет-сервісах чи в соціальних мережах. Щоб отримати можливість перегляду відео через мережу Інтернет, можна зберегти відеофайл на «хмарному диску» (Yandex-диск, Google-диск тощо), а потім через пошту або соціальні мережі надати посилання на збережений файл тим, кому вважаєте за потрібне. Існують також інші сервіси для розміщення та перегляду відео, зокрема https://vimeo.com та http://rutube.ru. Деякі веб-портали мають вбудовані сервіси для розміщення аудіо- та відеоматеріалів. Наприклад, на порталі http://meta.ua є сервіси для розміщення відео й аудіо — http://video.meta.ua та http://audio.meta.ua, а також для пошуку та прослуховування радіо онлайн — http://radio.meta.ua. Прикладами сервісів для розміщення та пошуку аудіозаписів є https://podfm.ru/, http://www.audiomicro.com,http://freemusicarchive.org, http://boomp3.com, https://soundcloud.com. Аудіозаписи, змістом яких є не музика, а радіопередачі, звукові вистави, інтерв’ю, лекції тощо, можуть бути розміщені у вигляді подкастів. Подкастом називають або окремий аудіофайл, або серію таких файлів, що публікуються за однією адресою в Інтернеті та регулярно оновлюються. Велика кількість сайтів надає можливість прослухати аудіозаписи онлайн. Це можуть бути улюблені пісні, аудіокниги, радіопередачі тощо. У цьому разі на веб-сторінці розміщений електронний плеєр з інструментами для початку чи призупинення прослуховування аудіозапису та регулювання гучності Як шукати та переглядати відео на YouTube? Щоб розпочати роботу з YouTube, слід завантажити браузер і в рядку адреси ввести www.youtube.com. Головна сторінка сайта, як і пошукових служб, містить рядок введення для ключових слів. У разі його використання пошук відбувається за вказаними ключовими словами серед відеозаписів, розміщених на YouTube. Якщо ви знайшли відео, яке вас зацікавило, за його допомогою можна знайти й інші: у правій частині вікна є посилання на інші відео, розміщені цим користувачем, а також схожі відео. У нижній частині області відтворення відеозапису розміщено елементи керування відтворенням та переглядом: кнопки початку або призупинення відтворення, регулювання гучності , переходу до режиму домашнього кінотеатру або повноекранного режим. Інструмент Налаштування обирають, щоб змінити якість відео залежно від швидкості інтернет- з’єднання. Відеозаписи, розміщені на YouTube, містять потокове відео, тому переглядати їх можна в режимі реального часу. Якщо швидкість завантаження даних з Інтернету недостатня для комфортного перегляду, можна призупинити перегляд за допомогою кнопки Пауза та дочекатися, доки буде завантажено хоча б третину чи половину відео. V. Фізкультхвилинка. VI. Засвоєння нових знань, формування вміньІнструктаж з ТБ Практичні завдання. Виконання вправ за підручником. VII. Підсумки уроку Рефлексія
VIII. Домашнє завдання IХ. Оцінювання роботи учнів |
Немає коментарів:
Дописати коментар