Інструктаж
з БЖД. Класифікація загроз безпеці та пошкодження даних у комп’ютерних
системах. Етичні та правові основи захисту відомостей і даних.
Безпека в Інтернеті. Безпечне зберігання та видалення даних. Завдання. Створіть резервну копію файлів з даними одного з користувачів комп’ютера. Для цього: 1. Відкрийте вікно засобу Резервне копіювання та відновлення (Пуск = Службові Windows = Панель керування = Резервне копіювання та відновлення). 2. Виберіть посилання Змінити параметри. 3. Дочекайтеся запуску служби резервного копіювання. 4. Укажіть диск для збереження резервної копії, наприклад D:, та виберіть кнопку Далі. 5. Виберіть перемикач для самостійного визначення вмісту резервної копії та виберіть кнопку Далі. 6. Зніміть позначки прапорців, якщо їх установлено, біля всіх інших папок, крім папки Бібліотеки Логін, де Логін — ім’я користувача, дані якого буде збережено в резервній копії. Виберіть кнопку
Далі. 7. Перегляньте встановлені параметри резервного копіювання та вибе¬ріть кнопку Зберегти настройки та вийти. 8. Виберіть кнопку Створити резервні копії зараз. 9. Дочекайтеся завершення резервного копіювання. 10. Закрийте вікно Резервне копіювання та відновлення. 11. Відкрийте у вікні Провідника місце збереження файла резервної копії. 12. Визначте розмір цього файла. 13. Закрийте вікно Провідника. Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://goo.gl/FrVsef
. Налаштування параметрів безпеки в середовищі браузера.
Завдання 2 1. Запустіть браузер, установлений на вашому комп’ютері. 2. Установіть такі налаштування браузера: - Захистіть себе і свій пристрій від небезпечних сайтів — включено. - Заборонити всім сайтам відображати спливаючі вікна; - Заборонити всім сайтам відстежувати ваше фізичне місцезнаходження; - Заборонити всім сайтам, показувати сповіщення; - Заборонити сайтам, доступ до вашого мікрофона; - Заборонити сайтам доступ до вашої камери; - Заборонити всім сайтам автоматично завантажувати кілька файлів. 3. Створіть у текстовому процесорі документ зі звітом про практичну роботу. 5. Укажіть у звіті назву практичної роботи та додайте скріншоти з установленими відповідно до завдання 2 налаштуваннями браузера. 6. Збережіть звіт у вашій папці у файлі з іменем практична робота 4. Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://goo.gl/z9E5Tm
Безпека в Інтернеті. Безпечне зберігання та видалення даних. Завдання. Створіть резервну копію файлів з даними одного з користувачів комп’ютера. Для цього: 1. Відкрийте вікно засобу Резервне копіювання та відновлення (Пуск = Службові Windows = Панель керування = Резервне копіювання та відновлення). 2. Виберіть посилання Змінити параметри. 3. Дочекайтеся запуску служби резервного копіювання. 4. Укажіть диск для збереження резервної копії, наприклад D:, та виберіть кнопку Далі. 5. Виберіть перемикач для самостійного визначення вмісту резервної копії та виберіть кнопку Далі. 6. Зніміть позначки прапорців, якщо їх установлено, біля всіх інших папок, крім папки Бібліотеки Логін, де Логін — ім’я користувача, дані якого буде збережено в резервній копії. Виберіть кнопку
Далі. 7. Перегляньте встановлені параметри резервного копіювання та вибе¬ріть кнопку Зберегти настройки та вийти. 8. Виберіть кнопку Створити резервні копії зараз. 9. Дочекайтеся завершення резервного копіювання. 10. Закрийте вікно Резервне копіювання та відновлення. 11. Відкрийте у вікні Провідника місце збереження файла резервної копії. 12. Визначте розмір цього файла. 13. Закрийте вікно Провідника. Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://goo.gl/FrVsef
. Налаштування параметрів безпеки в середовищі браузера.
Завдання 2 1. Запустіть браузер, установлений на вашому комп’ютері. 2. Установіть такі налаштування браузера: - Захистіть себе і свій пристрій від небезпечних сайтів — включено. - Заборонити всім сайтам відображати спливаючі вікна; - Заборонити всім сайтам відстежувати ваше фізичне місцезнаходження; - Заборонити всім сайтам, показувати сповіщення; - Заборонити сайтам, доступ до вашого мікрофона; - Заборонити сайтам доступ до вашої камери; - Заборонити всім сайтам автоматично завантажувати кілька файлів. 3. Створіть у текстовому процесорі документ зі звітом про практичну роботу. 5. Укажіть у звіті назву практичної роботи та додайте скріншоти з установленими відповідно до завдання 2 налаштуваннями браузера. 6. Збережіть звіт у вашій папці у файлі з іменем практична робота 4. Завантажити текст практичного завдання у форматі docx: https://goo.gl/z9E5Tm
Немає коментарів:
Дописати коментар